28 april 2024, 22:53:45

handvoeren

Gestart door kaminka, 4 augustus 2006, 12:12:40

« vorige - volgende »

wat moet ik doen???

pap dikker maken ?
met wat zaadjes er tussen?

Mara

Hey Kaminka,

Ik weet dat het niet makkelijk is en dat sommige opmerkingen misschien bot overkomen maar we willen je alleen maar helpen. En ik ben altijd nogal fel als er gezegd wordt dat er niets gedaan kan worden, dan begin ik al meteen waarom niet en wat is er dan en zo te vragen. Ik heb ook twee vogeltjes gedeeltelijk met de hand groot gebracht. Een rosella en een grasparkietje en beide zijn nu groot en sterk.

Ik wens je echt heel erg veel succes.

Mara

kaminka

Ik snap jullie ook heel goed. Het kwam alleen echt :censuur aan bij mij,

Het gaat nog steeds niet zo goed met haar.'alleen 's ochtends en 's avonds eet ze zelf, misschien is ze er aan toe om 2x per dag gevoerd te worden ze is 6weken nu. ik vind haar alleen erg mager.

Misschien komt alles toch nog goed.
kaminka

Caroline

Hoi hoi,

Ik heb allebei de topics gelezen dan wil toch wel eventjes iets kwijt.

Allereerst, je hebt inderdaad gekozen voor dieren dus verwachten zij ook dat je er voor hun zult zijn.

Je schrijft steeds het gaat niet goed hij wordt te mager maar hoeveel weegt hij dan nu en hoeveel is hij afgvallen??

Wat ik ook niet begrijp, Chantall heeft je aangeboden om hem te voeden, zij heeft ervaring met dwangvoeding, waarom doe je dat dan niet, je zegt zelf dat dit voor jouw de eerste keer is, en dat je geen ervaring hebt hiermee??

En als laatste, jij hebt het valkje al opgegeven en zegt dat het beter af is bij de "regenboogbrug".  :-\ :'(
Je schrijft dat de dierenartsen er geen verstand van hebben en niks meer voor hem kunnen doen. Eén ding weet ik zeker, een dier in laten slapen kunnen ze zeker wel, als je alle hoop hebt opgegeven en het diertje geen kans wilt geven bij Chantall in Helmond, laat het dan niet nog langer lijden, het lijd al zolang, een vraag de dierenarts hem uit zijn lijden te verlossen.  :'(

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

kaminka

Ik geef haar zelf echt niet op.
Het kwam misschien rot over, ik was wanhopig.
Ik weet nu dat ik best wat eten in haar krijg.

Lin

als een valkje niet wil eten ligt het vaak eerder aan jou dat hij niet eet. Een gezond valkje zal niet pap weigeren tenzij je teveel geeft , te koud, te warm of te hard spuit. er zijn natuurlijk uitzonderingen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)