## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Caroline,

Wat een superdag is het toch vandaag voor jullie zeg!
Nu ook al het leuke nieuws dat er een piepeitje met barstjes is... helemaal geweldig en ik ben benieuwd wat hier weer voor 'n kanjer uitkruipt ;) ;)

Groetjes Manon

♥Debby♥

Wauw... dat wordt misschien dus wel een verrassing morgenochtend vroeg... Gaaf hoor!!

we wachten wederom in spanning af!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

lynette

Ohhh wat spannend zeg een piepeitje met barstjes  ;D
Groetjes Lynette en me beestenbende
kroeltje van Diégo (nu 93 gram)

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Mico

Hoi Caroline,

Zowwww het gaat super bij jou  ;D  we zijn benieuwd wanneer je komt met het bericht dat je eerste donsje geboren is  :D
En hadden we het goed gelezen dat ze al allemaal gereserveerd zijn ? terwijl ze nog niet uit de eitjes zijn  :o

En Sanne van harte gefeliciteerd met je zwemdiploma knap gedaan meissie terwijl je nog wat ziekjes was  ;D ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hey Caroline,

Alles bijlezen heb ik nog niet gedaan :-[ :-[ :-[

Thomas gefeliciteerd met je verjaardag en Sanne gefeliciteerd met het halen van je A Diploma.

Onmdanks dat je ziek was heb je toch een topprestatie geleverd.

Het eerste piepeitje...........................dat wordt weer spannend.

Groetjes Anja

Mara

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Annelies

Hoi Caroline

Je laat ons wel lekker in spanning zitten, vertel vertel, is er al wat ?

Heel veel succes de komende dagen met de rest en kom maar weer snel met foto's van die kanjers

Gr. Annelies

Caroline

Op dit moment een tikkend eitje  ;D het jonkie is hard bezig een weg naar buiten te maken.  :D

De grote lummels hebben eindelijk door hoe ze moeten eten, dit is ook te zien in hun gewicht .... Shadow en Tibeau Tinco wogen vanmorgen 75 gram, nog niet veel maar al veel meer dan van de week ´s morgens, toen waren ze met moeite 70 gram. Enu en J´adore wogen beide 85 gram maar daar valt het kwartje dan ook al een paar daagjes eerder .... ik verwacht dit gewicht ook bij de 2 luie lummers.  ;) ;D Ze zijn nog steeds heel erg aanhankelijk naar mij toe, als ik ze ´s avonds bij me pak, meestal 2 tegelijk en als ik het koppeltje heb waar J´adore bij zit ook nog Cartier, dan blijven ze heerlijk bij me zitten, ze houden allemaal van kroelen, en na een kroelbeurtje gaan ze zich heerlijk zitten poetsen om vervolgens in slaap te vallen bij me .... dan is het tijd om te wisselen en mag de volgende ploeg.  :D Vliegen doen ze bijna niet, gelukkig maar, punt 1 heb ik liever dat ze lekker aanhankelijk blijven is wel zo makkelijk voor de nieuwe eigenaren .... en punt 2, zolang ze nog niet goed eten wil ik niet dat ze het beetje wat ze er aan energie aan eten ook weer gelijk afvliegen.  ;) Uit ervaring weet ik namelijk dat een paar rondjes door de huiskamer al snel een paar gram gewichtsverlies opleverd.  :-\

Verder eigenlijk weinig nieuws .... met de andere valkjes gaat het goed .... hier en daar eentje in de rui, de koppeltjes in de huiskamer wipwappen af en toe, de koppeltjes in de bijkeuken, Eros & Perle en Armani & Princess, zie ik dit niet doen maar ik ben daar natuurlijk ook niet zo veel.  ;) Misschien doen ze het wel maar zie ik het net niet.  ::)

Gisterenochtend was Unique heerlijk aan het kroelen ... niet met zijn meisje, Fleur, maar met het vrijgezelle mannetje Kouros, zo lief, beide helemaal de oogjes dicht.  :-*

De vrijgezelle dames hebben het verder ook gezellig, de zusjes Noa en Chica, trekken veel samen op, de lutinootjes Rocky en Oilily zijn erg op zich zelf maar genieten wel van de aanwezigheid van de anderen en Cartier hobbelt er gewoon lekker tussendoor en komt regelmatig even een kroel halen bij Sanne of mij.  :-* De laatste is ook flink in de rui .... zoals al eerder vertelt komen er veertjes terug met pareltjes, ze blijft dus gepareld wat betekend dat het een popje is zoals Kirsten en ik al vermoeden.  :D Ben ik dan ook super de super blij mee, ik had Cartier ook nog heel erg mooi gevonden als ze geen pareltjes had gehad, net als papa Sebastiaan, die vind ik ook prachtig maar MET pareltjes is ze voor mij mijn droomvalkje waarop ik jaren heb gewacht.  :D ::) :-*

Verder houden we vandaag een rustig dagje, tenminste de kids en ik .... Ed is vanmorgen om kwart over 6 al vertrokken om te gaan werken. We lopen lekker in onze joggy, Thomas uiteraard in zijn voetbalkleertjes .... die heeft hij gisteren gekregen. Hij gaat elke week mee met zijn neef van 14 naar wedstrijden .... doet dan mee met de warming-ups en de coolingdowns en in de rust rent hij is zijn eentje van de ene goal naar de andere goal met een bal om te scoren.  ;) Nu heeft hij van ons echte voetbalschoenen gekregen en een joggingpak, net als zijn neef .... van Sophy kreeg hij voetbalkousen, de originele van de plaatselijke club, waar neef Yorni voor speelt en van zijn tante kreeg hij een origineel shirt, net als het elftal van neef Yorni, bedrukt met zijn eigen naam op de rug. Verder had hij nog wat centjes gekregen, hiervan haalt hij nog een originele korte broek voor in de zomer.  :D Jeetje, wat zal hij de blitz maken aankomende zaterdag of het veld tussen al die knapen tussen de 13 en de 15 jaar.  ;)

