Coco, Pukkie, Punky, Minggu en Einstein

Gestart door Kolkkie, 5 juli 2003, 15:21:35

« vorige - volgende »

Paul

31 augustus 2003, 11:40:46 #135 Last Edit: 31 augustus 2003, 11:43:22 by Paul
Hoi Mariska,
Wat leuk dat er een vierde valkje bijkomt :-)
Heb je er al een foto van?
Einstein heeft inmiddels 2 eitjes gelegd maar ik denk niet dat ze bevrucht zijn helaas maar je weet het natuurlijk nooit zeker er zit wel een hitsig mannetje bij :-)

Groetjes, Paul

Natanella

Hoi Mariska, van harte met je toekomstige vogeltje! Leuk hoor. Ik heb ook een lutino. Maar jij hebt toch ook al lutino`s? Of ben ik in de war?
Ik krijg een dezer dagen ook mijn vogeltje Ruby. Ik zit eigenlijk nog te wachten op een definitieve afspraak met Mandy. Spannend hoor, allemaal!
Maar als ik het zo lees, dan is het bij jou nu al een dolle boel! Valkjes in de chinees enzo!
Gezellig hoor!

groetjes, Anita

Marianne

Hoi Mariska,

Wat leuk dat er nog een valkje bij komt.
Je hebt er dan net als ik 4.
Ik ben heel benieuwd naar de foto en naar de naam.

Groetjes en tot dan!
Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Kolkkie

Hoi Paul,

Ik heb er helaas nog geen foto van, maar die komt denk ik nog wel. Een naam moet ik nog verzinnen, maar ik ben daar niet origineel mee. Ik zal van de week ff die namenlijst doorwerken.

Dat Einstein eitjes heeft gelegd, vind ik al super. Ws zijn ze niet bevrucht, maar als dat wel zo is zou ik het echt tof vinden. Dat zien we wel.
Mss dat dat superhitsige manneke toch iets heeft uitgespookt waar geen mensenogen bij waren.
You'll neven know.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi Anita,

Je bent niet in de war hoor, ik heb al een lutino (fallow). Dus dit wordt dan mijn 2de lutino.
Dan heb ik 4 valkjes, en daar hou ik het denk ik voorlopig bij. Dit ivm ruimte in mijn kamer, maar je weet het maar nooit.

Jij moet dus nog ff geduld oefenen. Maar Ruby zal denk ik snel bij je zijn.
Spannend allemaal he?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Kolkkie

31 augustus 2003, 17:32:08 #140 Last Edit: 31 augustus 2003, 17:32:32 by kolkkie
Hoi Marianne,

Ik vind het ook leuk dat er een vierde bijkomt. Heb ik een mooi even aantal. Ik vind 3 maar niets.
Als mijn nieuwe aanwinst er is, zit ik voorlopig nog wel met 3 valkjes, want Einstein is nog steeds uit logeren. Ze heeft al wel eitjes gelegd, maar deze zijn ws onbevrucht. Als ze bevrucht blijken te zijn, ga ik echt uit mijn dak.

Diegene van wie ik het valkje koop heb ik inmiddels al gevraagd of hij een foto wil maken.
Een naam heb ik nog niet, maar daar zal ik spoedig naar op zoek gaan.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hallo allemaal,

Zoals jullie al hebben kunnen lezen, komt er dus een 4de valkje bij. Het is echt erg het valkjesvirus. Bij mij is het al niet meer te genezen.
Het nestkastje heb ik nog steeds op mijn buro staan. Het geruzie is eigenlijk over. Als de een er in zit, kan de ander er gewoon niet in.
Diegene die er het meeste inzit is genaamd Pukkie. Pukkie maakt echt van die piepende geluidjes, en bijt ook in je vinger als je bij het gat komt, en ook blazen om niet te vergeten.
De hormoontjes gieren volgens mij door het lijfje heen. Helaas voor Pukkie, kan hij niet meteen wipwappen, dit ivm de leeftijd (3 mnd). Bovendien gaat het niet met 2 mannetjes in de kooi, en geen popje aanwezig.

Van de week was ik Pukkie heel ff kwijt. Dat was vrij laat op de avond. Ik dus zoeken naar mijn verfspat. Bleek mijn verfspat verstopt tussen de pinguins op de kast, hij vond dat wel een fijn slaapplekje. Zie Pukkie maar eens te vinden tussen de zwart met witte pinguins. Als Pukkie er van de weer gaat slapen, zal ik wel ff een foto maken.

