## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

carco

Je witmaskertjes zijn om te  :-* Prachtig gewoon.
Balen van de oortjes van Zowie en China, maar goed dat groeit wel weer aan.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Marije

Wat een prachtige witmaskertjes heb je Caroline!
Ik vind Ducky leuk, juist omdat die niet symmetrisch is... ;D
Ben héél benieuwd hoe ze er uit zien als ze in de veren zitten!
Groetjes,
Marije

Rianne

Zielig he dat plukken? En waarom alleen de oortjes? Dat deden Ayko en Tiaro vorig jaar ook. Ook alleen de oranje wangvlek. En ze doen het wel bij de jongen en niet bij elkaar.
Je bontjes worden echt prachtig! Volgens mij zijn er steeds meer mensen in de ban van de getekenden ;D Inclusief mezelf! :D

Monky

Hi Caroline,

Wat wordt mijn manneke al weer groot  :D :D :D
Lekker op stok in plaats van in de blok en al zaadjes pellen... :D
Ik ben trots op hem hoor  :D

Ze zien er wel weer prachtig uit  :)

Groetjes,
Monky

ps kijk eens wie er bij de fotowedstrijd van mei zit?  ;D Je herkent haar vast wel  ;D

lola

hoi Caroline,

wat een nieuws allemaal zeg. ben er een tijdje uit geweest erg druk gehad!

even wat nieuws over BOYKE:

nou het is een echt stel hoor een haat/ liefde verhouding
ze kunnen niet met en niet zonder elkaar!

het ene moment zitten ze innig te kroelen, en het andere moment zitten ze weer flink te kibbelen.
ik denk dat lola hem wel leuk vind maar ook denk ik was er eerder dus moet wel laten zien dat ik nog de baas ben,

al word het allemaal wel al veel minder hoor, Boy laat niet over zich heen lopen en kibbelt lekker terug!

Boy neemt alle ochtenden lekker een aantal duik vluchten, zo hard en gewoon niets raken kunstig hoor!!!

zodra ik thuis kom uit mijn werk en hij hoort mij praten tegen de buren/ of ik als mijn sleutel in het slot steek begint hij toch te krijssen!!! en dan gaat LOLA ook nog eens fijn mee doen wat een kippenhok!
hoop niet dat de buren er erg last van hebben ( heb nog niets gehoord dus dat zal wel mee vallen hoor)

nou ik zal binnekort weer eens wat foto's maken

groetjes van hier
Nicole's beestenboel

caro

Hoi Caroline,

Het gaat super bij jou. Het worden echt plaatjes. Ze zijn om te  :-*. Hoe gaat verder met jou?

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Caroline

Goeiemorgen!!

Even een korte update over van alles en nog wat hier in huis.  ;)

Ik heb het keidruk de afgelopen en komende dagen, daarnaast gisteren Jasper weer met Jasper naar de peuterspeelzaal geweest en morgenmiddag weer, vanmorgen om half 10 met Jasper naar de logopedie en daarna meteen door naar het ziekenhuis, om half 11 afspraak bij de gynaecoloog.  ;) Alles was goed, echo gehad, ze was lekker bewegelijk, hartje klopte keurig en mijn bloeddruk en urine was ook netjes. Ik mag 3 weken wegblijven.  :D Ik moet zeggen, ik voel me ook heel erg lekker.  ;)
Straks om half 1 Sanne en Thomas ophalen, snel een boterhammetje eten want om kwart voor 2 moet Sanne weer weg naar zwemles. Als ze daar van terug is om half 4 komt Ed ook ongeveer thuis en moeten we naar Lithooijen, we kunnen de kinderwagen ophalen die is binnen.  :D
We hebben hem nog niet echt nodig maar .... nu we hem in huis hebben kunnen we op zoek naar een auto waar straks EN onze 4 kindjes in kunnen EN de dus de nieuwe kinderwagen waar straks zowel de Maxi cosi als de reiswieg op past EN de reiswieg EN .... ook heel erg belangrijk de buggy voor Jasper.  ::) ::) Een flinke  bagage dus en ik wil erg graag een MPV en geen bus.  ;)

Thomas zijn arm is weer helemaal genezen, ik smeer vandaag voor de zekerheid nog 1 x maar het is helemaal droog en er zit zelfs geen koorstjes meer op.  :D

Valkjes!!!!

Bij Unique & Fleur heb ik gisteren het laatste nepeitje weggehaald en ze zijn er erg onrustig van geweest.  :'( Hopelijk voor hun zelf leggen ze snel (voor half mei) nieuwe eitjes anders moeten ze 5 maanden wachten.

Zowie & China doen het prima, ik zie ze al knabbelen op grasparkietenzaadjes, brood en trosgierst, tevens worden ze keurig door mama Coco gevoerd, ze blijven netjes op gewicht.
Pablo & Coco zijn ook wat onrustiger nu ze gescheiden zitten, meestal zitten ze beide aan een kant van de tralies op dezelfde stok, dus praktisch naast elkaar en roepen naar elkaar.  ;) Best wel zielig maar zo kunnen de wangetjes mooi aangroeien zonder dat papa ze er af plukt. Over een kleine week gaat Coco ook naar de andere kooi en zijn ze weer herenigd, dan gaan Zowie & China oefenen om zelfstandig te eten.

