22 juli 2025, 16:21:13

Hobbykwekerij Sephora *einde ronde 2*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 19:29:16

« vorige - volgende »

Rianne

Als je vriend zoiets zegt, bedoelt hij misschien 'ik durf geen nee te zeggen'. Daar moet je gebruik van maken! ;D

Balen dat de post kwijt is geraakt. Misschien aantekend verzenden de volgende keer?

Wilma1

O ze worden steeds mooier.....en zullen elkaar zeker missen....hopelijk kunnen wij als nieuwe verzorgers dat een beetje goedmaken met onze aandacht!!!

De veertjes beginnen mooi aan te groeien en de foto's zijn vertederend!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Hey Rian,

Ja morgen maar ophangen kwam er nu niet echt meer van en heb ook geen tie ripjes zag ik. aangetekend? tja zou toch niet mogen kwijtraken?

Hey wilma,
ik denk dat jullie het wel goed kunnen maken. Vandaag wilde yariki echt niet stil zitten die bleef maar op onderzoek. dusty die was gelukkig nog rustiger. De uitslag van dusty is nog niet binnen maar zal wel niet zo lang meer duren.

Manja,

Heb net genoeg weer opgevangen om morgenochtend op de post te doen.

Nou en ik ben mijn camera kwijt had hele huis schoon gemaakt en aangezien vandaag yariki niet werd opgehaald kon ik vandaag ook een aantal keer voor taxi spelen. Maar doordat alles ben ik nu vergeten waar die ligt. Handig he?  :) Morgen vind ik hem wel weer.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Het voelt net als vroeger toen ik bijna jarig was en moest wachten om mijn  kado ik te krijgen....spanning welom.....nu het bijna zover is, begint het ook te "kriebelen" welk geslacht Dusty is...al maakt het me niets uit ::), maar toch  :P en Dusty BLIJFT Dusty want als pop komt het overeen met de vrouwennaam Dusty Springfield (hm....spring in het veld ???  ;D....past wel bij een vogel  ;))
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Tjerk

Hey Lin,

Dusty en Yariki zijn echt heel mooi geworden. Wel jammer dat je Dusty niet zelf kan houden. Maar ze zullen beide een goed thuis krijgen.

Groeten Tjerk

Lin

hey wilma,

Ja ik kan het me voorstellen ik ben dan ook zenuwachtig als ik een valkje ga halen. Want heb ik wel gezegd wat voor geslacht ik wil en wat voor mutatie enz. Maar in jou geval weet je dat wel zeker. je hoort het wel als ik de uitslag via de mail heb.

Hey tjerk,

wat leuk dat je hier komt lezen. Ja jammer he? Kwekke je iets wat je persoonlijk heel mooi vind heb dat ook nog met albinos en dan kan je niks houden. ach ja ik wordt straks goed op de hoogte gehouden. Ik ben daar heel blij mee.

Dag allemaal,

camera is weer gevonden. Kan straks na het eten weer fotos maken. ik hpop dat de 2 vandaaag een stuk rustiger zijn dan gisteren. Het kan zijn dat ik de fotos morgenavond pas plaats.

Groeten, Lin

Wilma1

Citaat van: Tjerk op 30 september 2006, 13:42:28
Hey Lin,
Wel jammer dat je Dusty niet zelf kan houden.
Groeten Tjerk

Klinkt wel wat "gemeen"  :-\ misschien, maaaaaar IK ben er wel erg blij  :D mee dat Dusty naar mij mag komen!! :D ;)
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Nou ik ben vandaag naar A1 race in Zandvoort geweest. Het was ontzettend druk hebben wel 5 treinen gemist omdat we er niet in konden. Maar was wel erg leuk!

Hey wilma,
Ja wilma dat weet ik! ik hoop dat dusty een beetje tegen de drukte kan ik merk dat de kooi haar/hem niet echt veel goed doet dusty vind me steeds minder lief. Oh ja wat ik telkens vergeet te zeggen dusty moet je niet op de rug gaan kroelen erg lang wnat dan komt er erg veel waterige ontlasting. En dat is niet erg fijn.

yariki
Yariki die pak ik wel eens in mijn linkerhand en maak ik er een kommetje van en streel dan ook over de rug. Maar die maakt geluidjes en gaat ook kippetje zitten. Dat doe ik dus ook maar niet. In de kooi worden ze steeds banger als ik ze wil pakken. Erbuiten kan ik ze gewoon op mijn hand zettenen zijn ze niet bang gelukkig. Maar yariki is erg gek van spelen en van glimmers. Dei zit dus echt niet stil om gekroeld te worden. Wel vind ze ee ai net boven haar snavel fijn. dusty die blijft wel stil zitten maar die wil dan ook nooit ergens mee spelen. Twee verschillende karakters dus.  :D

dusty

Heb je net dusty in je handtekening heeft hij/zij bijna alle veertjes op de kop weer terug!

