Coco, Pukkie, Punky, Minggu en Einstein

Gestart door Kolkkie, 5 juli 2003, 15:21:35

« vorige - volgende »

Marianne

Hoi Mariska,

He, wat fijn dat alles weer bij het oude is en dat je een leuke vakantie gehad hebt.
Ben je al weer een beetje bij geslapen ?
Nou tot een volgende keer maar weer.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Kolkkie

Hoi Marianne,

Bijslapen, wat is dat? Ik werd dinsdag eerst vroeg wakker van Coco. Hij was zo blij dat ik weer in mijn eigen bed lag dat hij eens lekker lang ging fluiten om 7:30. Vanmorgen moest ik er ook vroeg uit, omdat ik de mobiel van iemand had. Diegene was hem vergeten mee te nemen na de wedstrijd (voetbal). Zij moest per se de mobiel voor 10 uur ophalen :(, dus kon ik nog niet uitslapen.
Dus dat ga ik morgen doen, hoop ik.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Marianne

Hoi Mariska,

Veel succes met het bijslapen vandaag!

Welterusten,

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Kolkkie

Hallo allemaal,

Weer wat nieuws. Ik heb een nestkast op mijn bureau staan. Coco ging daar altijd in zitten. Dat vind hij erg leuk. Wat zag ik vandaag gebeuren............Pukkie zat er ineens in.
Pukkie zit nu met de housnippers te spelen die er in liggen, en maakt er geluidjes bij. Ook moet ik mijn vingers niet in het kastje steken, want dan krijg ik een zachte knauw. Zou hij al willen wipwappen ofzo?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Marianne

Hoi Mariska,

Spannend!

Het kan makkelijk hoor dat Pukkie al wil gaan wipwappen.
Jewel kan er geen genoeg van krijgen, zo'n 4 keer per dag is niets.
Ik vraag me zelfs weleens af of dat wel normaal is maar goed.

Groetjes Marianne

ziralioness

HAHAHHAAHAH! Bij de beesten af!!!!!  ;D Nee hoor Marianne, dat is echt heel normaal. ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Kolkkie

Hoi Marianne en Diane,

Pukkie is verder nog niet aan het wipwappen. Er valt hier ook weinig te wipwappen. Coco moet er niets van hebben, en Einstein (pop)  is nog uit logeren.
Bovendien is Pukkie ook nog veel te jong. Volgend jaar juni zou het evt. kunnen, maar dat zie ik nog wel.

Groetjes,

Mariska

Marianne

Hoi Mariska,

De leeftijd wil niet altijd iets zeggen hoor
Ik heb Jewel even voor Pukkie opgehaald bij Mandy dus zijn ze ongeveer even oud.

Groetjes Marianne

Mandy

Dat klopt, ze verschillen niet veel van leeftijd. Jewel is van 23 mei en Pukkie van 27 mei. :)
Maar die Jewel kan er wat van dan, poewéé! :P
Ik zie hier met Parel ook wel dat ie al heel mans is en erg geïnteresseerd is in de dames. Ook zaten van Z&J weer te wipwappen, een 4e nestje kan niet komen want de blokken zijn nu weg, en dat vond hij ook zeer interessant en zat er met z'n neus bovenop! :D
Dus het zou wel kunnen dat er al wat hormoontjes door Pukkie z'n lijfje gaan stromen... ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hoi Mandy,

Einstein is uit logeren, dus er is geen popje in huis.
Pukkie maakte er ook geluidjes bij. Ik heb ze opgenomen, maar moeten nog ff op de pc gezet worden. Dus als je ze wilt horen, moet je het maar zeggen. Dan zal ik ze toesturen.
Het is wel een beetje ruzien om dat kastje. Coco zit er graag in omdat hij van donkere holletjes houdt, en nu wil Pukkie er ook in. Valkjes :D.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

24 augustus 2003, 16:24:57 #130 Last Edit: 24 augustus 2003, 21:14:44 by kolkkie
Hoi allemaal,

Ik heb op dit moment een beetje ruzie in de tent. Zowel Coco als Pukkie willen in het nestkastje dat op mijn buro staat. Als er 1 van de 2 er in zit, wordt de ander zowat gegarandeerd gebeten. Coco hapt er echt lustig op los, en Pukkie is er af en toe ook niet vies van.
Ik gun ze allebei het nestkastje. Ik zit er nu als een moeder voor, de een 5 min, dan de ander 5 min.
Straks haal ik heb denk ik van het buro af. Ik kan er niet elke keer bij blijven zitten.
Wel een raar gezicht, 2 mannekes die vechten om een nestmkastje, en er is geen popje.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi allemaal,

We hebben net lekker chinees gegeten. Pukkie wilde de hele tijd de bak met saus in. Toen hij er niet in kon, omdat de deksel er oplag, dacht hij laat ik die maar dan gaan slopen. Het resultaat was een paar gaten door het plastic.
Pukkie dacht zeker dat hij er lekker in kon badderen, maar baasje vind dat echt niet goed.
Het resultaat daarvan was dat Pukkie lekker schoon nu ff zit te eten in de kooi.
Aan de andere kant was ik zo bezig om Pukkie uit de saus te houden, dat ik niet in de gaten had dat Coco met zijn staart in de saus op mijn bord zag. Dus die zat onder de saus, en hij drentelde met die staart lekker heen en weer over mijn vader. Pa dus niet erg blij.

Groetjes,

Mariska

Marianne

Hoi Mariska,

Daar heb je je handen wel aan vol lees ik zo.
Het lijkt me wel een leuk gezicht om je zo bezig te zien........ de ene uit de buurt houden van de saus terwijl de ander er met zijn staart erin zit........... het lijken wel kinderen.

Veel plezier met je beestenboel.

Groetjes Marianne

Kolkkie

Hoi Marianne,

Coco en Pukkie zijn af en toe echt letterlijk handenbindertjes. Van de lekkere kroelkonten :D.
Ik zal van de week ff een foto maken van Pukkie in het kastje.
Coco is inmiddels alweer redelijk schoon. Gekkie.
Mss kan ik beter een soort systeem invoeren. De ene dag de een meeeten, en de ander de andere dag. Heb ik geen 2 handenbinders bij mijn bord rondlopen :D.
Twee beesies die je in de gaten moet houden. Mmmmm, heerlijk.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hallo allemaal,

Valkje nr. 4 komt er aan!!!!!!!!!!! ;D Het is een lutino (mss cinnamon) en ws een popje en het valkje is nu 6 weken oud, en een aantal dagen.
De naam daar moet ik me nog over buigen.

Groetjes,

Mariska