Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Sanna,

Wat een stoere vent. Het lijkt wel een uitsmijter of een bodyguard ;D ;D
Stop ze maar lekker vol met heerlijkheden!!
Vooral Jamey (daar heb ik echt een zwak voor !!)

Houd Jamey op de onderste foto Milan weg bij Kaily??
Dat is helemaal stoer!! Maar je ziet daar goed wat een iel ventje het is. Hij lijkt qua postuur op mijn Nezumi (77 gram).

Groetjes Gerda

Sanna

Ja lachen he?? ;D Jamey denkt dat hij het formaat rotweiler heeft ofzo, loopt-ie rond met z'n vleugels wijd, lekker imponeren. En hij verdedigt Kaily altijd zo fel! Als Milan 1 stap te dicht bij Kaily zet, heeft hij Jamey op z'n rug :D.

Milan vaart wel bij al het krachtvoer dat ik voor Kaily en Jamey neerzet, maar dat had je al gezien ;D :D. Ik heb nog even gevoeld vanavond, maar hij is gelukkig nog niet te dik hahaha. Maar ik denk dat Jamey qua gewicht inderdaad wel bij Nezumi in de buurt komt. En zeg nou alsjeblieft niet dat Nezumi een van die grasparkieten is... ::) ;D.

Groetjes ;), Sanna

Gerda

;D ;D ;D
Nee, het valkje linksonder in mijn handtekening!!!

Anders zou het een mega grasje zijn  :D :D
Mijn grasjes zijn net geen 40 gram!!!

Jamey lijkt een beetje op een Jack Russel!!!
Die denken ook dat ze megaformaat hebben.

Groetjes Gerda

Lin

Hey,

Ach wat een mooie foto dat ie uit het broedhok komt. En wordt er altijd zoveel geplukt bij het broeden bij jou? gelukkig komen er wel weer veertjes terug.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Leuke foto, zo uit het broedhok. Je valkje is erg waaks ;D

Sanna

Hahaha, je zal wel rechtonder in je handtekening bedoelen Gerda ;). Kan Nezumi soms ook z'n kuifje zo ver naar voren zetten?? Dan lijken ze echt heel erg op elkaar.

Ja, helaas wel Lin, Jamey is elke keer het haasje. Nu valt het nog mee, de vorige keer heeft ze hem helemaal onder z'n vleugels kaalgeplukt (http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,2542.msg146253.html#msg146253). Maar dat is toen ook helemaal teruggekomen.

Ja, geweldige foto he Rianne? :D Hij is zo ontzettend waaks en trouw. Je zou bijna denken dat hij die eieren uitgepoept heeft... ;D

De wachttijd is nu gereduceerd tot een weekje. Ik houd deze week gewoon de verwarming thuis aan (al vallen de mussen dood van het dak!) zodat de lucht droger wordt. De vochvreter heeft ook al aardig wat vocht opgenomen. En dan is het grote wachten begonnen.........

:P Groetjes! Sanna

Petra en Cheeky

Heb ik heel even niet in je dagboek gekeken, staan er meteen weer van die waaaaaanzinnig mooie kwijl foto's in! Wat een superscherpe en superkleurrijke foto's! Zooo lief, ook zoals je schrijft dat ze zo trouw broeden! Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan, maar je hebt nog heel wat spannende momenten voor de boeg! Geniet er maar lekker van!

Groetjes,
Petra

Roosje

Ook ik had de fotos even gemist. Wat lief zo dat koppie uit het nestkastje!

Gerda

Citaat van: Sanna op 20 augustus 2005, 21:30:40
Hahaha, je zal wel rechtonder in je handtekening bedoelen Gerda ;). Kan Nezumi soms ook z'n kuifje zo ver naar voren zetten?? Dan lijken ze echt heel erg op elkaar.

:P Groetjes! Sanna

Ja wat dom!!! Rechtsonder!!

En Nezumi kan zijn kuif ook ver naar voren doen.
Ik zal er eens een goede foto van maken (van de zijkant dan zie je het beter). Zo ziet het er van voren uit:

Groetjes Gerda

Sanna

Ow ja!!!! Precies Jamey ;D ;D ;D

Sanna

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 20 augustus 2005, 21:51:23
Heb ik heel even niet in je dagboek gekeken, staan er meteen weer van die waaaaaanzinnig mooie kwijl foto's in! Wat een superscherpe en superkleurrijke foto's!

Ooooooh je laat me blozen  :-[ :-[ :-[ :-[

;) Groetjes, Sanna ;D

Sanna

Paps en Mams doen nog steeds heel goed hun best met broeden. Als ze in de kooi zitten laten ze de eieren nooit alleen. Vaak zitten ze er zelfs met z'n tweeën op. En als ik ze er even uitgooi om lekker te vliegen, dan gaan ze na verloop van tijd vanzelf weer terug en zeuren dat ik het broedhok er weer voor moet doen ;D.

We hebben gisteren zo gelachen met Kaily :D. 's Ochtends koken we vaak een eitje (kippenei dus hè?? ;)). Ik was nog druk met het voer enzo, dus de mijne lag nog op het aanrecht. Zie ik ineens in m'n ooghoek Kaily naar dat ei toe keutelen .... Ja hoor! Gaat ze proberen dat ei onder zich te leggen ;D ;D ;D ;D ;D. Na een paar minuten gaf de schat het toch op, maar sterk zo'n instinct hè?? Dat is is verdorie bijna net zo groot als zij!! De schat :-*.

Nou ja, het aftellen is nu begonnen hè? Nog een paar daagjes.......

Groetjes, Sanna

Gerda

Ach arme Kai met het kippenei. Wat een moeite zal ze gehad hebben om het onder haar te proppen.
Was het ei nog lekker warm?? Heeft ze in elk geval lekker haar buikje kunnen warmen.

Groetjes Gerda

Roosje

Haha wat lief! Valkjes broeden volgens mij op alles wat op een ei lijkt, hier doen ze het met kwarteleieren ;D

Lin

Hey,

Heerlijk hoor een trouw broedend koppel! En wat een grap met dat ei. Hoe doen jullie dat met pasen?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)