Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Sanna

Wat een goeie van Kailey ,je zal wel gelachen hebben!
Spannend hoor bij jou. Echt heel leuk dat ze zo trouw broeden. Geniet ervan!!

Groet van Ankie

Petra op het werk

Hahaha, lieve Kaily! Het moederinstinct laat zich niet onderdrukken he!? Zal wel een raar gezicht zijn geweest, een valkje met een kippe ei onder zich....!!! Volgende keer wel een foto hoor Sanna!  ;D

Groetjes,
Petra

Sanna

Jaaa ik had natuurlijk net weer geen camera in m'n handen!!! En toen ik hem wel had, had Kaily ondertussen ook bedacht dat-ie wel errug groot was ;D.

Petra op het werk

Intelligent valkje, dus! Zelf ontdekken dat er toch iets niet klopt! Jammer, dan trapt Kaily er waarschijnlijk geen tweede keer in... was een leuke foto voor de wedstrijd geweest... bij het thema "kijk nou eens?!" (of zo).

Christine

Wat een super mooie lieve schattige foto's en dat ik die nu pas zie wel erg maar heel lief met dat kale koppie en dat kai ineens op een kippenei zat maar toch wel heel grappig als er een foto van bij was

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Zou wel handig zijn, een valkje die je eitje warm houdt. :)

Sanna

Whahahahaha, een levende eierdop! Ik zal het zeggen tegen Kai! :D ;D :D

helen

hew die sanna,
dacht zal eens even wat beginnen te lezen, maar volgens mij ben je net zo als ik. als je eenmaal begint te typen dan kan jij volgens mij ook niet meer stoppen.
heb nog niet alles kunnen lezen maar dat komt nog wel.
:D :D :D
tjonge wat heb jij mooie vogels zeg, kom ik aan met karel en monchou.
(moet ze ook niet wegvinken ) ze zijn voor ons ook erg mooi hoor  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D
ik hoop dat je morgen je kooi vind waar je naar op zoek bent, ben ik er vanaf en jij blij.
niet nadelig bedoeld hoor.
okee, de rest komt morgen wel goed??
groet helen en haar valken.
Ps succes morgen met het vinden van ons huis ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D grapje

helen

he die sanna.
ik hoop dat je veel plezier hebt aan de kooi.
ik had er wel veel plezier aan.
Ik hou je site in de gaten.
leuk om je eens in het echt te zien.
groet karel en monchou en helen
;D

Sanna

Heej Helen!

Ja, ik ben erg blij met de kooi hoor. Ik zal van het weekend even kijken of ze makkelijk 'overstappen', anders is de kooi gewoon voor een volgende broedronde.

Maar ik zal jouw dagboek ook eens door gaan spitten hoor ;D ;D ;D

Voor alle anderen: ik heb een kooi van Helen overgekocht waar wel 3 deurtjes inzitten. Op die manier kan ik tenminste het broedhok aan de kooi laten hangen wanneer ik erin moet zijn of een van twee eruit wil laten.

Groetjes! Sanna

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

Het is eindelijk zover. Nietsvermoedend was ik vanmorgen het voer aan het verversen. Kaily slaaps 's nachts in het broedhok (vindt ze zeker lekkerder slapen, Jamey komt er niet meer in 's avonds ;D) dus die schep ik er 's morgens altijd even uit zodat ze ook even vliegt. Hoor ik ineens: "tjirp ....... tjirp ....... tjirp" :o :o :o. Onmiskenbaar en heel duidelijk.....  ;D ;D ;D
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!
Ik zweer je, dit is het mooiste geluid ter wereld ;D ;D ;D. Oooohh, ben zo benieuwd of het vanavond al uitgekomen is als ik thuiskom. Dit wordt een heeeeele errug lange werkdag, zucht ::) :P

Groetjes, Sanna

patty_dordtse valkjes

Hoi,

nou gefeliciteerd met het horen van het piepende eitje.
als het vandaag pas piept kan het ook morgen pas komen ::).
het w8te duurd dan lang als je het eenmaal gehoord heb  ;D.

veel succes

ook van een ongeduldje
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Petra en Cheeky

Leuk Sanna, een piepend eitje! En dan begint nu het wachten...  ::) altijd het ergste! Ben heeeeeel benieuwd!!

Groetjes,
Petra

Gerda

Hoi Sanna,

Spannendddddddddddddddddddddd.

Als er nieuws is, het eerst hier vertellen!!!!

Groetjes Gerda