Snowy is gearriveerd en vermaakt zich perfect. Bedankt Peetie

Gestart door Raymond, 6 juli 2006, 17:02:18

« vorige - volgende »

Tries

Hey Petra,

We zijn echt heel erg blij met haar :) Ze zit nu een beetje tussen de andere in en een beetje alles te verkennen.. Ze ziet er prima uit en doet veel samen met het mannetje waarvan we hadden gehoopt dat ze daar ook mee zou gaan optrekkken...
Ze is haar stembanden ook niet verloren dus kwetterd zo af en toe wat :)
Ze heeft de etens en drinkbakjes gevonden dus ik denk dat het helemaal goed gaat komen :)

Nu maar eens even de camera in de oplader doen.. Dan kan je straks een foto zien :)

*Petra*

Hoi Patricia,

Fijn om te lezen hoor!
Goed dat ze al weet waar het eten en drinken hangt, niet onbelangrijk  ;).
En natuurlijk fijn, dat ze al precies met het juiste mannejte optrekt. Ik ben heel benieuwd naar het 'totaalplaatje'.
Bedankt voor je berichtje.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Tries

We wachten het rustig af.. Momenteel zit ze zich lekker te wassen :)

Straks maar eens even een paar leuke plaatjes schieten van het kwartet :)

Tries

Als ik straks leuke foto's heb zal ik ook wel een dagboekje gaan beginnen, dan kan je Snowie dubbel volgen :D

*Petra*

Raymond

Peetie,

Het gaat echt wonderbaarlijk goed. Ze zit nu gewoon rustig tussen de andere valkjes zonder te worden aangevallen of te worden weggejaagd. Ze heeft al gewoon netjes gegeten en maakt haar veren ook gewoon schoon zonder ook maar enige last van de andere te hebben.

wat ook erg apart is, is dat ze meteen al kopjes geeft aan het mannetje waar wij haar aan willen koppelen. Bij hem zit ze ook het meest.

Kortom, het gaat echt beter dan verwacht. het lijkt nu net of ze er altijd al zat.

Gisteren hebben we tot 1.30 erbij gezeten en daarna zijn we naar bed gegaan en hebben een lichtje aangelaten. Maar ze waren alle 4 stil toen we gingen slapen.

We zijn erg blij met het valkje Peetie!!

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

*Petra*

Echt geweldig Ray !!

Fijn om te weten dat ze dan nu toch goed op haar plaats is!
Bij ons heeft ze nooit gekroeld of aanstalten gemaakt..  ::).
Dat kan natuurlijk ook aan ons manneke liggen, die geen behoefte heeft aan een poppetje  ;).

Ik vind het super, ben blij, het is toch een goede beslissing geweest!!

Groetjes Petra  :D

Tries

Wij zijn ook erg blij dat het klikt :)
Ze waren net met zijn 4en aan het racen door de touwen en over de stokken.. Erg leuk gezicht  ;D

Sharon

Hoi Ray en Petra

wat fijn zeg, dat Snowy het zo goed doet! Echt fantastisch om te lezen dat ze zich echt helemaal thuis lijkt te voelen daar bij jullie. Gelukkig maar zeg.
En ook ontzettend leuk dat ze al toenadering zoekt naar het mannetje waarmee jullie haar samen wouden zien.

Geweldig allemaal!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Petra*

Sharon

Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1