16 juni 2025, 18:43:22

Teuntje, Tony & Bibi

Gestart door Ineke, 17 juni 2006, 20:16:18

« vorige - volgende »

Mara

24 november 2006, 16:20:13 #420 Last Edit: 24 november 2006, 16:24:48 by Mara
Hoi Ineke

Gefeliciteerd met je meisje, wat een schatje, echt wel. En de foto's van je schatjes ook.

Liefs

Mara

Big-Nigge

Citaat van: Riny op 18 november 2006, 15:56:31

Hoy Ineke & Lars
Kijk eens wat Riny moet verzinnen om mij op de foto te krijgen.
Groetjes Bibi :-*

heey ik heb de zelfde valkje als jou Ineke jaa bijna jou Valkje :D die is effe bij Riny... ;D maar jouwe heeft al mooie naam en ik weet nog geen mooie  :D maar je merkt zo op mijn verhalen alsik een naampje heb hihihi Groetjs amy en Rocky fijne weeeekend
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Wilma1

Heeee gefeliciteerd met je meisje.....leuk!!!! en weer genoten van die heerlijke foto's van je  ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Hé Gerda, ik wist niet dat Tres jouw adoptievalkje is en t zusje van Bibi :)

Wij vinden t ook leuk dat Bibi n meisje is. Een mannetje is misschien concurrentie voor Teun met maar 1 meisje?
Ik hoorde haar net door de telefoon krijsen om pap. Ze wil natuurlijk niet bij Riny weg en vertikt t om genoeg zaad te eten. Af en toe n hapje, als niemand kijkt...

De rui zet nu door, ze verliezen meer veren. Grote en kleine. Teun heeft alleen n paar grijze veertjes rond zijn ogen en in zijn wangetjes zitten ook deuken.

Mara

Hey Ineke

Wat een mooie foto's weer!!

Hier hebben ze de rui alweer gehad...

Liefs

Mara

Caroline

Wat een lekker wijffie is het toch, kleine Teuntje.  :-*

En voor Bibi,  :-X :-X wat moet je we nu mee??

Wat een eigenwijsje, maar .... gaat vast goed komen ...... ooit!!  ;)

Sterkte met wachten.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

;D ;D ;Dgaaf die turnaktie van Tony en makkelijk als je vleugels hebt....ik stuiterde vroeger menig X op de keiharde vloer  :-\
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Ineke,

Een lekker eigenwijs valkje die Bibi. Daar hou ik wel van.
Komt uiteindelijk wel allemaal weer goed.

Mooie turnactie zeg. Dat is zeker goud  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Gerda

Hoi Ineke,

Je Bibi is een schatje, maar tegelijkertijd in de leer als auto-alarm. En ze doet het al aardig. Volgende week mag ze examen doen!!

Luister zelf maar:

http://www.youtube.com/watch?v=G_tOWt0nLas

Ze is wel een knuffeltje hoor!! Alleen loopt ze op duracell!
Had ze maar een mute-knop! ;D ;D

Groetjes, Gerda

Ineke

;D Ik zag net t flimpje bij Riny.
Citaat van: Ineke op 26 november 2006, 18:07:01
;D WHohaaaa, wat n druktemaakster! Ik lig dubbel hier, want Lars schrikt zich n hoedje. Moest m uitleggen dat Bibi zo gilt omdat ze bedelt. Hij dacht dat ze ''gewoon'' zo'n krijser was en zei: ''als we dat niet krijgen afgeleerd gaat ze terug!'' ;D

Nog vier zondagmiddag foto's :)

Big-Nigge

hey inke :D ik denk teuntje hele dag doe fluiten of valt het me :D...ja mijn Rocky fluit pas als iets spanned begint op tv of tussen een gessprek...dan ga die lachen :D of Roepen...maar ja

Groetjes Amy en Rocky en Lucky
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Mara

Hoi Ineke,

Leuke zondagmiddag foto's, echt wel. Maar waarom ruikt Tony naar kamillethee?

Liefs

Mara

Sanna

Citaat van: Ineke op 26 november 2006, 18:07:01
''als we dat niet krijgen afgeleerd gaat ze terug!'' ;D

Whahahaha arme Lars, die dacht: "Nee hè, daar gaat m'n rust!!"  ;D ;D. Maarreh... Bibi kan er aardig wat van zeg :-X. Pfoeh wat gaat dat koppie snel op en neer. Ik denk dat het toch nog wel heel effies duurt voordat ze niet meer om pap zeurt hahaha ;).

Groetjes, Sanna

Ineke

Hoi Amy, ja, Teuntje begint al om zeven uur 's ochtends en gaat door tot n uur of tien 's avonds ::)

Hoi Sanna, ik denk ook dat t nog even duurt :P Ach, we kijken niet op n weekje meer of minder :D

Hoi Mara, ze worden om de dag met kamillethee nat gemaakt. Normaal doe ik dat met gewoon water, maar nu ze in de rui zijn met kamille. Vinden ze volgens mij wel lekker. Vooral Tony gaat er altijd uitgebreid voor zitten :)

Riny

Citaat van: Ineke op 26 november 2006, 18:14:05

;D WHohaaaa, wat n druktemaakster! Ik lig dubbel hier, want Lars schrikt zich n hoedje. Moest m uitleggen dat Bibi zo gilt omdat ze bedelt. Hij dacht dat ze ''gewoon'' zo'n krijser was en zei: ''als we dat niet krijgen afgeleerd gaat ze terug!'' ;D

Hoy Lars
Zou jij zo Ineke haar verjaardagscadeau af pakken.
Plak je er dan een postzegel op met ons adres??
Groetjes Riny ;D