1 augustus 2025, 16:00:51

Teuntje, Tony & Bibi

Gestart door Ineke, 17 juni 2006, 20:16:18

« vorige - volgende »

Anja

Wahaaaa,

Wat goed Riny die strip. Echt kei leuk van je.
Prachtig gewoon.

Groetjes Anja

Ineke

23 september 2006, 23:14:48 #241 Last Edit: 24 september 2006, 00:04:11 by Ineke
Vandaag n foto van Tony in de disco

Jaha, ik ben t bloemenmeisje :)

Wacht, ik kom even naar je toe.

Nu ze al de tweede x op de vaas heeft gezeten, heb ik er n handdoek omgedaan. Stel ze haalt haar pootjes open aan t glas.

Aaaaaaaaaan de kant!

Kusje! Lastig om te fotograferen als je niet ziet waar je de lens houdt :P

Het broedhoekje, hier wordt flink geschraveld :)

Mjam, appeltje.

Vanochtend woog Tony 103 gram en Teun 114.
We vinden Teun steeds meer als n tonnetje gaan uitzien. Hij eet veel. Overdag maakt ie wel zijn vliegrondjes, maar hij is slaapt ook veel en is niet in de rui. Ik denk dat er n grammetje of 8 af moet :) Vanavond gooide ik n knackebrod in de kooi. Tony had geen animo, die bleef buiten de kooi. Ik legde n pizza in de oven en toen ik terug kwam zag ik t knackebrod niet meer liggen. dat had Teun in die korte tijd helmaal verorberd :P Voordat Tony kwam haalde die zijn neus op voor knackebrod en rijstewafels, nu duikt ie erop af. Als je bedenkt hoe weinig 114 gram eigenlijk is en dat ie daarvan in korte tijd 31 gram is bijgekomen :o We moeten er n beetje op letten, dadelijk kan ie t poortje niet meer door :)

Ineke

WHOEHAHAHAHAHAHA, Riny, ik zie pas net je strip. Ik had in eerste instantie niet door dat t n nieuwe was ::)

Dank je wel voor de humor :-*

He Anja, leuk dat je ook bent komen neuzen!

hippysuus

hahaha goede strip zeg...maar ik vind zowiezo altijd alle foto's erg leuk met het bijbehorende commentaar  ;D

Sanna

Hoi Ineke,

Wat een ontzettend leuke foto's ;D. Vooral die kus-foto is super, goed dat die gelukt is van zo dichtbij!
Whahaha, Riny - je hebt je roeping gemist!!! :D ;D ;D

Liefs, Sanna

Riny

Hoy Ineke
T&T moeten bijna op dieet, als ze zo doorgaan.
Hoe gaat het met je zwangerschap?
Nog geen dikke enkels ?
Hier wordt goed gebroed, ik ben eens benieuwd welke kleur donsjes er uit de eitjes komen.
Groetjes Riny :D

Ineke

Hoi Riny,
Dikke enkels niet, wel opgezwollen borstjes ;D maar dat had ik je al in de Peelneut verteld.
Het is wel fijn om van n tweeling zwanger te zijn, ik mag nu eten voor drie. Ik ga dan ook zo aan mijn drie milkshakes beginnen :D

Gisteren heb ik n zeer praktische hoekdoos voor in de kooi gekocht. Het is eigenlijk een wc voor, ik geloof, cavia's?

Nu er twee kindjes bijkomen was ik aan t denken hoe ik dat ging doen met twee extra etensbakjes. We hebben nu die draaibakjes met allerlei touwen ervoor:

Nog n dergelijke constructie neemt teveel plaats in. Toen zag ik die wc voor cavia's en t lijkt mij wel wat om die in n hoek te hangen met 2 bakjes erin:

Ik kan dan de bakjes er gewoon uithalen ipv dat draaisysteem dat ik nu heb en n hoek is meestal verloren ruimte. Ideaal! Deze week haal ik nog zo'n bak, dan heb ik voor elk koppel n bak :)

Ze moesten er even aan wennen, maar trosgierst gooit alle remmen los.

Het is ook n handige opvangbak. Ik had er even n snoepstaaf boven gehangen (niet te lang, Teun is op n klein dieetje en had al trosgierst gehad) en alles valt erin.

Oja, deze multifunctionele hoekbak is ook te gebruiken als badje!

Sanna

Wat een goed idee zeg, zo'n hoek(poep)bak ;D ;D. Hoeken blijven altijd een beetje onbenut, maar dit scheelt vast wel een hoop ruimte.

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Ineke,

Leuke foto's joh!! En wat een schatjes.

Verder alles goed met je?

Liefs

Mara

Mandy

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Ineke

Riny, elke strip van jou maakt mijn dag weer goed!
Ik ga ze voortaan als handtekening gebruiken...heb ze ook al doorgestuurd naar bekenden en die moesten er ook om lachen.

Marianne

Hoi Ineke,

Leuke foto's en wat een geweldig idee, zo'n knaagdierenbakje in de voliere.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Anja

Hoi Ineke,

Kei leuke foto's zeg.
Een goed idee van die knaagdierenbak in de hoek van de kooi.
En die heb je gewoon bij de dierenwinkel gekocht?
Ga er dan ook eens achteraan.

Groetjes Anja

Ineke

Hoi Anja, je moet dan wel opletten dat ie ook echt stevig omje tralies past. Als ie zwabbert zou ik t niet doen, stel hij valt! Hier moet ik even priengelen om t om de tralies te krijgen, maar dan zit t ook heel vast.

Ja hoor Manja, hier is alles PALETTI, zeker met t weekend voor de deur!!! Maar op t werk is t ook niet verkeerd..gratis koffie..op t valkparkietenforum..en nog betaald krijgen ook :P
Ik heb net eindelijk n dienst gevonden waar ik foto's kan uploaden, zonder dat ik hier op t werk n melding van verboden pagina krijg. Dus net heb ik nog drie fotootjes ge-upload, zoals dat zo mooi heet.

De batteraafjes lopen steeds vaker over de grond. Dit x geen actie van roekeloze Tony, maar van bedeesde Teun. Sinds n paar dagen vindt ie de grond interessant en Tony hobbelt erachteraan. Het lijken dan net twee eendjes :D Omdat ik t link vind, ze zitten graag achter de deur, pak ik ze gelijk op. Ook als je bezoek hebt is dat niks, je bent zo op ze gestapt!

Teuntje op de vinger, Tony op de stok. Ze laten zich zo gemakkelijk in de kooi zetten en t is nu geen nachtbrakerij meer om ze naar bedje te brengen :)

Dit is t kiemzaad dat ze morgen krijgen. Het ziet anders uit dan op de verpakking ???

Voor n ieder die dit leest: n gezellig weekend gewenst!