28 maart 2024, 22:05:27

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Christine

Citaat van: Sally op 16 februari 2008, 14:30:04
Hallo Christine,

leuk dat Nicky en Ricky een eitje hebben.
Ik kom je zeker volgen hoor!
Kenji wordt grote broer :D

Groetjes Sally

Ik ben benieuwd hoeveel keer Kenji grote broer gaat worden!
Ik hou je wel op de hoogte :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Hoi Christine,

hier 2 foto's van Max en zijn vriendinnetje Pino:




Hij heeft nog steeds een beetje pareltekening op z'n vleugels :)

trienke

Hoe gaat het met de eitjes? Zijn ze al aan het uitkomen?

Christine

Op dit moment loopt de eerste rond echt super slecht
Ik heb al een vraag geplaatst bij kweken maar doe het hier nog eens...

In het begin broeden ze er allebij enorm goed op. Sinds vorig weekend doen ze enorm lastig.
Wat nu het gevolg is, de eitjes worden telkens ijskoud.
Ik weet niet of de jongen nog leven maar ze moesten al bijna een weekje uitkomen.
Wat nu het probleem is: Nicky jaagt zijn popje uit het nestblok en gaat in de ingang zitten, als Ricky in het nestblok wilt blaast hij en is hij redelijk agressief tegenover haar.
Wat ik nu probeer is om hun enorm te dwingen om te broeden maar ik en de valkjes gaan dit niet langer volhouden.
Wat moet ik nu doen??
De eitjes weg halen (weet niet of de jongen nog leven) of het gewoon zo aankijken?
Of moet ik Nicky uit de kooi halen en als er nog jongen uitkomen terug bij Ricky zetten om voor de jongen mee te zorgen??

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen...
Christine :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

15 maart 2008, 12:25:18 #619 Last Edit: 15 maart 2008, 12:28:34 by Christine
Bedankt voor de mooie foto's van lieve Max! Zijn popje is ook heel mooi! Jazzy heeft ook nog altijd lichte vlekjes vanachter op zijn rug. Ik heb nog een gepareld mannetje dat van Nancy komt en die heeft dat niet, en dat is wel makkelijk voor ze uit elkaar te kennen! :D

Voor de anderen onder jullie
De jongen waren allemaal afgestorven in het eitje. De ene al iets meer volgroeid als de andere.
Ik heb ze dus open gemaakt: één lutino, drie jongen met zwarte oogjes en rode lensje dus waarschijnlijk geelwangen en dan nog eentje waarvan ik het niet zeker weet! :-\ :-\

Hier een paar foto's van men tamme valkjes binnen.
Amy:




Cathy




Snowy




De twee zusjes




Allemaal samen!


Boze Cathy, Snowy en Toby


Cathy en Toby


Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Anke

Hoi,
Ach wat naar dat de jongen het niet gehaald hebben :'(
Heel veel sterkte!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes