## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Wat kl*te Caroline :( Je zou toch gaan denken dat er iets aan de hand is dan he?

Wat voor bodembedekking heb je in de blokken, worden de eitjes toch te droog misschien? Ik roep maar wat hoor.

*Petra*

Hoi Caroline,

Ooh, wat zielig voor China en Zowie.
Heeft hij het zo goed gedaan, en dan nog ineens gaat het mis.
Maar goed, de veertjes groeien weer aan, en nu kan hij geen verdere schade aanrichten. Hopelijk voert Coco gewoon goed door, en gaat het helemaal goed komen!!
Ook een fijne dag toe gewenst,

Petra   :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Caroline,

Wat zielig zeg. Ik heb van Riny de tip gekregen om er uierzalf op te doen en dat helpt echt.
Fijne dag vandaag nog.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Caroline

Wat een deugniet die Pablo zeg. Niet netjes....Hoop dat het nu is opgelost.

Liefs

Mara

ManjaV

Hey Caroline,

Wat apart dat Pablo begint met plukken zodra Zowie het blok uit kwam. Misschien ziet hij Zowie dan niet meer als kleintje maar als rivaal? Ik zeg maar wat hoor...;)
En ik sluit me bij Anja aan, de uierzalf werkt prima.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Peggy

Goh das toch ook wat met die Pablo! Niet netjes Pablo!!
Ben natuurlijk weer benieuwd naar je foto's.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Foto´s gisteren van Zowie & China!!

Gisteren, Zowie heel gewaagd, spelen op de rand van het blok.

De laatste foto van de oranje wangetjes.

Hier komt Pablo de oranje veertjes bij Zowie plukken.

>:( >:(

En nadat ik hem heb weggejaagd komt hij gewoon weer terug.  >:(

Mama Coco komt al helpen.  ;)

China vindt zijn broer erg stoer .....

Verder durft hij echt nog niet.  ;D ;D

Foto´s van vandaag volgen als we hebben gegeten en de kids op bed liggen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Wat een heeeerlijke foto's allemaal  :D

Ook die van al je andere valkparkieten  ;D Leuk om ze allemaal weer eens voorbij te zien komen.

Wat zijn zowel China als Zowie prachtig geworden zeg  ;D

Lekker dat Zowie al ondernemend is. Hij is zelfs eerder dan zijn grote broer  ;D ;D ;D Dat belooft straks nog wat  ;D ;D ;D

Ik weet niet of ik het al had gezegd, maar dan bij deze... Ik vind het heel sneu voor jou en Chico en Fleur dat die jongen allemaal dood in het eitjes waren. Ze broedden zo voortreffelijk. Ik hoop dat het de volgende keer wel goed gaat. We duimen ervoor.

Hoe gaat het verder met Thomas en zijn uhm... ik weet even niet meer hoe je het noemde... Wondzeer ??? ik weet het niet meer  :-[ :-X Die wond in elk geval. Gaat het al een beetje weg? Wat kinderen wel niet allemaal op kunnen lopen hè? Ik hoop dat het bijna over is.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe foto's... zonder oranje wangen  ::) ;D

Groetjes,
Monky

ps heb je je een beetje vermaakt vandaag met koninginnendag met je gezinnetje?

Peggy

Hoi Caroline,  leuke foto's zeg.Gaaf dat ze langzaamaan uit het blok komen. Ben ook wel benieuwd naar de foto's zonder rode wangetjes...wat zielig zeg.  Komt ie heel stoer uit zijn blok en wordt hij gelijk geplukt door zijn papa. :(
China zit er ook wel schattig bij,  zo op het randje vh blok 8).  Ze zijn echt gegroeid en erg mooi geworden.
Hopelijk heb je een fijne zondag gehad.  Wij in ieder geval wel;  we zijn gezellig naar de slingertjes markt geweest en nu liggen de jongens heerlijk te slapen.  en Maartje en ik gaan dadelijk Grey's Anatomy kijken...zit ik al de hele week op te wachten.
Gr Peggy

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Caroline

En dan nu de foto's van vandaag!!

Vanmorgen toen ik beneden kwam was ook China uitgevlogen.

En helaas ook zijn beide oortjes kaalgeplukt.  >:(

Hij is nog niet zo op onderzoek uit als zijn broertje, die fladdert en klimt de hele kooi al rond.

