28 april 2024, 14:29:21

Voliere

Gestart door Peter, 11 juli 2003, 21:42:12

« vorige - volgende »

Tara

Dit Tiko, Barbara, zij heeft toch ook echt geen rode oogjes lijkt me? Maar grijs achtig???


Groetjes, Tara


Barbara

Tja, op foto's zie je rode oogjes altijd wel als je flitst, maar deze foto is vast zonder flits he? Soms worden echt zwarte oogjes ook een btje rood door de flits, maar rode oogjes veel meer. Aan de hand van deze foto van Tiko is het dus moeilijk te zeggen. Ik denk dat het wel of niet aanwezig zijn van een kaal plekje achter de kuif dan ook een belangrijke aanwijzing kan zijn. Als Tiko ook geen kale plek heeft daar, is ze vast een clear pied!

Tara

Mja, dat heeft ze wel, dus vast toch een lutino met zeeeer vreemde ogen ;)

jaaap

hallo allemaal ja ik ben me zelf  aan het verdeiepen in een voliere die gaat er echt komen maar weet nog niet helemaal hoe hij moet wel groot worden lekker ruim dit was een mooie lijkt me ook wel wat moet alleen een verbinding maken met me tuinhuis weet nog niet hoe ik dat moet oplossen er was ook iemand met adres voor het aluminium ik heb er ook een zijn al klaar 1m bij 2 meter voor 35 euro denk ik ook niet te duur en is dichtbij is ook wel makkelijk heb nog een vraag wat doe je op de bovenkant laat je die open met gaas of leg je daar een doorzichtigge plaat op of hoeft dat niet en wat doe je tegen de katten die klimmen er natuurlijk in lijkt me ook probleem hoor het wel groetjes jaap zal wel eens proberen ook hoe ik foto erop krijg van mijn gijssie tot horens

Lique

27 januari 2004, 21:07:21 #274 Last Edit: 27 januari 2004, 21:08:19 by Angelique




Even weer een paar recentere foto's van de valkjes uit de buitenvoliere.

groetjes lique

Stijn dc

hoi


mooie foto's. al je valkjes zien er echt blij uit :D

SDC:D

Barbara

Ik zie er anders wel 2 bekvechten op de eerste foto waar ze allemaal op staan! ;-)

Lique

ahah,ja ze zijn heel blij, en bekvechten af en toe, moet kunnen ahhaha. 2 mannen die op 1 plaats willen zitten...

Stijn dc

hehe, nu zie ik het ook :D

SDC:D

Speedy

Hoi Angelique,

Ik zeg net tegen Rob, dat die beestjes het niet koud hebben he, zo lekker buiten met elkaar.
Ik weet wel, dat ze naar binnen kunnen, maar jeetje wat kunnen ze eigenlijk veel hebben zeg.
Het is nu behorlijk koud buiten hoor, kreeg net een sneeuwbui op me, brrrrrr
Ze zijn echt prachtig hoor, zo allemaal die verschillende kleuren bij elkaar.


Groetjes,
  Trudie

Peter

Hoi allemaal,

Even foto mvan de binnenvoliere via de webcam:


Groetjes,
Peter

Lique

3 maart 2004, 16:31:50 #281 Last Edit: 3 maart 2004, 16:32:39 by Angelique
Gisteren bezig geweest met allemaal takken zagen voor speeltjes enzo.
het resultaat mag er zijn.
Morgen nog even met de hogedruk over de tuintegels heen, en het ziet er allemaal weer als nieuw uit.

milo ff ervoor weg...

Bianca

wat een super gave volliere zeg :P
echt heeeeeeel stoer!
moest ik ff kwijt.
Groetjes bianca
ps ook leuke hond!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Suzanne

3 maart 2004, 20:39:55 #283 Last Edit: 3 maart 2004, 20:40:10 by blozend_appeltje
Wat leuk zo zeg, die voliere. En de speeltjes vind ik ook zo leuk. Hoe verzin je het. Hoeveel valkjes heb je er nou inzitten?

Ik moet ook eens een hoge drukspuit aanschaffen. Nu gooi ik er telkens emmers water over heen, en dan met de bezem schrobben  :-/ Zit me alleen af te vragen of je dan de valkjes in het nachthok moet doen, en zo ja, hoe krijg je dat voor elkaar dan, want de mijne fladderen om me hoofd heen als ik aan het schrobben ben.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Speedy

Wat is het toch een schitterend mooie voliere zeg.
Jeetje wat een plaatje.