11 mei 2025, 03:34:51

Baloo aangevallen

Gestart door Lique, 21 juli 2003, 13:39:10

« vorige - volgende »

Lique

Hoi allemaal,

Vanmorgen toen wij beneden kwamen, zagen we dat Baloo aangevallen is, hij heeft een pootje flink open liggen.
ALs hij blijft bloeden, gaan we vandaag maar weer naar de DA toe.

Groetjes Lique

Tara

Ow Lique,

wat jammer nou, ik hoop dat het snel weer beter zal gaan.
Weet je trouwens wie de dader is? Of niet :-/.

Sterkte,

groetjes, Tara

Lique

Hoi Tara,

Ja, ik weet nu wie het heeft gedaan, het is K.C.
P.D. moet namelijk ook eitjes leggen, en dan kan hij erg agressief tegen andere mannen zijn.
Vorige keer ook al tegenover Phoebe. Phoebsje is toen in de poot gebeten, en moesten we naar de DA toe.
Maar hopen dat P.D. gauw gaat leggen, zodat die gevechten over zijn...

Groetjes Lique

Tara

Ik had een beetje het vermoeden dat het K.C. was :-X. Ocharme die valkjes, ik hoop ook dat het snel over is :(. Misschien zal je straks ook eens met Baloo naar de DA moeten gaan zoals met Phoebe destijds ... Ik hoop dat het snel beter wordt, zal voor jullie duimen ;)

Groetjes, Tara

Lique

Ja, nu ook ze zijn los, en K.C. vliegt iedere keer Balootje aan.
 Echt komt hij met een duikvlucht op Baloo af, en lekker eropin pikken :-/ :-/
Groetjes Lique

Mandy

Oeps, ja tijdens het broedseizoen worden je valkjes ineens heel anders en speelt dominatie/teritorium en nest verdedigen een grote rol. Ze kunnen dan ineens aanvallen. Tja, daar doe je niets aan, dat is de natuur. Kan je ze niet uit elkaars buurt zetten in een andere kooi ofzo?
Hopelijk valt het mee bij de DA, succes. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

Hoi Mandy,

Ik heb Baloo al even overgezet naar de kamervoliere, maar daar wordt hij ook aangevallen, door Punky.
Dus hij zou echt wat meer 'mans' moeten worden, en ook een keer van hem afbijten, want ik kan hem niet bij de kleintjes zetten. Hij zal toch ergens in moeten.
Ik kan ook nog P.D. en K.C. in de voliere doen, en Baloo bij Phoebe, Kyra en Sammy laten.
Zo zijn de broertjes ook weer samen...

Groetjes Lique

anika_en_spirit

hoi lique,

wat naar voor baloo. geef hem maar een dikke knuffel van me.

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!