En yariki geen extra foto zoals bij dusty, maar een filmpje die ik later nog wel ga plaatsen. een uitzondering Yarki in mijn haar. Dat mag ze eigenlijk niet van mij!

en samen weer

ach wat een koppies..

Lin

en nog een filmpje van yariki en mijn oorbel
http://www.youtube.com/watch?v=q9P9X4xJ4lI

Ik heb het blok weer opgehangen. Kreeg nog een vraag over pale fallow binnen misschien wordt dat wel een reservering uiteindelijk.

ManjaV

Hey Lin,

Lief  :-* dat filmpje en die foto's.

Yariki houdt van glimmende dingen dus. Gelukkig hangen er genoeg in de kooi ;D En van je hand een kommetje maken waar ze in zit ken ik, dat doe ik bij Dreamy ook altijd. Die zit dan echt helemaal in mijn hand, dat is zooo lief. Leuk dat Yariki dat ook doet. :D

Ik zie dat Dusty er ook nog is! Dan gaat hij vrijdag ook pas naar Wilma zeker? Dusty is ook erg mooi.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1

Citaat van: Lin op  1 oktober 2006, 20:34:38

Hey wilma,
Ja wilma dat weet ik! ik hoop dat dusty een beetje tegen de drukte kan ik merk dat de kooi haar/hem niet echt veel goed doet dusty vind me steeds minder lief. Oh ja wat ik telkens vergeet te zeggen dusty moet je niet op de rug gaan kroelen erg lang wnat dan komt er erg veel waterige ontlasting. En dat is niet erg fijn.

Voorlopig blijft Dusty alleen in de kooi, om te wennen en overdag staat Ruby verder van Dusty af, dus niet pal ertegenaan....Coco is zowiezo al erg rustig.....en ik zal maar niet op het ruggetje aaien  ::) :P

Ik heb een andere foto van Dusty bijgeplaatst, krijg hem er niet zo mooi bij, maar het is goed zo! Ik ben hierin niet zo'n kunstenaar, met mijn handen lukt dat veel en veel beter  :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Snel even de fotos van gisteren, in mijn pauze even het certificaat in orde maken voor morgen en reageren hier. en dan morgen de fotos ordenen en branden en dan vertrekt dusty.

Groeten, Lin

*Yvon

Hoi hoi

Ze worden steeds mooier en mooier.  ;D
Je zal ze dalijk echt gaan missen.
En hoe gaat het met de 2de ronde??  ;) :D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Lin

Hey Manja,

Ja echt helemaal gek blijft dus ook niet meer stilzitten want ziet elke keer weer wat. Je moet echt je sieraden af doen om de aandacht niet af te leiden. Ja en morgen gaat dusty weg. De uitslag van de ontlasting was nog niet binnen.

Hey Wilma,

nee aai maar niet op het ruggetje dat geeft zo'n troep! Als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel met fotos hoor. Dat vind ik wel leuk.

Hey Yvon

Ja dat zeker! tja de tweede ronde die is nog niet begonnen ik denk dat er wel eitjes komen maar pas over een week. Ik kan ze nu niet observeren dus weet niet of het blok al is goedgekeurd.

Groeten Lin

Lin

Vandaag de afsluitende foto van dusty. Morgen heb ik er namelijk egen tijd meer voor. Morgen gaa rianne en ik dus naar wilma en kijken we meteen hoe het met stacy gaat. Want we maken graag een huisbezoekje aan mensen die al een valkje van ons hebben. Ik ben erg benieuwd.

Afsluitende foto is altijd met mij samen. ;D

meteen ook maar met Yariki. Dan heb ik die maar alvast. Woensdag moet ik terug bellen naar feld de post was dus aangekomen!

Groeten, Lin