## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Ik vraag me ook al af hoe het met je gaat.  ???
Of doe je lappie het nou helemaal niet meer ?
Hopelijk ben je snel weer beter en kan je weer mooie leuke foto's plaatsen en een lekkere lange update.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

23 februari 2007, 21:03:43 #1021 Last Edit: 23 februari 2007, 21:08:50 by Caroline
Hoi hoi!!

Ik zelf ben redelijk aan het opknappen, gelukkig.

Laptoppie heeft nog steeds kuren.

Valkjes doen het super en worden stuk voor stuk prachtig.

Ik heb vanmiddag foto's gemaakt, helaas zal ik morgen pas een update en foto's plaatsen.

Thomas heeft het nu te pakken, dus ik ga lekker boven op mijn bedje Dansen op het ijs kijken, Ed is werken tot half 12, zo kan ik hem toch in de gaten houden.

Met het buikje is ook alles goed, het begint nu een beetje te groeien dus heb wat last van "bandenpijn" maar verder is alles goed en niet meer misselijk.  ;)

Beloofd morgen ben ik terug.  :D :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

kimmie

Heey Caroline,

Gelukkig gaat het weer wat beter met je...
Jammer dat je laptop kuren heeft...
Lekker hoor op je bedje tv kijken...

Tot morgen :D
Groetjes Kim, Karel en Lady

Mara

Hoi Caroline

Gelukkig gaat het weer wat beter met je! En ik wacht vol spanning op de nieuwe foto's van je bende.

Thomas is ziek? He jakkie, dat is minder....

Mara

Caroline

Zoals beloofd, een update!!!

Ikzelf.

Ik ben weer wat opgeknapt maar nog steeds niet de ouwe, ik blijf erg moe en ben niet vooruit te branden. Ik slaap dan ook erg slecht, lig elke nacht zo'n 2-3 uur wakker. Erg lastig maar ik kan me dit nog wel herinneren van de andere zwangerschappen. Alleen toen kon ik overdag nog wel eens een uurtje op de bank gaan liggen als de kids een middagdutje deden maar met 3 kids die geen middagdut meer doen waarvan ook 2 naar school gaan dus 4 x op en neer rijden, zijn er weinig rustmomentjes over. En dat voel ik wel. Oeps en niet te vergeten de leeftijd, die telt natuurlijk ook mee, ik ben geen 25 meer. Maar gelukkig is meestal de ergste vermoeidheid met een week op 16 voorbij en krijg je een energiespurt, daar kijk ik wel naar uit, nog 3 weekjes.

Mijn laptop.

Mijn laptop is nog steeds niet goed en wordt dat waarschijnlijk ook niet meer. Ik wil hem nu alleen niet laten repareren want dan heb ik weken helemaal niks, plus ze kunnen me nog niet vertellen of hij gerepareerd kan worden. En geld voor een nieuwe heb ik sowieso nu niet. Dus ik doe het er maar mee.

De valkjes.

Met de pubervalkjes doen het supergoed en worden al echte mooie valkjes. Er zijn er al 4 uitgevlogen, allemaal voor de 4 weken al. Ze knabbelen al wat met pa en ma mee aan het diverse voer maar worden nog graag gevoerd. Ik merk wel dat pa en ma alleen de kleintjes nog volledig voeren en de uitgevlogen pubers eerst zelf laten eten voordat ze die voeren. Morgen wordt Perle 5 weken en dan wilde ik ze eigenlijk apart gaan zetten om zelfstandig te worden maar omdat ze erg slecht pap eten en ik maandag een groot feest van de MARS heb, Ed zijn werk, en om 1 uur al weg moet tot waarschijnlijk middennacht heb ik besloten om dinsdag Boy, Perle, Dexter (voorheen Pluisje) en Yellow apart te zetten, dan kan ik ze beter in de gaten houden.

Boy.

Boyke is echt het oudste valkje, eet al lekker van alles mee en is ook lekker ondernemend. Als hij mij ziet gaat hij bedelen, vreemd als je nagaat dat hij een paar dagen oud was toen hij een week eten van mij heeft gehad, je zou zeggen dat hij dat vergeten is  nu. Zijn koppie is nog wel kaal vergeleken met de andere maar nu bij zijn pleegouders groeien de veertjes wel weer lekker aan. Verder is het een lief en rustig valkje.
Nog een vreemd detail, de kooi van Pablo, Coco en de jongen staat naast de grote kooi waarin Eros & Chica in zitten, de ouders van Boy. Als Boyke nu bij zijn pleegouders zit te bedelen dan reageren zijn eigen ouders daar helemaal niet op. Vind ik echt verbazingwekkend, als ik Boyke bij me op schoot heb, krijsen zijn pleegouders, Pablo & Coco alles bij elkaar. Duidelijk topouders dus, vergeleken bij zijn eigen ouders.

Boy, lekker eigenwijs op de stok geklommen. 20-02-2007.

Boy, 23-02-2007.

Boy, 23-02-2007.

Boy, 23-02-2007.

Perle.

Heeft ons gisteren verrast toen ze tijdens de "fotosessie" weg fladderde en vervolgens de hele kamer rond vloog, alsof ze nooit anders had gedaan. Gekke meid. Alleen Sanne was er niet zo van gecharmeerd. Verder is het een meisje met een heel zacht karaktertje wat wel heel erg ondernemend is maar ook heerlijk bij kan je kan liggen om gekroeld te worden. Ook zij knabbelt al lekker aan van alles en nog wat en speelt ook al met de speeltjes in de kooi.

Perle, 20-02-2007.

Perle, 23-02-2007.

Perle, 23-02-2007, een vingertje erbij, anders vloog ze weer weg.

Perle, 23-02-2007.

Perle, 23-02-2007.

Perle, zachtjes knabbelen, 23-02-2007.

Dexter.

Dexter kennen jullie als Pluisje, hij heeft van zijn nieuwe baasjes, Evelien en Marcel, de stoere naam Dexter gekregen. Dexter is ook een ondernemend valkje maar vindt zelf eten nog geen optie, hij is ook het meeste afgevallen van allemaal maar doet het verder toch wel goed. Het is een mooi bont valkje geworden met een grote  witte staartveer en verder symmetrisch getekend. Een lief ventje.

Dexter, uitgevlogen, 20-02-2007.

Dexter, ook al op een stok zittend, 21-02-2007.

Dexter, 23-02-2007.

Dexter, 23-02-2007.

Dexter, 23-02-2007.

Dexter, 23-02-2007.

Yellow.

Yellow is een pittig dametje, erg ondernemend en speels maar een echte hittepetit. Ook zij vind eten nog niet zo interessant, zolang ze nog gevoerd wordt door pa en ma. Ze is werkelijk prachtig, fel gele parels verdeeld over haar hele lijfje en een knalgele staart, het lijkt wel of ze licht geeft in het donker. Ik kan eigenlijk niet echt afstand doen van haar maar .... ik verwacht dat dit jaar enkele van door mij gereserveerde valkjes geboren gaan worden en ik moet dus kiezen en eigenlijk is Yellow, een geparelde cinnamon, niet een mutatie waarmee ik verder wil. Ik hoop dus dat ik een goed adresje voor haar kan vinden, waar ik haar kan blijven volgen, het liefst op het forum, natuurlijk.

Yellow, 23-02-2007.

Yellow, 23-02-2007.

Yellow, 23-02-2007.

Geeltje.

Geeltje was een geel donsje maar is nu helemaal niet meer geel. Het is een prachtig cinnamon mannetje geworden, mooi zacht grijs. Het karaktertje kan ik nog erg weinig over zeggen omdat hij nog in het blok zit. Hopelijk vind ik ook voor hem een fijn adresje.

Geeltje, 23-02-2007.

Geeltje, 23-02-2007.

Mini.

Mini is eigenlijk helemaal geen mini meer, ze woog van de week zelfs een avond 125 gram!!!!! Net als haar zusjes heeft ze prachtig pareltjes gekregen, niet zo fel als Yellow maar wel mooi geel. Ook Mini zit nog in het blok, dus kan ik weinig over haar karakter vertellen.
Ook voor haar hoop ik nog een fijn adresje te vinden.

Mini, 23-02-2007.

Mini, 23-02-2007.

Mini, 23-02-2007.

Dus ..... als jullie nog iemand kennen die nog een lief valkje zoeken. Ik heb er nog een paar te koop. Een cinnamon man split voor bont witmasker {X1:  gepareld}  en een cinnamon gepareld pop split voor bont witmasker, mooie split dus ook.

Verder ben ik volop aan het  berekenen of het nog mogelijk is ruim voor mijn bevalling alvast één nestje te krijgen van zowel Unique & Fleur, die op het moment onafscheidelijk zijn, als van Amor & Diégah. Het zal net haalbaar zijn verwacht ik, ik twijfel alleen nog eventjes over de leeftijd van de mannetjes. De popje zijn ouder, Fleur wordt in juni al 2 jaar, Diégah wordt 9 april een jaar. Zowel Unique als Amor zullen ten tijde dat de donsjes uit het ei kruipen, tussen de11 en de 12 maanden zijn. Kortom, ik weet het nog niet.

Nou, dit was het weer zo'n beetje, jullie zijn weer helemaal bij "gepraat", hier nog een paar groepsfoto's, hopelijk heb ik het weer een beetje goed gemaakt. 

Links Boyke bij pleegpapa, Pablo, rechts Perle, 21-02-2-007.

Boyke en Perle, 21-02-2007.

Van links naar rechts, Perle, Yellow, Dexter en Boyke, 22-02-2007.

Groetjes,

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Wat zijn het machtig mooie valkjes geworden zeg!!!

En Perle, die parels... sommige zijn heel lang uitgerekt. Echt heel mooi. En Dexter... Wat een schatje  :-* :-* :-*

De anderen zijn ook allemaal prachtig.
Je mag heel trots zijn op je nestje. Het zijn echt prachtige valkparkietjes geworden  :o

En dan nog even over jezelf.
Let je goed op jezelf. Heb je geen familie in de buurt wonen die wat van de lasten weg kan nemen?
Ik leef met je mee en ik hoop voor je dat die extreme vermoeidheid snel weg zal zijn.

Probeer lekker van je jongen te genieten, want voor je het weet verlaten die ook het nest  ;)

Groetjes,
Monky

Little Cockatoo

Ow wat een schatten!!!!!!!!!!! GEweldig. NOu veel succes met de kleinen he.

En succes met je zwangerschap. Ik zit met smart te wachten dat mijn menstruatie uitblijft ;D.

gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Lin

Wat een mooie verzameling valkjes! Vooral die witmaskers zijn echt leuk. Ik kan niet wachten om die straks ook te krijgen. Wat gaat het hard he dat ze nu gaan vliegen. succes met je gezondheid en zwangerschap. En lekker rustig aan doen we wachten wel op je.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ManjaV

Hoi Caroline,

Je hebt een stel prachtige valkjes bijelkaar! :D Wat een lieverdjes zijn het.  :-* :-* :-* Geeltje vind ik ook heeeeel lief.  :-* :-* :-* En Mini doet haar naam eer aan, echt een minivalkje. ;)

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Caroline,

Wat een dotjes  :-* :-* :-* :-* Echte schatten zijn het. en wat worden ze snel groot.
Perle is mijn favoriet dat vind ik echt een super mooi valkje.

Groetjes Anja

carco

Het zijn allemaal schitterende valkjes geworden.
Je vindt vast een goed plekje voor ze ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

marga

hoi caroline
wat een pracht valkjes zijn het
groetjes marga

*Petra*

Hoi Caroline,

Je valkjes zijn prachtig geworden.
Dexter vind ik ook een heel mooie stoere valk!
En Yellow trouwens ook!
Wat worden ze snel groot, geniet er maar van!

Groetjes Petra  :D 
ps spannend wat je doet met je andere koppeltjes!!

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Rianne

maveef

Geweldige foto's Caroline! Dexter is sweet!! perle is echt heel erg mooi :)
De andere zijn ook helemaal leuk :)

Kan niet wachten tot Dexter komt, goed eten dexter!!