Sanne heeft echt een terugslag van gisteren veel te vroeg haar bedje weer uit om te gaan zwemmen en aansluitend tot 20.00 uur het verjaardagsfeestje van Thomas en mij. Ze eet bijna niet, huilt veel, is hangerig en ziet er uit als een wandelend lijk.  :o :o :-\ Ik kijk het vandaag even aan anders hou ik haar morgen nog zeker een dagje thuis als wil ze dit niet.  :-\

Jasper is gewoon Jasper die heeft lekker genoten van alle aandacht en bezoek gisteren en ze zitten lekker Diego te kijken, neefje van Dora. Een nieuwe DVD die Thomas gisteren kreeg want ..... helaas hebben we nog steeds geen TV, na uren bellen met hulpnummers, nieuwe kabels te hebben gehaald, modem opnieuw tig keer te hebben gereset en niet te vergeten de nodige ruzies, verwijten van pure frustratie hebben we vandaag voor de vierde dag GEEN TV. Inmiddels hebben we wel de kabelleverancier weer gebeld om die opnieuw te laten aansluiten maar dit zou enkele dagen duren.  :-\ Pffffh, we zijn zelfs lid geworden van een videotheek .... hebben we normaal helemaal geen tijd voor.  ::) Maar om helemaal geen TV te kijken .... nee dit is echt niks.  :'( :'(

Sophytje ligt lekker te slapen in haar bedje. DIe heeft gisterenavond om half 10 de laatste fles gehad (ze krijgt er nog maar 4) en sliep door tot half 10 vanmorgen, om na de fles en even kletsen met broers en zus weer lekker verder te slapen. Ze heeft gisteren dan ook erg veel verdriet gehad, ze is op het moment ontzettend éénkennig en dan zoveel "vreemde" mensen tegelijk in huis .... dit vond ze echt niet leuk!!  :-\

Gelukkig is ze alles alweer vergeten ....  :D

Zelf ben ik ook helemaal op, pffffh, wat zal ik blij zijn als mijn gezondheid weer de ouwe is zeg, ik kan er erg slecht tegen dat ik niet vooruit kan.  :'(

Nou dit was mijn update .... ik ga samen met Thomas, "nieuwe" lego bouwen, Playmobiel in elkaar zetten en andere kadootjes uitpakken.  :D

Tot later .... vast met heel leuk nieuws.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat een heerlijke update ;D\
Wow wat lees ik nu.... een tikkend ei met barstjes :o :o
Oh wat spannend!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi Caroline,

Leuke update, maar wat balen dat jullie nog geen tv hebben en dat Sanne wederom ziekig is...  :-\

Eindelijk weten de luie lummels dus hoe ze eten moeten en fijn te horen dat ze ook op gewicht blijven...

Nou, ik ben benieuwd waneer het piepeitje een donsje wordt hoor ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Caroline....wat een leuke update zeg ! En wat goed dat het donsje al uit het ei gaat komen ! Ik wens je veel succes met de legobouw en playmobiel die je met je zoon gaat uitpakken  ! En het was een leuke verjaardag zo te horen he !
Goed dat de andere valkjes ook allemaal super goed bezig zijn ! Ha .
...ik ben echt benieuwd hoe het donsje eruit gaat zien nu !
Het worden vast weer lieve kleine schattige donsjes ! Hopelijk gaat alles een beetje mee ook he ! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Caroline

ook hier kom ik weer even reageren nadat ik een tijd afwezig ben geweest.

Ondertussen zijn er dus alweer twee van je kleintjes verhuisd, en beginnen de anderen eindelijk door te krijgen dat het toch wel tijd wordt om zelfstandig te gaan eten. Gelukkig maar zeg.
Wat heerlijk dat ze nog steeds allemaal zo aanhankelijk zijn en van kroelen houden. Zalig gewoon.

Ik lees wel dat het gisteren een geslaagde dag  was, fijn hoor! En wat goed dat Sanne haar zwemdiploma heeft bepaald.

En alweer een eitje dat op het punt staat om uit te komen... wat ontzettend spannend weer zeg!

Ik blijf het in de gaten houden hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

lynette

wat een leuke update zeg en spannend hoor een tikkend eitje  ;D

en hier een speciaal fototje voor jou  ;D

Groetjes Lynette en me beestenbende
en een kroel van de waterratje Diégo

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline

Zie je wel!!!!

Nu ik vaker in de bijkeuken ben om te kijken of mijn piepkuikentje al geboren is heb ik ze betrapt!!!!  ;D ;D

Eros & Perle zaten te wipwappen!!  :D :P

PS. Dank je wel, Lynette.  :-*

Inderdaad, Diego is helemaal gek op douchen .... als ik hier de oudere valkjes aan het douchen was deed hij helemaal mee, droogdouchen. Helemaal geweldig vond hij het toen ik hem ook een beetje nat maakte.  :D Let wel op .... hun nest verendek is nog niet zo waterafstotend als het is na de eerste rui dus tot die tijd niet te lang douchen, ze worden dan namelijk drijfnat met alle risico's van dien.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.