Coco, Pukkie, Punky, Minggu en Einstein

Gestart door Kolkkie, 5 juli 2003, 15:21:35

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Andrea,

Je moeder maar denken dat Pukkie naar Sparkle aan het bijten was. Pukkie doet geen vlieg kwaad. Ik denk dat als de hond er niet was geweest, er niets aan de hand was geweest.
Ik kom wel een keertje naar Enschede met Pukkie.

Pukkie maakt trouwens meer lawaai als Coco in dat bakje. Op de terugweg liet hij zich soms aardig horen, maar voor de rest ging het gigagoed op de terugweg.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

Hey maris,

Alles goed met Pukkie en de rest.
Wat vind je trouwens zelf van je nieuwe profiel, lachen he, heb rene mooi gemaakt hoor.  :D :D

Doegies Daan :)

Rene

Bedankt voor het compliment Daan :)

Eigenlijk zouden er nog naampjes bijgezet moeten worden, maar ik weet niet goed hoe die middelste heet: Einguin of Pengstein :D :D

-- Rene

Mandy

2 augustus 2003, 01:53:42 #78 Last Edit: 2 augustus 2003, 01:54:23 by Mandy
Goh wat leuk, zo'n meeting! :D

Maar vreemd dat Pukkie van de hond schrok?
Die was Paco hier toch ook aardig gewend en dat is nou niet een gewoon doorsnee hondje zal ik maar zeggen! ;D

Maar dat is ondertussen ook al weer even geleden natuurlijk, die heeft die herinneringen misschien al lang verbannen! :D

Heb je over een poosje misschien nog eens een foto van Pukkie? Of van Pukkie en Sparkle samen? :P

Enne, ik vind Pengstein wel een leuke naam! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hoi Mandy,

Die hond is een stuk wilder dan jouw Paco. Daar schrok Pukkie van, en Sparkle nam dat over. De volgende keer beter.

Ik zal dit weekend wel ff een foto maken van Pukkie. Kunnen jullie hem vergelijken met eerst.

Pukkie is echt een kroelkont van jewelste, zelfs erger als Coco lijkt het, en die is af en toe een ramp. Bedelen dat hij doet. Maar voor zo'n lieve ''Verfspat'' heb ik het wel over.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Kolkkie

4 augustus 2003, 03:31:34 #80 Last Edit: 4 augustus 2003, 03:35:36 by kolkkie
Hallo allemaal,

Zoals belooft een aantal foto's van Pukkie.

Dit is Pukkie toen hij  4 weken en 6 dagen oud was.

Dit is Pukkie nu, 8 weken en 5 dagen oud. FF 2 foto's om mee te vergelijken. Pukkies kopje is witter geworden.

Hier nog een leuk badder tafareeltje. Pukkie wilde zich gaan badderen in de Spa&Fruit die in mijn vaders glas zat. Dat leek mij niet zo'n goed idee, dus heb ik ff een bakje met water gevuld, die gretig werd gebruikt.

Pukkie vind zijn speeltjes helemaal het einde. Zie hieronder. Hij kan uren zoet zijn met aan dingen peuteren, van je oorbellen en ketting, tot bultjes in je nek.

Groetjes,

Mariska

anika_en_spirit

hoi hoi mariska,

wat is het toch een schatje zeg,
die pukkie van jouw.
echt een lief ''verfspatje'' het is wel jammer dat zijn parels zullen verdwijnen als het idd een man is, maar ja dat is nu eenmaal zo hè en wat maakt het uit... als ie verder maar lief is.

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Mandy

Wat een lekker ding is het toch hé! :P

En die foto dat ie in dat badje zit, hoe tie kijkt, heerlijk, om te zoenen! :-*

En hopelijk blijft ie in dat speelgoed meer geïnteresseerd dan in je pinguïns Maris! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hoi Mandy,

Ik vind Pukkie echt om op te eten. Zo lief en een echte kroelkont. Je blijft kroelen.
Ik ben dolblij dat ik een badderende valk heb, maar dat moet niet in een glas plakkerig drinken gebeuren :o.

Pukkie blijft maar naar de pinguins gaan, zie ook de 2de foto die ik gemaakt heb. Pukkie zat daar weer op de pinguins :-/. Dus ik denk niet dat dat op zal gaan met dat speelgoed, helaas. Accepteren is denk ik het beste.

Groetjes,

Mariska

daan

hoi Maris

Wat een prachige foto's van Pukkie.  ;)
het wordt een heel mooi valkje joh.
Echt een schatje.
Ja en vooral met dit warme weer, vinden ze dat badderen natuurlijk geweldig. bij mij in de voliere zitten ze ook constant in het zwembadje zo heerlijk vinden ze dat.  :)

Natanella

Hoi Mariska, wat een leukerdje is Pukkie, zeg! Echt een droppie en nog een knapperdje ooK!
Leuk he, dat hij zo geinteresseerd is in allerlei speelgoed e.d. Dat heeft Solo ook. Maar ook dat hij graag aan een bultje of pukkeltje zit te peuteren! AAAUUWW! Dat doet best zeer zeg!
En dan nog beledigd als ik er wat van zeg! Maar toch ontzettend leuk voor ons ego dat alles met vreugde wordt ontvangen!
groetjes, Anita

Kolkkie

Hoi Daan,

Dat badderen is heel erg leuk, maar niet in de Spa en Fruit :D. Pukkie begon al aardig te kleven, maar dat ging er met het water makkelijk weer vanaf.
Ik vind Pukkie steeds mooier worden. Vooral dat koppie dat witter is geworden.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi Anika,

Pukkie is echt een schat. Hij zit nu op mijn toetsenbord, te bedelen bij mijn vingers om een lekkere kroelbeurt. Pukkie moet ff wachten.  
Ik ben benieuwd wat Pukkie is. Als het een mannetje is, kan Paul mij niet meer pesten, dan is het geen verfspat meer :D.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Citaathoi Maris

Wat een prachige foto's van Pukkie.  ;)
het wordt een heel mooi valkje joh.
Echt een schatje.
Ja en vooral met dit warme weer, vinden ze dat badderen natuurlijk geweldig. bij mij in de voliere zitten ze ook constant in het zwembadje zo heerlijk vinden ze dat.  :)

Hoi Daan,

Pukkie is echt een erg mooi valkje. Ik ga straks kijken of Pukkie in bad wil, want het is nu al heet.
Ik vind de foto's persoonlijk ookmooi. Ik ben echt geen held in fotograveren, want het merendeel mislukt altijd. Dus ik moet nog blijven oefenen, maar dat kan ook als je een digi thuis hebt.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

CitaatBedankt voor het compliment Daan :)

Eigenlijk zouden er nog naampjes bijgezet moeten worden, maar ik weet niet goed hoe die middelste heet: Einguin of Pengstein :D :D

-- Rene
Hoi Rene,

Pingstein kan ook nog. Die vind ik persoonlijk wat mooier. Ik vind het er echt gaaf uitzien ;).

Groetjes,

Mariska