7 mei 2024, 05:05:04

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Christine

Citaat van: Sally op 21 augustus 2007, 18:48:50
Hallo christine.
Snowy is een heel mooi valkje...

Ik vind het erg vervelend dat mn ouders hier zo ambetant doen over dat er nog één valkje zou bij komen.
Maar ik geef het niet op. Ik blijf zagen... Je zult er zeker nog iets van horen. Voor donderdag nog als het gaat.

groetjes

Is goed!
Hij is enorm lief en houdt enorm veel van kroelen!
Wel merk ik dat hij in de rui is... Hij heeft pennetjes in zijn nekje ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Hallo christine,

ons kuifje is ook in de rui. Die heeft ook pennetjes in haar nek. En nu net zag ik een serieus grote veer liggen. en nog steeds van die kleine veertjes. Maar dat is nu een beetje aan het minderen.

Christine

Citaat van: Sally op 21 augustus 2007, 19:28:12
Hallo christine,

ons kuifje is ook in de rui. Die heeft ook pennetjes in haar nek. En nu net zag ik een serieus grote veer liggen. en nog steeds van die kleine veertjes. Maar dat is nu een beetje aan het minderen.

Zie je al welke veren ze terug krijgt?
Hebben die ook pareltjes? ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Kuifje heeft nog steeds de mooie pareltjes. Ik zie nog geen verschil. en zie ook nog geen nieuwe veertjes groeien... Weet nog niet eens hoe je dat ziet. Zie je dat goed.


Zie nog steeds die mooie parels




Christine

Vandaag heb ik de jongen nog eens laten vliegen en ook gewogen...
Hier een paar foto's.

Spiegelbeeld! :o
De twee zusjes! ;D


Snowy


Toby




Cathy


Blijkbaar mis ik een cinnamon opaline geelwang en het wildkleurtje dat misschien naar Sally gaat! ;)

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Citaat van: Sally op 21 augustus 2007, 19:50:41
Kuifje heeft nog steeds de mooie pareltjes. Ik zie nog geen verschil. en zie ook nog geen nieuwe veertjes groeien... Weet nog niet eens hoe je dat ziet. Zie je dat goed.


Zie nog steeds die mooie parels


Je ziet idd nog de mooie pareltjes!
Lijkt bijna op Cathy alleen dat zij gele wangen heeft!
Ik heb er een foto van haar in je dagboekje gezet ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

*Yvon

Hoi hoi

Wat een mooie en leuke foto's  ;D
Dat je mooie cinnamonnetjes nog geen leuk nieuw huisje hebben,vind ik onbegrijpelijk.  ::)  ;)
Ik zou er zo verliefd op kunnen worden.  ;)
Snowy is ook een heel mooi en zo tezien ook een heellief valkje.  :-*
Je andere valkjes zien er ook mooi en lief uit hoor.
Allemaal een  :-* voor ze .  :D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Christine

Citaat van: Yvonne op 21 augustus 2007, 23:29:47
Hoi hoi

Wat een mooie en leuke foto's  ;D
Dat je mooie cinnamonnetjes nog geen leuk nieuw huisje hebben,vind ik onbegrijpelijk.  ::)  ;)
Ik zou er zo verliefd op kunnen worden.  ;)
Snowy is ook een heel mooi en zo tezien ook een heellief valkje.  :-*
Je andere valkjes zien er ook mooi en lief uit hoor.
Allemaal een  :-* voor ze .  :D

Groetjes Yvon



Nee dat is onbegrijpelijk!
Als ze weg gaan ga ik ze toch wel missen!
Ze komen zo naar me toe als ze rond vliegen enzo
Ik kan ze nu ook weer niet allemaal gaan bijhouden!
Snowy is idd een hele lieve!
Trienke heeft haar wel moeten knippen maar ze vliegt in het rond!
Al is het door de woonkamer ;D
Ik zal ze deze avond eens lekker verwennen met een  :-* ;)
Christine ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Leuke foto's van snowy en de rest.

Fijn dat het goed gaat met snowy. Eet ze goed en blijft ze op der gewicht? Ze was net zelfstandig geworden ;)

Groetjes Trienke

Christine

Citaat van: trienke op 22 augustus 2007, 15:21:05
Leuke foto's van snowy en de rest.

Fijn dat het goed gaat met snowy. Eet ze goed en blijft ze op der gewicht? Ze was net zelfstandig geworden ;)

Groetjes Trienke

Op gewicht??
Wat vertel je me nu :o
Gisteren woog onze kleine dikzak 92gram.
Twee dagen daarvoor 90 ;D ;D
Ze doet het super!
Ik heb dan ook Toby bij haar gezet om ze te laten eten!
Toby was al zelfstandig dus dat ging lekker
Het was wel nog even wennen maar nu eten ze samen in het bakje etc.
Flinke meid hoor! ;D

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

oww word het er zo 1tje :P
Nee fijn dat het goed met der gaat :D. Haar veertjes zullen wel weer terug komen, maar anders was ze echt niet te houden, zo wild was ze, maar daar is nu niks meer van te merken ;), alhoewel ze nog goed kan vliegen :)

Christine

Citaat van: trienke op 22 augustus 2007, 22:22:46
oww word het er zo 1tje :P
Nee fijn dat het goed met der gaat :D. Haar veertjes zullen wel weer terug komen, maar anders was ze echt niet te houden, zo wild was ze, maar daar is nu niks meer van te merken ;), alhoewel ze nog goed kan vliegen :)

Goed vliegen idd.
Ze vliegt enorm ver door de woonkamer met de andere mee!
Precies of ze niet weet dat ze het niet kan!
Dan land ze voor de dvdspeler ;D

Gisteren heb ik hun weer eens uit de kooi gehaald!
Ik heb deze keer twee foto's getrokken maar die gaan richting Sally's boekje! ;)

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Vandaag zat ik even in de volière te kijken.
Ik zag dat Ricky een stukje van de schommel vast had in haar pootje!
Zij is dus de grootste sloper van hun!
Heel mijn houten schommel begint stuk te raken! ::)
De schommel was dus van een houten tak gemaakt met daar aan elke kant dunne boom stammetjes.
Er ligt er al eentje op de bodem ::)

Hier foto's! Het zijn er toch tamelijk veel maar dat hebben jullie wel te goed van mij! ;)
Nicky&Ricky












Freya en Sunny


Jazzy


Freya, Sunny en Jazzy


Flutty






Baïsha




Diego (vraag me af wanneer zijn maskertje wit gaat worden!)






Ricky nog altijd aan het slopen! :o






Baïsha haar prachtige pareltjes! ;D


Miko&Tosca, blijkbaar hebben ze terug voor vaste liefde gekozen.
Miko heeft al twee keer gepaard met Sunny maar telkens lieten we hun toen verschieten zodat ze het niet meer aandurfden. Sindsdien is het probleem opgelost! ::)




Dit waren ze dan!
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Annetjee

Hoi

Ben al lang niet meer op het forum geweest en ik heb echt heel veel gemist.
Super foto's hoor.Jammer dat ik geen derde valkje mag :(

Groetjes Annet

Christine

Citaat van: Annetjee op 24 augustus 2007, 15:47:41
Hoi

Ben al lang niet meer op het forum geweest en ik heb echt heel veel gemist.
Super foto's hoor.Jammer dat ik geen derde valkje mag :(

Groetjes Annet

Ik hoop dat ik je bij deze terug op het forum gebracht had!
Ik miste je enorm!!

Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**