Extra foto's van de kale oortjes.  :-\

Zowie.

China.

Ik heb ze net even gewogen en ze waren allebei een paar gram zwaarder dan vanmorgen dus mama Coco voert ze wel nu ze alleen is.
Wel zielig, Pablo en Coco zitten nu dus apart, allebei in één van de grote kooien die naast elkaar staan en ze zitten beiden op dezelfde stok met alleen maar tralies ertussen.  :'( Helaas zie ik even geen andere oplossing nu Pablo zo heftig zijn jongen is gaan plukken. Over ongeveer een weekje gaan China en Zowie zelfstandig leren eten en komt Coco weer bij haar ventje in de kooi.  ;)
Oh ja, ik zag vanavond Zowie al de zaadjes van de rode trosgierst pellen.  :D

En dan als laatste natuurlijk nog mijn witmaskertjes.  :D :D

Dinky, de oudste.

Ducky, de middelste.

Doerak, de jongste.

Samen.

Bij Sanne op schoot.

Doerak, het lievelingetje van deze nesten van Sanne.  ;)

Dit waren ze dan weer voor vandaag.

En wij hebben een leuke dag gehad hoor.  :D Via een mooie touristische route naar Griendtsveen gereden, een mooi dorpje in de Peel, daar een lekkere wandeling gemaakt, op een terrasje wat gegeten en gedronken, toen hebben de kids nog een half uur in de speeltuin daar gespeelt en vervolgens zijn we via een mooie route weer terug gereden.

Eenmaal thuis, eerst de beesten verzorgt, daarna de kids in bad gedaan en toen heeft Ed een pizza gehaald.  :P Omdat ze al hadden gebadderd was het meteen daarna plassen, tanden poetsen en naar bed.  ;)

Thomas zijn wond, het heet kinderzeer, Monique  ;) is al helemaal ingedroogd, dus zo goed als genezen. Gelukkig!! Ik moet nog wel enkele dagen blijven smeren om te voorkomen dat het terug komt maar ben er niet ontevreden over hoe snel de zalf is aangeslagen. Na het lezen op Google was ik er een beetje bang voor, er stond namelijk dat het heel vaak niet aanslaat.  :-\ Nu het helemaal droog is, is het ook niet meer besmettelijk dus kan Thomas morgen zonder problemen naar school, tuurlijk nog wel met een pleister erop voor de zekerheid.  ;)

Fijne avond, trusten voor straks.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Die oortjes wat een zielig gezicht is het toch.
Het is een hele opgave voor moeders om ze nu alleen te voeren.

En je witmaskertjes groeien ook goed zeg. Ze zien er prachtig uit.

Fijn dat het met de wond van Thomas de goede kant op gaat. Dus zeer waarschijnlijk geen AB dan.

Groetjes Anja

Peggy

Hoi,
ach het ziet er toch wel zielig uit,die kaalgeplukte oortjes.Waarom zou Pablo dat toch doen, vraag je je dan af. En nu mag hij niet bij zijn vriendinnetje zitten,  heel begrijpelijk natuurlijk, maar toch ook wel jammer, lijkt me.

Je witmaskertjes worden langzaamaan ook groter zeg. Zien er echt leuk uit.

Fijne avond nog.
Gr Peggy

•=Bonnie=•

Hey Caroline,

Ik had dat vorig jaar ook dat een van de ouders de wangen van de lutino's plukte, dat waren pleegjongen. Van hun witmasker jongen bleven ze af  :-\

EN WAAAAAAAAAUUUUWWWW WAT WORDEN JE GETEKENDE JONGEN PRACHTIG!!  ;D :D :-*

*kwijl* als er nu ook nog eens geen bont op de borst komt en jong 1 en 3 zo symetrisch blijven zijn ze perfect!

*Yvon

Hoi hoi

Wat balen is het dat Zowie en China kale oortjes nu hebben.  :-\ Maar ze blijven toch mooi.  ;)
Zouden de valkjes daar een mode van maken ofzo?  ;) :D
Bij Anja(elfelfje) waren er ook al oortjes kaal gemaakt.
Misschien kan je het ook proberen om er uierzalf op te smeren ??
Dan kan Pablo ook weer meehelpen met voeren ?
En je getekende valkjes worden super mooi.  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >