## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Caroline,

Nogmaals, het zijn geweldige foto's! :D :D :D
En die Mini! Zo klein en dan toch zo een gewicht hebben. ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1

17 februari 2007, 21:28:32 #1006 Last Edit: 17 februari 2007, 21:34:48 by Wilma1
Oooooohhhhhhhh wat vreselijk lief, mooi en vertederend  :D :-*
vooral deze 2

ik heb ze opgeslagen  .... mag wel he  ??? ik vind het zo leuk om af en toe wat valkjesfoto's in een mapje te hebben...die ik leuk vind  :D

Eigenlijk ALLE alle valkjes her en der, MAAR DAN IS HET SNEL TE VOL  ::)

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

lola

hoihoi
wat zijn het een schatjes om te zien!!!
wat gaat mijn boy hard zeg, het word al een ware heer!
tot snel
Nicole's beestenboel

Caroline

Even een update!!!

Ik schrijf erg weinig hier en bij jullie maar op het moment maar ben absoluut niet fit.
Weliswaar ben ik minder misselijk aan het worden en heb ik verder weinig last van mijn zwangerschap, ik heb erg veel last  van mijn keel- en luchtweginfectie die ervoor gezorgd heeft dat ik ook mijn stem volledig kwijt ben, erg lastig, zowel de honden als de kids zijn al dagen o.i. doof. Ik heb normaal zo 1 x per jaar wel een flinke verkoudheid gecombineerd met astmatisch bronchitis maar een AB-kuurtje en mijn Ventolin-puffer doen dan wonderen. Nu ik in verwachting ben gebruik ik die  rommel liever niet en probeer het zo veel mogelijk met rust te genezen, wat nog niet erg lukt. Ik ben zo benauwd en vermoeid dat ik niet veel meer kan dan op de bank zitten wat eigenlijk weer niet kan, met 3 kindjes die vakantie hebben en een man  die deze week 7 dagen moet werken, gisteren ochtenddienst (weg van half 7 tot half 4), vandaag en morgen middagdienst (weg van kwart over 2 tot half 12 's avonds), woensdag en donderdag weer ochtenddienst en vervolgens vrijdag en zaterdag weer 2 middagdiensten. Ik weet dan ook nog niet hoe ik deze week door moet komen. Pffffh!!

En of dat nog niet genoeg is .....werkt mijn laptop op het moment erg slecht, na elke 7-10 woorden wordt alles zwart en moet ik opnieuw opstarten en verbinding maken, wat in houdt dat ik alleen nog maar berichtjes in Word kan maken en daarna pas kan plaatsen in ieders dagboekje, zo ook gewone mail e.d. er gaat mega veel tijd in zitten. Alleen nu alweer zo'n 12 x moeten opstarten.

Met de valkjes en de pubervalkjes gaat het goed, alhoewel ik wel bij Boyke de knoop heb doorgehakt, het was mooi geweest, de ouders hebben zijn hele koppetje kaal geplukt, en nu gingen ze ook steeds minder voeren, hij woog in 3 dagen tijd 's morgens op dezelfde tijd 10 gram minder, dit vond ik te veel worden, hij weegt al niet mega. Eerst 94 en nu dus 84 gram.
Hij is vandaag 5 weken geworden, hij is al een paar dagen zelf uit het blok geweest, en knabbelt al aan trosgierst, vanmorgen is hij ook weer zelf terug geklommen van de bodem van de kooi, via de tralies, zelf het blok weer in, dit is toch een 70 cm.

Ik heb Boyke nu bij de andere in het nest gelegd, hier kan hij voor één dagje even lekker aan komen en flink volgepropt worden met eten. Eros & Chica zijn nadat ze los zijn geweest niet terug gekeerd naar de broedkooi maar naar de grote kooi waar ze eerst zaten, bij Unique & Fleur. Ze schijnen Boyke niet te missen.
De broedkooi heb ik vanmorgen verschoont, morgen gaat Boyke daarin terug, in het broedblok, de hele kooi en bodem vol met trosgierst, grasparkietenzaad, eivoer en kiemzaad,  hij mag het dan zelf proberen eventueel wat paphulp van mij erbij. Zo  kan hij lekker tam worden, zelfstandig en .... kunnen zijn veertjesweer aangroeien zodat hij mooi naar Nicole kan straks.

Met de 5 van Pablo & Coco gaat het ook super, het zijn kleine dikzakjes, alle wegend tussen de 99 en 107 gram. Perle was met 24 dagen al uitgevlogen, vanmorgen was ook Pluis (27 dagen oud) al uit het blok. Ook Perle eet al van de trosgierst. Als deze pubers zo'n 5 weken zijn gaan ze ook apart, bij Boyke in de kooi, zelf leren eten en natuurlijk lekker tam worden  en verwend worden met een lekker hapje pap.

Als jullie nog iemand kennen die nog een lief valkje zoeken. Ik heb er nog een paar te koop. Een cinnamon man split voor bont witmasker {X1:  gepareld}  en een cinnamon gepareld pop split voor bont witmasker, mooie split dus ook.

Ik beloof plechtig, snel weer nieuwe foto's te maken van mijn lieve pubertjes.

Ik ga nu mijn andere 3 kleuterpubertjes naar hun bedje brengen, pfffh, dan nog eventjes een wasje ophangen en de afwas en dan kan ik eindelijk gaan liggen.

Heerlijk.  ::)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

He, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Zoiets komt al nooit gelegen maar nu al helemaal niet zo te lezen. Probeer evengoed rustig aan te doen, wij wachten wel op de foto's tot jij en je laptop weer hersteld zijn ;D

margreet

hallo Caroline,

Wat vervelend, net een beetje van je misselijkheid af, en nu dit.
Wel fijn dat je valkjes het goed doen, dat is 1 zorg minder.
Beterschap in ieder geval.

groetjes Margreet

ManjaV

Hoi Caroline,

Wat fijn dat het zo goed gaat met je valkjes! :D Boyke is al bijna of helemaal zelfstandig, begrijp ik?

Jammer dat het met jou niet zo goed gaat. Ik hoop dat je heel snel weer opknapt.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Caroline,

Doe maar lekker rustig aan hoor. Denk aan jezelf.

Heel veel beterschap.

Groetjes Anja

kimmie

Heey Caroline,

Heel veel beterschap...!!
Denk goed aan jezelf he...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Monky

21 februari 2007, 17:58:15 #1014 Last Edit: 21 februari 2007, 22:03:38 by Monky
Hi Caroline,
Een special voor jou van...  :-*

(klik op plaatje)

Liefs,
Monique

Mara

Hoi Caroline

Sterkte met je ziek zijn, dat is zeker niet fijn en ik kan me voorstellen dat je al die troep niet wilt gebruiken.

Groetjes

Mara

Wilma1

HeeeeY Carolientje  ;)

Hoe gaat het nu met je ??? Voel je je al iets beter ???
:-*  Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Hey Caroline,

Ik had nog niet gelezen dat je ast heb van keel- en luchtweginfectie. Nou net als je het nog drukker dan normaal hebt. Krijg je wel hulp van je familie?

Ik vond het erg leuk om je laatste fotos te zien. Gewoon echt schattig en boyke ook met dat kleine koppie  :-*

sterkte!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ozzie

Hallo Caroline,

hoe is het met jou? Nog steeds ziek? Wat rot voor je, dat kan je nou net niet gebruiken. Hopelijk denk je goed aan jezelf en krabbel je er straks weer bovenop.

Probeer lekker uit te rusten,

liefs en een  :-*

Wendy en Olaf

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

carco

Gaat het een beetje daar in Veghel?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!