6 mei 2025, 19:17:25

tralie afstand kooi?

Gestart door Joy4ever, 15 oktober 2006, 12:24:11

« vorige - volgende »

Nynke

Dat weet ik niet. Maar bij ons is dat nog niet gebeurd en ze zitten er al een tijdje in... Dus dat zou je gewoon moeten proberen denk ik  ::)

Anja

Citaat van: Joy4ever op 19 oktober 2006, 08:36:21
Heb inmiddels de kooi thuisstaan, alleen nog ontsmetten/desinfecteren, zitstokken halen die zaten er om een of andere vage reden niet bij.
Dan Gypsy zover krijgen dat mijn hand niet eng is, dan kan ik hem overplaatsen.
Nu vroeg ik mij alleen af of de tralies op de bodem (weet niet hoe men dit noemt) gewoon uit de kooi kan laten? Lijkt me niet lekker lopen voor mijn valkje en ziet er niet uit als de ontlasting er aan blijft hangen.

Groetjes

Je zou de openingen van de deurtjes tegen elkaar kunnen zetten zodat Gypsy zelf naar de nieuwe kooi kan.
Ik zou het wel goed in de gaten houden van de uitstekende delen dat hij/zij zich daar niet aan verwond.

Groetjes Anja

Joy4ever

Citaat

Je zou de openingen van de deurtjes tegen elkaar kunnen zetten zodat Gypsy zelf naar de nieuwe kooi kan.

Groetjes Anja
Citaat

Dat zou ik inderdaad kunnen doen alleen maakt dat het handtam maken misschien wel wat lastiger, in zo'n grote kooi kan hij natuurlijk alle kanten op om mij te ontvluchten

Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Anja

Daar heb je helemaal gelijk in. Als Gypsy nog handtam gemaakt moet worden dan kun je dat het beste in een kleinere kooi doen.
Ik heb ook veel baat gehad met de toilettraining.

Zie deze link

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,19227.0.html

Groetjes Anja