Dit was het weer voor vandaag.

Groetjes,

Mariska

ria

He hallo Mariska,

Wat leuk zeg, een vierde valkje. Ben benieuwd naar de foto. En natuurlijk de foto van Pukkie tussen de pinguins. Dat zal wel een koddig gezicht zijn. Tja, en het valkenvirus, heel erg besmettelijk. Ik sta niet voor de gevolgen in.

Groetjes van Ria

ps ik hoop dat de eitjes van Einstein bevrucht zijn, duimen maar ....

Kolkkie

Hoi Ria,

Je hoeft ook niet voor de gevolgen in te staan hoor ;).
Ik zal de digi wel op mijn kamer leggen. Mijn vader heeft die altijd op zijn kamer liggen, dus om die te gaan pakken als mijn vader slapt, is geen goed idee.

Ik hoop het ook zo dat die eitjes bevrucht zijn, maar het is maar een kleine kans. Ik ben al blij dat Einstein eitjes kan leggen. Met een grote vrijdoos als Kippie moet het op termijn hast wel lukken.

Groetjes,

Mariska

Mandy

Hahahahaha Pukkie tussen de pinguïns aan het slapen, geweldig, dat wil ik ook wel zien ja! ::)

Dat ie al zo opgewonden is zeg! :P
Maar Pico hier had dat eigenlijk ook wel vrij snel moet ik zeggen...
Nu fluit en imponeert ie als een echte kerel hoor, hij lijkt ook wel interesse te hebben in Bello en het lijkt ook wel wederzijds... :-*, ben benieuwd volgend jaar... ;)

En wat leuk weer een valkje erbij!  :)
Ben benieuwd naar de foto's, naam en of het klikt met de rest!
Zou gaaf zijn als jij volgend jaar ook dagboeken kan gaan openen van jouw nestjes!!! ;D

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hoi Mandy,

Ik heb de foto's inmiddels gemaakt. Ze moeten alleen nog ff op pc beneden gezet worden, maar gezien het tijdstip die ik het maar ff niet.

Ook zal ik wel ff foto's maken van Pukkie in het nestkastje. Komt vandaag nog wel.

Het valkje wat ik er bij krijg, is geboren op 17 juli, nu dus ruim 6 weken oud. Pukkie is nu 3 mnd oud.
Ik weet alleen nog geen naam.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

1 september 2003, 06:13:55 #146 Last Edit: 1 september 2003, 06:19:25 by kolkkie
Hallo allemaal,

Hier een foto van mijn nieuwe aanwinst. Een recente foto moet nog gemaakt worden.

Groetjes,

Mariska

Marianne

Hoi Mariska,

Nog even gauw je dagboek lezen voordat ik moet gaan werken.
Leuke foto van je nieuwe aanwinst en het zal zeker een schatje worden want op 17 juli is mijn oudste zoon jarig.
Ben benieuwd naar de recente foto.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Kolkkie

Hoi Marianne,

Mijn nieuwe aanwinst moet dan zeker een schat worden ;D. Ik hoorde al dat het valkje een leuk kopje had, dus zal de rest ook wel megaleuk zijn.

Groetjes,

Mariska

Speedy

Hoi Mariska,

Tijd niet gesproken, leuk joh dat jij ook al nummer 4 gaat krijgen....ja ik heb het er zo maar ff bij gelaten hoor, ik spring nu even niet zo 1 2 3 om nog een andere...ik kijk eerst even aan of het me gaat lukken een eigen nestje te kweken, daarna zie ik wel verder.
Het gaat heel goed met deze hier, alleen vormen ze nu geen koppeltjes, ze bemoeien zich helemaal niet met elkaar, ik zou het blok er eens in moeten zetten, kijken wat er dan gaat gebeuren.
Angel is de aanhaligste, en hij fluit nu ook voor 10, Speedy is er stil van.....hij heeft Yellow over genomen zo jong als ie is, maar hij trommeld ook al met zijn snavel hoor langs de tralies, ongelooflijk.

Nou heel veel succes met je nieuwe aanwinst binnenkort.

Groetjes,
Trudie