Valkjes uit Anna Paulowna *bouw voliere!*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 20:58:24

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Linda,

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Spannende tijden, met alle verhuizingen in het vooruitzicht!

Liefs, Gerda

Mara

Hoi Lin

Pijn in de rug is geen pretje, echt niet. Ik weet er alles van. Ik hoop dat jij je snel weer beter voelt!!

mara

Randy

heee lin

ik hoop dat de eitjes die nu bij rianne liggen bevrucht zijn, heb je toch een soort van troost denk ik!!

heel veel sterkte met je rug en met je huisenplannen, ik houd je site en alles in de gaten 8)

:-*Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Lin

Citaat van: til (anke) op 10 augustus 2007, 11:57:02
Hoi Lin,
Wat vervelend dat je niet lekker bent.
Veel beterschap toegewenst!!
Groetjes Anke

dank je
zelfs de buurvrouw kwam naar mij toe om te vragen of ik al wat beter was want ze hoorde me snachts hoesten  :-X

Citaat van: Valerie op 10 augustus 2007, 19:51:56
He Lin,

Wat erg van Naira! Ze was zo'n mooi popje!  :'(
Jammer dat je niet vlakbij mij woont. Anders konden de eitjes hier nog wel bij. Er liggen er nu 4 en 2 nepperds bij Valko en Daffy. Het 1ste zal 1 der dagen uitkomen.

Sterkte!

Ja inderdaad erg verdrietig. Ik heb wel een nieuwe pop gereserveerd maar die vreugde dat ze er waarschijnlijk bij komt heb ik nog niet. Maar ik vind het belangrijk dat Yasuo weer een partner krijgt want hij is iedereen aan het versieren. Plaats voor de eieren is wel geregeld. Maar bedankt voor je aanbod  :)

Citaat van: Gerda op 10 augustus 2007, 20:33:23
Hoi Linda,

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Spannende tijden, met alle verhuizingen in het vooruitzicht!

Liefs, Gerda

dank je! gaat wel weer goed mijn rug voelt alweer beter, maar keel en hoofd doen nog zeer. Verhuizen gaan we waarschijnlijk voor 1 november. dan gaan we bij mijn ouders wonen. Ik hoorde gisteren dat waarschijnlijk het zusje van mijn vriend met haar kind in onze huurwoning kan.   :)

Citaat van: Mara op 10 augustus 2007, 20:34:13
Hoi Lin

Pijn in de rug is geen pretje, echt niet. Ik weet er alles van. Ik hoop dat jij je snel weer beter voelt!!

mara

iik heb liever pijn in de rug dan hoofdpijn moet ik zeggen. En ja rugpijn ken ik wel ook ken ik het van mijn vader. die heeft namelijk een versleten rug  :-\ die moet om de zoveel uur liggen, maar gelukkig is mijn moeder o.a. masseur.

Citaat van: Randy op 10 augustus 2007, 23:23:29
heee lin

ik hoop dat de eitjes die nu bij rianne liggen bevrucht zijn, heb je toch een soort van troost denk ik!!

heel veel sterkte met je rug en met je huisenplannen, ik houd je site en alles in de gaten 8)

:-*Randy

Ik moet zeggen dat ik dan aan de ene kant blij ben aan de andere kant ook wel verdrietig dat een jong van naira daarin zit  :-\ Ik zou helemaal blij zijn als er uiteindelijk een mooi jong komt  :D

dank je!

ps koop die kwartel maar van mij.. :-X

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

•=Bonnie=•

Hopelijk vind je snel een leuke partner voor Yasuo, het is echt zielig als ze alleen zitten inderdaad.

Lin

(als alles doorgaat...)

voorlopig zal de pop nog alleen in quarantaine moeten. Maar ik denk dat als ze uit de quarantaine tijd is dat ik ga kijken of ik ze samen kan zetten. Misschien bouw ik wel een kleine voliere bij mijn ouders. Ik hoop dat het dan ook klikt tussen de twee.

Rianne

Je hebt alleen maar een hokje nodig waar ze in kunnen schuilen, je voliere kan toch buiten staan? Of apart in kooien op de computerkamer boven bij je ouders. Ik heb nog wel een kamervoliere die je kunt gebruiken. :)

Inge88

Wat onwijs naar zeg.  :'( Het zit je niet mee. Hoe oud is Naira geworden? Sterkte.
Hopelijk komt er snel een lief popje voor Yasuo.

Hoe is het met Timmio & Alanya?

Peggy

Hoi Lin,  wat zal jij geschrokken zijn zeg.  wat erg !
Ik wil je heel veel sterkte toewensen met dit grote verlies  :'(

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Lin

Citaat van: Rianne op 11 augustus 2007, 19:03:44
Je hebt alleen maar een hokje nodig waar ze in kunnen schuilen, je voliere kan toch buiten staan? Of apart in kooien op de computerkamer boven bij je ouders. Ik heb nog wel een kamervoliere die je kunt gebruiken. :)

moet even kijken of er genoeg luwte is. het waait er namelijk vrij veel.

Liever niet apart in kooien, moet wel een mooie plaats te vinden zijn.

Citaat van: Inge... op 12 augustus 2007, 11:51:14
Wat onwijs naar zeg.  :'( Het zit je niet mee. Hoe oud is Naira geworden? Sterkte.
Hopelijk komt er snel een lief popje voor Yasuo.

Hoe is het met Timmio & Alanya?

26 juli 2005 is Naira, dus nog echt jong.. we zijn bezig met een popje. Maar een datum prikken is nog even het probleem  ;D

ik ga waarschijnlijk 1 november weer terug met mijn vriend naar mijn ouders tijdelijk. dus dan is het niet handig als ik nu een blok ophang. Als het daar goed ga dan zet ik ze apart en hang ik een blok op.

Citaat van: Peggy op 12 augustus 2007, 21:14:41
Hoi Lin,  wat zal jij geschrokken zijn zeg.  wat erg !
Ik wil je heel veel sterkte toewensen met dit grote verlies  :'(

Gr Peggy

ja echt wel..! :'( je verheugt je op een nestje maar dat werd hard de grond in geboord..  :-\

Randy

heee lin 8)

sterkte met je rug en met yasuo en nieuwe popje ;D
tog weer een klein zonnetje na de regenbui :-*

enne die kwartel van jou?? :P
sinds wanneer heb jij kwartels dan, en wat voor kleur zijn die?? ;D
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Lin

Nou rug is weer helemaal oke alleen sterke hoofdpijn vanochtend :-\ Helaas trof ik mijn konijn aan met maden.. weer naar de DA..

mail me maar even over de kwartels..ander blijven we off topic.

Ik heb donderdag als voorstel gedaan om de pop te halen. Ik hoop dat het doorgaat en we meteen het valkje van Rianne bij Rob kunnen halen. Dan hebben we beiden weer een aanwinst erbij.

*Esther*

Hoi Lin,

Dat is leuk voor je om naar uit te kijken!
Is dat het valkje wat ik op marktplaats heb zien staan uit Apeldoorn?
Volgens mij ook iets met pale-fallow. :D

Groetjes Esther

Lin

ja klopt, het is een pale fallow pop split witmasker.
aan de ene kant zie ik ernaar uit maar echt verheugen op haar kan ik niet..

Ik zal vast wel later erg blij met haar zijn als het goed gaat later met Yasuo.

•=Bonnie=•