22 juli 2025, 00:11:34

Hobbykwekerij Sephora *einde ronde 2*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 19:29:16

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Lin op 26 september 2006, 13:30:48
grmbbl..

mijn hele bericht weg.. het kwam doordat ik een te grote foto wilde uploaden en toen ging ik terug naar bericht en het was weg. Nou ja dan komt het vanavond wel weer. Ik hoop op tijd terug te zijn.

fotos van gisteren. Sinds gisteren staan ze apart van de ouders en dat gaat prima.

Mooie kop met pennetjes!!

;D ;D ik ken dat, heb ik eens met een HEEEEL verhaal en foto's gehad  :o :o :o....nou je wilt niet WETEN hoe mijn reaktie was >:( >:(

Wat leuk dat ze apart zijn van de ouders en niet meer schreeuwen om ze??? Knap hoor ze hebben een goede leerjuf he?! ;) Hebben jullie al een datum in gedachte om hierheen te komen....niet dat ik PUSH  :P, maar dan kan ik er rekening mee houden?!!!

ik vind de foto's van beiden liefffff Vooral die eerste van Yariki, zo in de lens kijkend  ;D eigenwijs!! Ze worden beiden erg mooi, nu nog een klein koppie vergeleken bij het lijfje door wat kaal te zijn  ;D :P maar dat komt goed.

Weet je wat je mag doen ( als je wilt en kunt, natuurlijk en de spullen in huis hebt???) Laat Dusty maar testen  op geslacht met DNA...IK ben eigenlijk wel nieuwsgierig en nu met Ruby die vrouw was...dus niet...en man is...wil ik het eigenlijk wel weten....de kosten vereken ik wel met je!!!!!
EN DAN WEET JIJ [/color] HET TOCH HET EERSTE [/color] :P :P ;D

:D Wilma[/i][/size]

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

oh verdorie alles weer weg.. wat raar..nou red ik het ook niet meer om opnieuw alles te typen want mijn pauze is alweer om bijna. Volgende keer maar weer in word typen..

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Lin
Daar had ik gisteren tot 2x toe, last van.
Groetjes Riny :D

ManjaV

Hey Lin,

Ze groeien als kool ;)
Lief hoor.
Eten ze al zelfstandig?

Groetjes
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mandy

Wat zijn ze goed gegroeid en mooi geworden, was al een poos niet meer geweest hier. En de veertjes groeien ook al goed terug, mooi zo. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Wilma1

Hoi Lynn en Riny....ik span "de kroon" denk ik, want het gebeurde MIJ gisteren 3x achter elkaar....dat ik een hele tekst had getypt en terwijl ik keek zag ik het verdwijnen en toen had ik ZO vreselijk de P... in!! >:( >:( >:(
:P Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Citaat van: Riny op 27 september 2006, 13:26:43
Hoy Lin
Daar had ik gisteren tot 2x toe, last van.
Groetjes Riny :D

echt heel vervelend ga nu ook niet meer fotos plaatsen typen in een bericht.

Citaat van: ManjaV op 27 september 2006, 14:21:06
Hey Lin,

Ze groeien als kool ;)
Lief hoor.
Eten ze al zelfstandig?

Groetjes
Manja

Ja Yariki al een tijdje, maar kan het sinds ze apart staan beter merken/voelen. Dusty blijft op gewicht maar kan wel meer eten op een dag vind ik.

Citaat van: Mandy op 27 september 2006, 23:28:09
Wat zijn ze goed gegroeid en mooi geworden, was al een poos niet meer geweest hier. En de veertjes groeien ook al goed terug, mooi zo. ;)

Ja he? Leuk dat je weer een aantal dagboeken langs gaat. Met timmio is alles prima die hoor ik wel eens fluiten en Alanya die vliegt hem de hele tijd achterna. Zal binnekort weer eens fotos nemen.

Citaat van: Wilma1 op 28 september 2006, 00:03:44
Hoi Lynn en Riny....ik span "de kroon" denk ik, want het gebeurde MIJ gisteren 3x achter elkaar....dat ik een hele tekst had getypt en terwijl ik keek zag ik het verdwijnen en toen had ik ZO vreselijk de P... in!! >:( >:( >:(
:P Wilma

noe me maar Lin hoor  ;D jeetje 3x!!! Dat is echt balen ik zou het na 1x al in Word getypt hebben.

Dag allemaal,

Het gaat goed met de twee. Wel vliegen ze vijr veel en zijn wat drukker. Gisteren was Dusty de liefste (aan het einde was zij/hij weer de chagarijnigste)  en de dag ervoor was dat Yariki. Af en toe hebben ze ruzie met elkaar. Gelukkig niet erg. De veertjes groeien heel mooi. Ze zijn wel wat banger nu alleen in de kooi maar buiten de kooi zijn ze veel rustiger. Het eten doen ze goed beiden, maar dusty mag wel wat meer eten.

