18 juni 2025, 21:16:14

Teuntje, Tony & Bibi

Gestart door Ineke, 17 juni 2006, 20:16:18

« vorige - volgende »

Ineke

15 september 2006, 18:40:50 #210 Last Edit: 15 september 2006, 18:43:39 by Ineke
Volgens mij laadt de pagina langzaam als er veel foto's op staan ??? Vanaf nu doe ik t met photobucket en hoop ik dat de volgende pagina's sneller laden.

De jongens zitten graag op de overloop. Tony dagdroomt

Even krabben

Waar Tony zit, moet Teun ook zitten. Hij pikt altijd triomfantelijk haar plekje in.

Samen kijken wie de trap opkomt...

We hebben twee leuke raamstickers gekregen, die je zowel aan de binnen- als ook aan de buitenkant ziet :)

Hier n van Zingende Teun. Als je t filmpje hebt gezien snap je, waarom we m nu ''Altijd is Kortjakje ziek'' leren. Die arme Tony wordt kierewiet van Teun's monotone zanglessen.
Van de Birdie song maakt ie n eigen fabrikaat.

Sanna

Wat een geweldige video ;D. Wie heeft Teuntje geleerd zo mooi te fluiten, met die trilling erin? ;) :D

Groetjes, Sanna

Ineke

Hoi Sanna, leuk dat je komt buurten! De moeder van Lars deed dat en toen Teun dat na deed hielden we dat bij elk liedje erin:)

Gerda

Hoi Ineke,

Geweldig filmpje!!
Al klinkt Teun in de middag een beetje wanhopig.
Misschien merkt hij dat hij niet veel indruk maakt op de zich zelf bevredigende Toontje  ::)

Liefs, Gerda

En Teuntje de groeten van zijn grote fan Nezumi

Mara

Hey Ineke

Hier ben ik dan!! Onze Pipo vindt het fluiten van Tony erg mooi en hij zoekt ook waar het vandaan komt. Verder heb je mooie foto's geplaatst en om op de samenstelling terug te komen, meer wijfjes dan mannetjes is niet erg maar meer mannetjes dan wijfjes kan een probleem opleveren.

Met lezende groet

Mara en Pipo

Ineke

15 september 2006, 20:36:18 #215 Last Edit: 15 september 2006, 22:24:47 by Ineke
Ja Gerda, wanhopig, dat is t goeie woord :D Toon gaat heel vaak naar Teun voor aandacht, maar die doet er niks mee. Aan zingen alleen heeft ze niet veel ::) Als ze zo met haar kontje wiebelt haal ik haar meestal weg, want ik denk dan dat dat de aanmaak van eitjes stimuleert ??? Dat wiebelen deed ze al n week nadat ze hier was, t is echt n ''scherpe vogel'' ;D

Mara, dank je voor t antwoord :-*

Vandaag kregen we goed nieuws, we zijn ZWANGER!
Alleen zonder misselijkheid, dikke buik, opgezwollen enkels en melkklieren.

Vandaag is t tweede gelegd!

Onverwachts bleek dit mooie koppel aan n tweede nestje te zijn begonnen!

De oplettende kijkertjes weten dat deze twee verliefden van Riny zijn. Eerder dit jaar hebben ze prachtige jongen gehad:

Deze vind ik op Tony lijken

We verheugden ons al op twee nieuwe hummels VOLGEND JAAR en bladerden Riny's dagboek helemaal door. Het allermooiste valkje vonden we dit

En laat dit nou net n jong zijn van t koppel dat onverwachts n tweede ronde doet!!! Is dat niet toevallig?
Ze worden helemaal door Riny tam gemaakt. Tot die tijd zitten ze in n verwarmd blok en daarna binnen. Dus de kindekes krijgen t niet koud.
We zullen gebruik maken van Gendika om n koppeltje te ''krijgen'', omdat ons dat t beste lijkt nu we al n koppeltje hebben. Een soort kunstmatige inseminatie ;D

Onnodig om te zeggen dat wij met smacht uitkijken naar onze kerstkindjes!

Riny

15 september 2006, 20:49:03 #216 Last Edit: 16 september 2006, 09:01:04 by Riny

Mara

Hey Ineke

Wat leuk zeg!!! Ik hoop dat ze net zo mooi worden als die andere twee van jou!!!

Groetjes

Mara

p.s. ik heb nieuwe foto's geplaatst...maar niet van het badder festijn.

Sanna

Whahaha Riny :D. Ik lag me helemaal slap om jouw stripje ;D. Misschien moet iemand Ineke en Lars wat verder inwijden... :D ;D

Ineke

Citaat van: Sanna op 15 september 2006, 21:05:41
Whahaha Riny :D. Ik lag me helemaal slap om jouw stripje ;D. Misschien moet iemand Ineke en Lars wat verder inwijden... :D ;D

Ik lig hier helemaal dubbel met Lars. Dank je voor de leuke strip, Riny :-* :-*

Caroline

Gefeliciteerd!!!  :D

Spannend hoor, maar begrijp ik het goed, neem je dan broer en zus??

Het stripverhaaltje is geweldig Riny.  ;D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ineke

Hoi Caroline, ja, het zijn dan broer en zus. Maar ik ga niet kweken, hoor! Als er wordt gevoosd is dat enkel dat ze hun hormoontjes kwijt kunnen, hier zijn deze week nep-eitjes gehaald :)

Ivy

Hoi Ineke.
Ik vond het filmpje fantastisch. Teuntje heeft echt talent, wat prachtig! Ik zal het opslaan op mijn pc en mijn valkjes laten horen, want we zijn al een paar maanden bezig om Makker en Sammy het deuntje van A-team te leren, maar nog steeds niks. Die van jou zit gewoon een paar geweldige deuntjes op Tony te gooien, ik begrijp dat meisje niet, als hij het voor mij deed dat gaf ik al lang op :D
Wat leuk nieuws dat je nog twee valkjes erbij neemt... weet je zeker dat je geen nestjes wil? ;D

Riny, je stripverhaal is echt geweldig, ik lach helemaal dubbel, vooral bij het plaatje met Wat ruik ik toch? - Tony lijkt net geschrokken van foepjanknollensoep hihi. Mooi hoor!

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

hippysuus

Hahahaha dat filmpje, ik kan Teuntje wel opvreten...lekker ding :-* Ik mis wel altijd heel erg mijn Alfredje als ik die van jou zo hoor fluiten, die van mij was ook zo'n fluitwondertje. Heerlijk hoor! En Tony is echt niet onder de indruk...hihi. Wat stond madam toch met haar kont te wrijven...tsssk.

Het stripverhaaltje was erg funny vooral toen ik foepjanknollensoep zag staan ;D

Ineke

Nadat ik ben bijgekomen van de ludieke strip ;D hier nog wat foto's.

Hier zitten wij weer op ons favoriete plekje, de overloop.

Ik ben Tony en moet alles inspecteren.

Ineke gebruikt de railing op de overloop wel ns als wasrek, wat n muts. En wij maar lachen als ze met poepjes en pluisjes de deur uit gaat, want we gaan er gewoon op zitten.

Kwam ze toch alweer met die plantenspuit.

Na dat gesproei, gevlieg en gewas moeten wij weer even gluren wat buiten gaande is.

Nee Teun, je moet mij ook wat aandacht geven en niet alleen naar de buurvrouw kijken!

*Zucht* Oké Tony, dan gaan we spelen en de boel aan flarden bijten.