Valkjes uit Anna Paulowna *bouw voliere!*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 20:58:24

« vorige - volgende »

Lin

Even tussendoor..

Ik heb slecht nieuws..een rat heeft een gat gegraven naar mijn voliere. Helaas heeft ie twee vrouwtjes kwartels meegenomen en de grote kwartel verwond...die heeft een hap bij de vleugel, maar maakt het goed. Het mannetje had niks evenals de andere vogels.

Mijn vader heeft nu rattengif buiten de voliere neergezet en het daar dicht gemaakt met steen. De kwartels zijn in het binnenhok gegaan om bij te komen. Achteraf denk je had ik nu maar meer stenen neergelegd. Dit is weer een zware les. Maar wel een erg verdrietige.. :'(

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mara

HOi Lin

Je moet jezelf niets verwijten. Als je dat gedaan had, als je dit gedaan had. Je moet jezelf niets verwijten. Ik vind het heel jammer voor je dat dit moest gebeuren, bah, wat zijn het toch eigenlijk akelige beesten.

Hoop dat de gewonde kwartel gauw opknapt en dat de rat niet meer terug komt. Wij hebben ook rattengif in de schuur staan....Bah, vieze beesten.

Heel veel sterkte met dit verlies.

mara

Gerda

Ach Linda, wat sneu voor die arme kwarteltjes!

Hoop dat de rat nu wegblijft!

Als je straks gaat verhuizen kun je hiervan leren!

Groetjes, Gerda

Lin

Vorige plaats bij mijn thuis had wel tegels hier een gedeelte van de voliere niet en ja hoor. Ik verwijt het mijzelf wel het is gewoon dom.. :-X

Gerda

Hoi Linda,

Je kunt een laagje afgraven en dan gaas leggen en dan het laagje aarde weer terugscheppen.

Groetjes, Gerda

Saar

He jakkes..
sterkte met dit verlies...
Groetjes Saar :-*

ManjaV

Hoi Lin,

Wat een vreselijke gebeurtenis!  :'( :'( Die arme kwarteltjes!
Ik ben wel heel blij dat in ieder geval 1 kwarteltje het heeft overleefd, maar wat zal hij zijn vrouwtjes missen! Die arme beestjes kunnen zich ook niet verweren he, en kunnen niet omhoog vliegen.  :'(
Heel veel sterkte met het verlies van de kwarteltjes en ik hoop dat de ratten niet meer terugkeren. Goed dat je vader alvast gif heeft gestrooid.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Getver, wat walgelijk en zielig.

Sterkte en beterschap voor de gewonde.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Was het geen marter? Die zitten ook bij jullie in de buurt. Maar hoe dan ook, je schrikt je wezenloos als je dat 's morgens zo aantreft... :( Erg zielig voor de kwartels...

Lin

Dank jullie. We gaan even kijken wat het makkelijkste is, maar ik denk dat we het gaan dichtstraten.

Citaat van: Rianne op 26 november 2007, 22:38:46
Was het geen marter? Die zitten ook bij jullie in de buurt. Maar hoe dan ook, je schrikt je wezenloos als je dat 's morgens zo aantreft... :( Erg zielig voor de kwartels...

tja geen idee..

Ja erg zielig vooral omdat ik goed voor de kwartels zou zorgen.. :-X

Rianne

Sja, daar doe je niks aan... :-\ Mijn moeder is niet boos op je hoor ;) Het is al wonderlijk dat die grote kwartel al zo oud is.

Lin

Zoals jullie wel gelezen hebben is dusty dood. Een mannetje waar ik zeer trots op was.. ik had maar twee witmasker pale fallows gekweekt nu is er nog maar een en de moeder Naira is er ook niet meer.

Vandaag is Tinco een albino man dood. :'( En dat raakt me helemaal. Die heb ik zoveel liefde en tijd gegeven dat het al pijn deed dat ie niet bij mij bleef. De tweede keer van de dood redden is helaas niet mogelijk geweest. Nu is hij helemaal weg.. onvoorstelbaar.. Ik ben nu intens verdrietig. Ik moet er zo om huilen. Ik heb even geen zin in het forum, hoe leuk de andere berichten ook zijn. Jullie zien mij wel weer.. :'(

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bobbie

............ ik weet het nog Lin. Een heel gevecht om kleine Tinco in leven te houden.
Tjeetje, wat leefden we allemaal mee.

En toen ging hij naar je vriendin. (Als ik het me goed herinner wisten we eigenlijk nog niet of het een man of een pop was, of ben ik dat vergeten?)

Daar had je moeite mee, ook dat weet ik nog. Je vond het wel fijn dat het Rianne was waar hij naar toe ging, kon je hem goed blijven volgen.

Nu is Tinco overleden, verschrikkelijk.
Ik begrijp heel goed dat je heel verdrietig bent, net als Rianne.

Ook jou wil ik heel veel sterkte toewensen meis :'(

gr, Nel

Kirsten

Hoi Lin,

Ook jij heel veel sterkte,. ik hoop zo dat Rianne er snel achter komt wat er in haar voliere aan de hand is.

Liefs,
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------