Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

Monky

Hi Sanna,

Een beetje laat misschien...maar toch nog een hele fijne vakantie toegewenst en probeer er toch een beetje van te genieten. 

Nog maals heel veel sterkte!

Groetjes,
Monky

Sanna

Lieve allemaal,

Helaas, nog geen bericht van Feld. De kweek wat nog niet genoeg gegroeid gisteren. Hij belt me nog voor 12 uur terug, want ik ga vanmiddag op vakantie. Als ik onderweg nog een internet-café tegenkom zal ik hier wel neerzetten wat de uitslag is, maar het zal wel weer niet aan het voer liggen. Ik zal het waarschijnlijk nooit te weten komen... Het lijkt wel of mijn huis m'n vogels vermoord heeft :'(.

Liefs, Sanna

Ankie

Hoi Sanna

Ondanks alles wil ik je toch een fijne vacantie wensen !!
Probeer er een beetje van te genieten !

Groet van Ankie

Sanna

Hallo iedereen,

Ik heb hier een internet-cafe gevonden. Vlak voor ik wegging heeft Marieke me nog gebeld. In het voer is niks gevonden, zoals ik al verwacht had. Maar Marieke gaf me nu wat meer informatie: er bleven abcessen bij Nina op haar tong komen wat dus op een vergiftiging duidt. Het deed hun sterk denken aan lood-vergiftiging! Ik heb me helemaal gek zitten denken! Uiteindelijk ben ik op 1 ding gekomen wat het misschien zou kunnen zijn. Nina zat vaak op dit foto-lijstje:

Zou dit het dan geweest kunnen zijn? Zou het een of andere lood-legering zijn?? Weet iemand dit stomtoevallig? Of weet iemand waar ze dit voor me zouden kunnen ontdekken (juwelier ofzo)??

Sanna

Mara

Hey Sanna

Het zou een lood legering kunnen zijn maar ik durf het niet te zeggen. Weet je nog waar je het gekocht hebt? En anders zou ik inderdaad naar een juwelier of zilversmid gaan.

Sterkte ermee.

Liefs Mara

Caroline

Hoi Sanna,

Ik zou het echt niet weten maar wil je wel heel erg veel sterkte en succes wensen met je zoektocht naar hetgeen jouw Nina ziek heeft gemaakt.

Fijne vakantie nog.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Dat zou ik ook niet weten. Je zou eens kunnen informeren bij een juwelier in de buurt, of een metaal bewerkings bedrijf of zo? :)

•=Bonnie=•

Citaat van: Sanna op  5 juli 2006, 19:19:30
Hallo iedereen,

Ik heb hier een internet-cafe gevonden. Vlak voor ik wegging heeft Marieke me nog gebeld. In het voer is niks gevonden, zoals ik al verwacht had. Maar Marieke gaf me nu wat meer informatie: er bleven abcessen bij Nina op haar tong komen wat dus op een vergiftiging duidt. Het deed hun sterk denken aan lood-vergiftiging! Ik heb me helemaal gek zitten denken! Uiteindelijk ben ik op 1 ding gekomen wat het misschien zou kunnen zijn. Nina zat vaak op dit foto-lijstje:

Zou dit het dan geweest kunnen zijn? Zou het een of andere lood-legering zijn?? Weet iemand dit stomtoevallig? Of weet iemand waar ze dit voor me zouden kunnen ontdekken (juwelier ofzo)??

Sanna

Bij een edelsmid moeten ze je dit kunnen vertellen of opzijn minst een adres kunnen geven waar je het zou kunnen laten checken.
Lood wordt niet vaak verwerkt, maar ook koperkan een vergiftging opleveren als het structureel zou worden ingenomen.

Roosje

Dit klinkt misschien heel lullig en stom van me. Maar ik ben wel een beetje blij dat ze het idee hebben dat het vergiftiging was. Ik ben namelijk nog steeds bang dat het hier is gebeurd op de een of andere manier en moet er steeds maar aan denken :-\

Ik hoop dat je er achter komt zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.

*Petra*

Hoi Sanna,

Ik vroeg me af hoe het met je gaat?
Toch een beetje van de vakantie kunnen genieten?

Groetjes Petra  :-*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Hoi Sanna,

Ik was ook heel benieuwd hoe het met je ging.

Is het haantje nog bij je gekomen of durf je op het moment je helemaal niet meer te hechten aan valkjes?? Wat ik me wel kan voor stellen hoor na het immens verdriet wat je achter de rug hebt.

Leuk je weer af en toe te zien reageren hier en daar.

Groetjes!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna

Hoi Petra,

Dank je wel. Het ging wel. Het was natuurlijk heerlijk daar, even helemaal eruit, maar thuisgekomen wel weer heel erg stil... Ik heb in mijn vakantie besloten toch wel weer twee vogeltjes te nemen en ik ga binnenkort bij Rox kijken om er twee uit te zoeken. Verder ga ik een nieuw kooi kopen, foto-lijstje gaat de kamer uit (en ik hoop dat ik nog ergens een adresje kan vinden waar ik kan laten onderzoeken wat er in zit, ik moet toch weten wat het geweest is) en de nieuwe valkjes mogen alleen maar op door mij goedgekeurde plekken komen. En dan hoop ik met heel mijn hart dat ik langer van deze moppies mag genieten... Ik weet nu nog niet of ik weer een dagboek ga beginnen, misschien na een tijdje als alles echt goed gaat, maar voorlopig laat ik deze binnenkort sluiten. Misschien dat dit dagboek achter mijn oude geplakt kan worden? Als ik het dan nog eens op kan brengen kan ik er nog eens rustig doorheen bladeren.

Hoi Caroline,

Nee, haantje is niet meer gekomen, ik kon het op dat moment niet meer opbrengen. Nina is een paar daagjes voor mijn vakantie overleden en ik kon er niet aan denken dan na mijn vakantie doodleuk een 'plaatsvervangertje' op te gaan halen. Maar zoals ik tegen Petra al zei, binnenkort ga ik toch weer naar Rox en komt er alsnog een 'haantje' in huis, samen met een ander dotje. Waarschijnlijk zullen er dan wel weer heel wat traantjes vloeien, ik moet nog steeds erg huilen als ik te diep over Nina nadenk. Misschien dat twee nieuwe stumpertjes het me beter helpen te verwerken. De anderen heb ik een plaatsje kunnen geven, maar Ninaatje is op zo'n afschuwelijke manier van me weggerukt, ik kan nog steeds niet begrijpen wat er is gebeurd - ik mis haar zo...

Bedankt voor jullie belangstelling.

Liefs, Sanna

Caroline

Heel veel sterkte met je verdriet!!  :'(

Maar ook heel veel geluk met je twee nieuwe moppies!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Sanna,

Fijn dat je zo snel reageert  ;D ;D!
Ik vind het heel goed van je, dat je het toch weer aan durft. Maar je weet ook dat je er ook heel veel plezier van kunt hebben. Ik hoop van harte dat er deze keer meer geluk voor je is weg gelegd. Ik zou het  fanatstisch vinden, als ik een nieuw dagboekje van je tegen zou komen, wanneer het jou goed lijkt. Ik houd je in de gaten!!

Liefs Petra.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Joyce28

Fijn dat je toch weer een valkje aandurft,Tigo zal je niet vergeten.Ik ben benieuwd wat voor mutatie je gaat kiezen :D