Met de 3 bonte witmaskertjes gaat het erg goed, de oudste 17 dagen oud weegt alweer 90 gram!!  :o :o
Ze zijn echt alledrie heel erg wit, ik ben er zo trots op.  ::) :P Helaas hebben zowel nr. 2 als 3, 1 "foute" staartveer en hier en daar een enkele grijze maar die vallen denk ik bijna niet op als ze straks helemaal in de veren zitten. Bij Dinky, de oudste heb ik nog geen donkere veertjes kunnen ontdekken dan alleen op zijn/haar schoudertjes/vleugeltjes.  :D :D Ik denk dus dat deze beauty hier blijft wonen.  ;D ;D Maar die keuze maak ik pas als ze allemaal volledig in de veren zitten.
Nu geniet ik gewoon van allemaal.  :D

Vandaag geen foto's, ik zal proberen als ik morgen Sanne en Thomas op school heb, om een serietje te maken.  ;)

Nu ga ik boterhammetjes smeren voor straks.  :P

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Allemaal dank je wel voor de leuke enthousiaste reacties over de jonkies!!  :D

En Nicole bedankt voor je update over Boyke. Geweldig joh dat hij het zo goed doet, mijn oogappeltje.  :-*

Ik kijk alweer uit naar foto's van hem, hij zal nu wel helemaal in de veertjes zitten.

Geef je hem een dikke knufel van mij??  :-* :-*

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Ik lees het al;  druk druk druk ;D
Fijn om te lezen dat je wondertje in je buik het goed maakt en dat Thomas zijn arm weer bijna beter is.
En ja,  gelukkig gaat het met je valkjes ook goed...je eerste witmaskertje ziet er inderdaad mooi uit....twee van dezelfde strepen op zijn schouders,  mooi!
Ben benieuwd hoe ze eruit gaan zijn als ze in de veren zitten.
Het zullen vast wel hele mooie worden :)
Fijne dag vandaag en tot volgende keer.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Lin

zo weer even bijgelezen.. :P
Laat ik maar bij de kleintjes beginnen. Wat schattig die donkere schoudertjes. Prachtig zoveel wit. Kan mij niet wit genoeg! en 90 gram met 17 dagen! :o Jeetje dat haal ik niet.. Ben jij de hele dag voer aan het verversen? :D Je andere groters zijn ook hard gegaan zeg. Schattig he als ze alles gaan ontdekken?

Groeten, Lin

ps leuk om even over Boyke nog te lezen..

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

oh wacht dat haal ik wel 90 gram (even opgezocht)..ben even in de war met de handopfokjes..maar toch super dat ze het zo goed doen. Je had het slechter kunnen treffen. Jammer trouwens van het plukken  :-\

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Hoi Caroline,

::) Wat een leeswerk, ik heb niet ALLLLLLES gelezen hoor, dan kom ik tijd tekort en kan ik niet gaan slapen  ;D

Ik liet de foto's zien... van de drie "witjes" ... aan Piet en die zegt "wat mooi, van wie zijn die ???"

CAROLINE, maar dan zie ik die frons  ;D de mamma van dat poppesnoetje en TOEN wist ie het  ;D ;D ;D ;D ;D

Fijn dat het met jou ook goed gaat   :D maar je hebt het over "foute staartveren" ??? ??? WAT bedoel je daar nu weer mee  ::) ;D (ehhhhh.... ??? leeftijd ??? dat ik dat niet begrijp  ;D)
::) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Hoi Wilma,

Dit is een citaat van Caroline over de foute staartveer:

Helaas komt er waarschijnlijk 1 "foute" staartveer. Voor de mensen die niet snappen waar ik het over heb, een zwaar bonte valk kan een Primrose zijn, of tewel een "getekende", om een volmaakte Primrose te zijn mag er alleen op de schouders grijs zitten, dus niet op de kop, de borst, rug, buik of in de staart. Ook zien we ze het liefst symetrisch getekend.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Wilma1

Aha....THX Petra voor het terghalen van de tekst  ::)....NU snap ik het :D....er is zoooooveel geschreven hier  ;D dat ik er vast overheen gelezen heb, of de verkeerde bril op  ::) :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mandy

Je mag zeker trots zijn op die witmaskertjes, ze zien er toppie uit! ;)
Net als de rest natuurlijk. Maar wel heel leuk dat ze meteen zo mooi worden. Daar moet je zeker de mooiste van houden. :)
Vervelend alleen dat Pablo is gaan plukken. :-\
Wat zou dat nou toch zijn hé, al dat gepluk in valkenland. Hij is zelf niet geplukt geweest en Jut&Jul zijn prima ouders. Zucht, zodra we het weten hebben we de oplossing en zijn we er vanaf. Maar voorlopig niet en moeten we geduldig wachten op het terug groeien van die mooie veertjes. ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl