21 juni 2025, 02:20:41

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Sanna

EXAMEN MBA AAAAAAAAAARRRGGHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*Petra*

Oooh, dacht ook al, volgende week dinsdag  ??? ???
Sanna, heel veel succes alvast,

Groetjes Petra  ;)

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Oh oké ;D  examen!  Heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes dan Sanna.  Wanneer krijg je te horen of je geslaagd bent ?
enne waar staat MBA voor? :-[
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Sanna

Heel veel succes met je examen.
Het gaat je lukken hoor.

Groetjes Anja

*Yvon

HEEL VEEL SUCCES !!!  ;)

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sanna

Sorry ;D,

MBA staat voor Moderne Bedrijfs Administratie en het bestaat uit 4 modules. De eerste module, Statistiek, heb ik afgelopen januari gehaald. Nu moet ik de module Administratie, MAAR DIE LIGT ME VOOR GEEN METER!!!. Daardoor ben ik ook een beetje met m'n planning in de knoei gekomen en zit ik me nu nog de broerte te werken om in ieder geval de stof nog af te krijgen :-X (het is natuurlijk wel fijn als je in ieder geval alle stof waar het examen over gaat behandeld hebt... ::)). Maar goed, meer dan ik nu doe kan ik toch niet doen, dus ik zie wel waar het schip strand. De uitslag krijg ik pas 8 weken (!) later. Ik ga er van uit dat ik het niet haal, dus dan kan het nooit tegenvallen ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Sanna

Ik ga er ook altijd van uit dat ik iets niet haal of zo, dan valt het inderdaad nooit tegen. Ik ga je ook alvast succes wensen ook al is het pas volgende week dinsdag, voor het geval dat ik het vergeet.

Groetjes

mara

Peggy

30 mei 2007, 16:03:18 #412 Last Edit: 30 mei 2007, 16:04:51 by Peggy
Ha Sanna,

Ik liet ( vroeger ) ;D ook altijd alles liggen tot het laatst.Mijn moeder vroeg dan altijd; '' Peggy hoef je niet te leren ''...nee mam heb nog tijd zat en dan begon ik de dag daarvoor te stressen; '' ik haal het nooit '' ! ;D ;D En dat deed ik altijd hè dus ik leerde het niet eens af.

Oh dus je bent nog druk aan het studeren en dinsdag is je examen. de tweede module. Is ook moeilijk als je iets moet leren wat je niet ligt. Dubbelzwaar vond ik altijd. Op de één of andere manier bleef die oninteressante info nooit echt hangen.  ;) Maar goed ik wens je wel veel succes en ikhoop natuurlijk dat je het haalt!

Bedankt nog voor je mailtje ;)

Gr Peggy

Sanna

Hahaha, ja dat ken ik ;D. Toen ik nog op school zat had ik ook de neiging om het te laten liggen, maar dan vooral ook omdat ik een pest-hekel aan leren heb :P, altijd al gehad en nu dus nog steeds. Maar het ergste is, IK HEB HET HELEMAAL NIET LATEN LIGGEN :o. Alleen, de stof ik zo taai, ik kwam er niet door. En je moet dat examen zo achterlijk vroeg aanvragen, toen had ik nog helemaal niet door dat m'n planning vreselijk naar de knoppen ging. Anders had ik het examen pas voor januari volgend jaar aangevraagd ::). Maar ik heb er nu van geleerd, volgende module ga ik lekker een jaar over doen in plaats van een half jaar ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Peggy

Je hebt groot gelijk Sanna.Het gaat je vast wel lukken.Is het niet nu,dan gewoon lekker de volgende keer,toch?
Succes.
Gr Peggy

Peggy

En Sanna;  hoe was je examen gegaan gisteren ?
Heb je er een goed gevoel over?
Gr Peggy

*Petra*

We zijn benieuwd..  ;)

Mara

HOi Sanna

Ik heb gisteren aan je gedacht hoor, met je examen. Ik hoop dat alles goed is gegaan.

mara

*Petra*

Sannaaaaa !!!!

Ik zie je, vertel het ons ...  ;)

Gr. Petra  :D

Sanna

Hahaha, bedankt allemaal. Sorry, was dinsdag te gaar om nog achter te pc te gaan zitten, en gisteren ging ik eerst 'even' de boven-etage schoonmaken, wat eindigde in het opnieuw in elkaar schroeven van m'n kledingkast omdat hij uit elkaar donderde toen ik hem even verschoof :P :P :-X. Dus lag ik pas 12.00 uur op bed (maar de kast staat weer!).

Maar goed, ik leef dus nog ;D. Ja, geen idee wat ik ervan moet zeggen. Ik heb in ieder geval alles ingevuld. Een paar dingetjes weet ik zeker dat dat fout moet zijn, maar ik kon geen andere oplossing bedenken. Maar ik had in ieder geval niet zoiets van: "Wat moet ik hier mee??!", dus dat moet een goed teken zijn, toch? ;) Voor het ochtend-examen had ik te weinig tijd, bij de laatste vraag trok dat mens het papier uit m'n handen >:( (u moet het NU inleveren). Zo stom, dat ochtend-examen hadden we 2,5 uur voor, en 's middags kregen we 3 uur en had ik fluitend 3 kwartier over :o. Lekker gepland dus allemaal. Maar goed, ik denk dat een 6 er wel in zit, en daar gaat het ten slotte om. Geen hond die later nog op je cijferlijst kijkt ;), ze willen alleen maar weten welke diploma's je hebt.

Belle heeft nu een beetje ontwenningsverschijnselen ;D, want die zit nou ineens weer de hele dag in de kooi, het arme beest. Met al dat geleer en gewerk was het natuurlijk paradijs voor haar, de hele dag eruit. Maar goed, dat krijgt ze zeer binnenkort wel weer. Op haar vakantie-adres mag ook ze er ook de hele dag uit, dus ik ben benieuwd of ze nog wel mee naar huis wil na de vakantie ;D ;).

Groetjes, Sanna

PS: je bent te vroeg Petra, we zitten net tegelijkertijd te schrijven ;)