Coco, Pukkie, Punky, Minggu en Einstein

Gestart door Kolkkie, 5 juli 2003, 15:21:35

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Mariska,
Heb je er al veren bijgeplakt want op de laatste foto waren de kale plekken niet te zien.
Met een paar weken zijn alle veertejs weer helemaal terug hoor en dan zie je er niks meer van gelukkig.
Heel fijn dat het zo goed gaat met Coco en Pukkie want dat is altijd afwachten hoe dat gaat natuurlijk.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Groetjes, paul

Marianne

Hoi Mariska,

Wat is ie toch lief zo zeg.
En wat goed dat ze alle 3 al in de voliere zitten, dat is wel zo gezellig toch?!
Ik ben straks wel heel benieuwd wat de naam wordt.
Spannend hoor.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Kolkkie

Hoi Paul,

Ik heb er geen veren bij geplakt. Ik denk dat ze net op zo'n manier zat dat het gecamoufleerd werd.
Bovendien zou ik het niet eens weten hoe ik het zou moeten doen :(, dus dit is puur natuur :D.
Coco en Pukkie geven echt geen problemen met nieuwe valkjes. Daar heb ik denk ik echt mazzel mee denk ik, als ik soms hoor wat voor een problemen er zijn.
Ik ga vandaag ff bakkeleien over een naam. Mss dat ik er dan uitkom.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi Marianne,  

Ik vind het ook leuker als ze met z'n allen in de voliere zitten. Zelf vind ik het sneu voor die ene die apart zit.
Ik ben echt superblij dat het zo goed gaat.
Verder ga ik vandaag nog ff nadenken over een naam.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Natanella

Hoi Mariska,
Nu het is echt een schatje hoor! Wat leuk dat het zo goed gaat samen met Pukkie en Coco.

Ben je er al uit wat naam betreft? Ik las net mijn eigen berichtje terug: ik bedoelde met afgekeurd hier in de groep mijn groep THUIS ;D
Het kwam misschien over alsof de kritiek hier van het forum kwam. Maar dat was dus niet het geval. ;D

Kolkkie

CitaatIk las net mijn eigen
berichtje terug: ik bedoelde met afgekeurd hier in de groep mijn groep THUIS ;D
Het kwam misschien over alsof de kritiek hier van het forum kwam. Maar dat was dus niet het geval. ;D

Hoi Anita,

Ik snap die zinnen niet helemaal ???, of ligt dat alleen maar aan mij?

Het is idd echt een lievertje. Ze heeft net tijdens het eten de hele tijd beneden op mijn schouder gezeten, en geen krimp gegevan. Heerlijk gewoon :).
Alleen ben ik nog niet uit een naam :(.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi allemaal,

Ik heb een naam: Minggu.
Minggu is Indonesisch voor zondag.
Dank je Lique voor het helpen vinden van een naam ;).

Groetjes,

Mariska

Andrea

Hoi mariska,

Leuke naam Minggu, heb je haar ook op zondag gekregen of komt het gewoon omdat zondag een van de leukste dagen is van de week (omdat je dan meestal lekker vrij hebt)?
Als je van het weekend kunt kom ik dan kijken.
Ik ben heel benieuwt naar haar...

Groetjes Andrea

ps. Is Coco nu niet jaloers met nog zo'n kriebelkontje er bij?

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hey Andrea,

Minggu arriveerde hier op zondag morgen heel erg vroeg :D, daarom eigenlijk, en ook omdat ik zondag gewoon een leuke dag vind.

Je zou dit weekend wel mogenkomen, alleen heb ik de chatmarathon. Dus ik zal saai achter de pc zitten. Ik wil wel winnen ;D.

Coco is wel een beetje jaloers en Pukkie niet te vergeten, maar dat moet wel op te lossen zijn.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi Allemaal,

Gisteren vloog Minggu nogal enthousiast rond, met als gevolg een botsing tegen de muur. Het gevolg was een klein wondje tussen de neusgaatjes.
Ik dus gelijk ff goed gekeken, het bloedde wat, maar het viel allemaal reuze mee.

Het is echt een prachtvalkje. Ze blijft zo rustig op mijn schouder zitten. Ik zou haast vergeten dat ze op mijn schouder zit.
Ook de omgang met Coco en Pukkie gaat zeer goed. Gisteravond zaten Coco en Minggu zo dicht bij elkaar, dat ik echt goed omest kijken wie nou wie was. Dat krijg je als je 2 lutino's hebt :D.

Groetjes,

Mariska

daan

Hi Maris,

Wat een moppie droppie joh, echt een schatje.
Veel plezier met je nieuwe valkje.

Groetjes Daan

Kolkkie

Hoi Daan,

Het is echt een dropie. Ze blijft echt mega lang op mijn schouder zitten. Mijn oorbellen heeft ze ook al ontdekt, dus heb ik nu 3 valkjes die ze met alle geweld uit willen trekken. Maar dat hoort erbij vind ik.
Ik moet af en toe wel ff kijken wie nou wie is. Als ik niet goed kijk, lijkt Minggu precies op Coco. Dus ik moet echt een paar seconden kijken voordat ik weet wie wie is.

Groetjes,

Mariska

ria

Hallo Mariska,

Leuk dat het zo goed gaat met Minggu. En wat een leuke naam ook. Dat gaat helemaal goed komen. Heb veel plezier van je valkjes. Al ben ik nog niet zo lang een valkjesbezitter, ik geniet er met volle teugen van.

Groetjes,
Ria

Mandy

Hé Maris,

Wat een mooi valkje is Minggu en wat een aparte naam! ;D
Maar ook wel leuk dat het een betekenis heeft.
Een valkje van hier is door Sabrina Yao genoemd en dat is onzijdig, het was vlgs mij Tibetaans (Oosters in ieder geval) voor; degene die van donderdag op vrijdag is geboren. Later bleek dat valkje op een andere dag geboren te zijn, maar dat maakte haar niet meer uit.
Jammer van die botsing en dat wondje, maar ach, dat kan je wel eens hebben met kinderen hé.  :D
Veel plezier in ieder geval met d'r. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

CitaatAl ben ik nog niet zo lang een valkjesbezitter, ik geniet er met volle teugen van.

Groetjes,
Ria

Hoi Ria,

Moet je nagaan dat ik Coco al 8 jaar heb. Erg is dat hoor, dat valkjesvirus. Nu ik sinds een aantal maanden een kamervoliere heb, is het erg snel gegaan. In de jock-kooi die ik heb, kunnen er uiterlijk 3 in, maar echt uiterlijk.
Mss zet ik de jock-kooi wel naast de voliere neer :D. Als dat mogelijk zou zijn, zou ik het zo doen. En gienieten moet je wel met van die scheetjes.

Groetjes,

Mariska