19 juni 2025, 20:25:58

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi Sanna,

Te vroeg, oeps  :-X.
Maar wel fijn dat je er in ieder geval, een goed gevoel over hebt.
Nu kun je alleen maar afwachten, je hebt je best gedaan  ;).

groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hoi Sanna,  je bent er in ieder geval weer even vanaf en idd een zes is goed genoeg.
en nu heb je langzaamaan weer meer tijd voor Belle.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Sanna,

Nou die klus heb je ook weer geklaard (afgezien van de kast dan ;D ;D) Ben je iig weer van dat examen af.

Hoop dat de ontwenningsverschijnselen van Belle weer bijtrekken hoor.

Groetjes Anja

Ivy

Hoi Sanna.
Ik zal voor je duimen, het is echt schandalig om zo lang op  resultaat te moeten wachten. Dat was bij de UvA vroeger ook zo erg lang, maar nu hebben ze herkansingen 3 - 4 weken na de eerste tentamens, dus de docenten moeten wel opschieten ;D
Hoeveel vakken heb je dan nog over, of is dit de laatste? Je hebt het al vast gezegd, maar ... eeee jeweetwel

En Belle neemt je vast niks kwalijks. Over een paar dagen zal ze blij zijn als ze in haar kooi mag zitten haha (en alleen, want dat wordt een klus :)).

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Hoi Ivana,

Nou! Lang hè? Maar dat is bij alle examens van de Associatie zo :-\. En je kunt ook nooit herkansen. Heb je het niet gered, dan kun het over een half jaar weer proberen :-X. Maar als ik deze niet gered heb doe ik hem wel helemaal aan het eind. Want ik zit er ook nog mee dat ik bij de LOI maar een beperkte tijd huiswerkbegeleiding krijg. Dus dan wil ik eerst alle modules af hebben zodat ik in ieder geval de antwoorden enzo heb. Ook kun je, mocht je nou helemaal niet kunnen slagen, een certificaat van deelname vragen en daar staat dan je gemiddelde cijfer van je huiswerk op. Maar dan moet dus wel al het huiswerk door hun beoordeeld zijn.

Ik heb nu de tweede module achter de rug. In principe moet ik dan nog twee modules.

Hahaha, als het echt zo erg is heb je kans dat Belle leert haar eigen deurtje dicht te doen zodat ze alleen in haar kooi zit hahaha. Ik zie het al voor me, misschien moet ik er dan een motortje voor haar op monteren met afstandbediening ;D.

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Sanna

Je hebt het achter de rug en dat is al heel wat. Ik hoop dat je een goed punt krijgt.

Mara

Sanna

9 juni 2007, 21:23:55 #426 Last Edit: 9 juni 2007, 21:25:54 by Sanna
Zo, vandaag hebben we Belle weggebracht. Ze zit nu in 'de schatkamer' en ik ben ervan overtuigd dat ze daar een fantastische tijd tegemoet gaat. Zo te zien heef ze al vriendinnetjes gevonden: Leia en Nicky, en 1 hele grote ;D ;D. Ik ben benieuwd of ik Belle nog mee naar huis krijg over 4 weken ::) :D.

Maar goed, Ivana, je bent helemaal toppie en je hebt een geweldige vogelkamer!! En Belle vindt jou ook super-lief :-*. Dus ik ga helemaal met een gerust hart op vakantie. Ik hoop alleen niet dat ik Belle zwanger terugkrijg ofzo ::) :P ;D ;D. Want dat is zo vervelend, al die aandoenlijke babietjes..........  ;)

Groetjes, Sanna

Ivy

;D ;D ;D
Zover vindt vooral Leia Belle interessant, dus dan hoef je geen zorgen te maken over zwangerschap :D. Hoewel, net zag ik Dizzy ook die kant op kijken :o. Ik heb ze opgesloten, nu kunnen ze gaan slapen. Het was ook een hele spannende dag voor Belle, dus dat kan ze wel gebruiken :).
Ben blij dat je gerust van je vakantie gaat genieten en af en toe plaats ik hier een foto voor jou, zodat je niet vergeet hoe Belle eruitziet ;D. Of zit internet er niet in komende vier weken... Het is een schat van een valkje, ik mocht haar zelfs kroelen, dus ik hoop dat zij net zo veel gaat genieten van ons als wij van haar ;D

Alvast fijne vakantie gewenst en tot over vier weken!
Ivana en Belle

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi Sanna,

Belle had zich geen beter vakantiehuisje voor kunnen stellen hoor. Ze zit goed bij Ivy.

Ik wens je een hele fijne vakantie toe. Geniet er maar lekker van en kom maar uitgerust weer terug.

Groetjes Anja

Caroline

Oh, wat een fijn gevoel moet dat geven.

Een hele fijne vakantie.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

een heerlijk vooruitzicht Sanna;  je valkje zit op een heel goed vakantie stekkie en jij mag ook lekker op vakantie.
Een hele fijne vakantie. geniet ervan.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Heel fijne vakantie, Sanna !!

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Sanna

Hele fijne vakantie toegewenst.

Mara

Sanna

Ja bedankt allemaal, maar.... ik ga pas donderdag weg hoor! ;) ;D ;D

Mara

Hoi Sanna

haha, dat kwam omdat je Belle al weg hebt gebracht.  :-[

Mara