Vanochtend heb ik de dna test van Dusty op de post gedaan. wilma en ik denken een pop. Alhoewel de veertjes die terugkomen wel vrij licht zijn. We zullen het wel zien.

Gisteren vrij veel fotos gemaakt. Die komen vanavond wel dat red ik niet nu in mijn pauze. Dsu jullie hebben wat om naar uit te kijken!  :D

Caroline

Ik heb  vanaf het begin een man gedacht, waarom weet ik ook niet.   ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hey Lin,

Ben benieuwd naar de foto's en wat goed dat ze al helemaal zelfstandig eet :D :D :D
Wellicht tot morgen? Ik heb je een IM gestuurd.

Groetjes,
Manja

Wilma1

Citaat van: Caroline op 28 september 2006, 14:59:06
Ik heb  vanaf het begin een man gedacht, waarom weet ik ook niet.   ;D

Eens zien of je gevoel je niet bedriegt...IK weet n.l OOK niet waarom ik denk een popje....Dusty ziet eruit ALS een "popje" ;D

Citaatnoe me maar Lin hoor   jeetje 3x!!!

Ehhhh....sorrysorry....dat krijg je nou op mijn leeftijd  ::) :P met Lynn's en Lin's ...ik ga ze doorelkaar halen  ;D...Maar LIN ik ben erg benieuwd en JIJ ook denk ik?!! In je hartje hoopte je vast dat ik dit zou vragen VOOR Dusty weg ging ???  ;) ;)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

28 september 2006, 21:53:15 #265 Last Edit: 28 september 2006, 21:56:16 by Lin
Ja stiekem wilde ik het heel graag weten natuurlijk wat dusty is. Ik ben er natuurlijk erg trots op.

Ik heb de fotos van gisteren nu klaar. Van vandaag geen fotos heb er gisteren wel genoeg gemaakt. Morgen even bellen of de uitslag al binnen is van de ontlasting.

Ik zie nu trouwens dat mijn lens best wazig is. ik zal die morgen even schoonmaken.
Dusty vandaag 7 weken

Yariki

En samen

Als morgen de uitslag er is van Yariki dan gaat ze weg.. bohoe. ik zal haar wel missen. Nu begin ik toch weer hard te twijfelen om nog een ronde te doen. Maar ik moet wel snel beslissen want het wordt buiten natuurlijk met de dag kouder en straks kunnen ze niet meer in de buitenvoliere.

ManjaV

Hey Lin,

Wat een schattige foto's. Ze zullen elkaar ook wel missen denk ik.  :-[ Gelukkig zal Yariki hier een hoop valkjesvriendjes gaan maken, hoop ik ;D
Ik kan me ook helemaal voorstellen dat je ze zult gaan missen. Je raakt aan ze gehecht! Maar wie weet, mag Yariki nog wel een weekje bij je blijven ;) ik hoop zelf dat ik haar morgen kan halen, but you never know...;)

Groetjes,
Manja

Rob S

Hey Lin,

Wat worden het toch mooie valkjes, en vooral Dusty, ik had nog nooit een witmasker zilver gezien. Ik vind het echt een schitterend valkje!

Groetjes Rob

Rianne

Ik zou Yasuo en Naira nog een tweede ronde laten doen als ze willen. Wie weet hoe lang het buiten duurt voor ze weer willen paren. Bij mij deden Ayko en Tiaro ook niks, terwijl ze elkaar binnen constant besprongen ;D

Lin

Dag allemaal,

Nou ik loop toch te balen de post is daar niet aangekomen had nog mijn adres op de achterkant opgeschreven maar nee hoor niks ontvangen maar hier ook niks terug gekregen. Weer een wijze les meteen bellen of ze het binnen hebben gekregen. Vandaag dus maar weer opnieuw sturen. en maandag meteen opbellen!

Hey Manja,

Nou jammer he? Je gaat er niet vanuit dat het kwijtraakt. Nou ja dan zie ik je volgende week vrijdag wel.

Hey rob,

Wat leuk dat je hier komt lezen! Dank je wel. Als je wil kan je een volgende dusty kopen hoor.

Hey Rian,

volgende ronde dan maar? heb het aan JP gevraagd en hij zei moet je zelf weten. Dat verbaasde me wel. Ik denk dat ik dan vandaag het blok weer ga ophangen en dan hou ik ze hier voor de winter.

Groeten, Lin