Coco, Pukkie, Punky, Minggu en Einstein

Gestart door Kolkkie, 5 juli 2003, 15:21:35

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Mariska,
Wat een ontzettend leuke speeltjes heeft Pukkie nu gekregen en zo te zien vermaakt hij zich er kosteloos mee :-)
Ook lijkt ie het nat zijn heel erg fijn te vinden maar dat kan niet anders met die hitte :-)
Hij heeft echt een heel speciaal kopje zoals ie kijkt :-)
Ik hoop dat ie zijn speeltjes een beetje lang heel zal houden met die sloopfactor die mandy hem meegegeven heeft  :D
Ik kom hem snel even live bekijken want ik ben wel benieuwd.

Groetjes,  Paul

Kolkkie

Hoi Daan,

Het maakt mij niet meer uit wat Pukkie is. Zolang ie maar lief blijft. Het lijkt mij wel erg leuk om een nestje te krijgen, maar dan zal ik nog ff een jaartje moeten wachten. Maar ze zullen eerst eens een paartje moeten vormen. Dat moet de toekomst eerst uit wijzen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi Paul,

Pukkie vermaakt zich ook kosteloos met de speeltjes. Pukkie gebruikt zelfs het trappetje. Een speeltje is van plastic gemaakt, dus daar valt weinig aan te slopen denk ik. Dat schommeltje is een ander verhaal natuurlijk :D.

Kom hem nou maar snel bewonderen. Pukkie is een hele lieven en mooie Verfspat :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Paul

Hoi Mariska,
Ik kom zeker snel even naar Pukkie kijken hoor.
Ik zal dan verfoplosser meenemen en misschien krijgen we die spatten er dan toch nog vanaf  :D
Anders weet ik nog wel een optie als dat niet lukt hoor.
Dan gaan we hem overspuiten  :D
Welke kleur zal ik meenemen als ik langs kom?

Groetjes, Paul

Natanella

Hoi Mariska, wat is Pukkie toch een kostelijk vogeltje zeg! Leuk he, als ze zo enthousiast op je inspanningen reageren!
Ik moet eerlijk zeggen, dat Solo ook altijd in is voor nieuwe dingen. Hij kijkt wel altijd even de kat uit de boom (spreekwoordelijk dan) maar al snel wil hij altijd alles onderzoeken. En dat streelt natuurlijk ook mijn ijdelheid en inspanningen. Met het gevolg dat ik me suf koop aan leuke dingetjes voor hem :P :P
Nou heeft Solo natuurlijk ook geen speelkameraadjes zoals jou valkjes.
Maar het blijft leuk om ze zo te zien genieten, ieder op hun eigen manier ;) Groetjes Natanella

moonwitch (diana)

hoi mariska

Wat leuk dat je  pukkie zo'n lieve ondeugend valkje is.
En het is uiteraard ook een hele mooie valk. Hele leuke akties foto's heb je gemaakt.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Ellen

Hoi maris,

Hij krijgt een leuk koppie hoor , die Pukkie. ( ik zeg hij
omdat hij ook zo hij-erig kijkt). Ik vind het echt een binkie.
Ik lig in een deuk als het later toch een pop blijkt maar
dat zal wel niet. Mijn gevoel zegt van niet.
Hahahaha..............alsof dat wat zegt..... :D
Ik vind het nogal wat hoor, dat ze mee onder de douche
gaan. Lijkt mij enig. Die van mij willen daar niet aan.
Nog niet eens badderen.
Maar ja.
Ben benieuwd of je een koppeltje gaat krijgen, zou wel
leuk zijn.
Ik blijf je dagboek lezen dus...................tot horens.

Groetjes Ellen.

Kolkkie

Hoi Paul,

Pukkie blijft gewoon mijn mooie en superlieve verfspat. En waarschijnlijk hoef je na een aantal maanden er niet meer tegenaan te kijken, omdat Pukkie ws en mannetje is ;). Dus al die verfverwijderaars en verf hoef je niet mee te nemen. Als je die wel meeneemt, kom je het huis niet in :D :D :D.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi Natanella,

Ik waardeer het ook dat Pukkie alles probeerd te slopen of er mee gaat spelen. Ik heb nu wat meer speeltjes in de kooi gehangen, en de enigste die er mee speelt, is mijn lieve Pukkie. Coco durft niet eens in de buurt te komen van de speeltjes, en Eistein zit er wel naast, maar doet er niets mee :(.
Pukkie zit op dit moment aan alles wat los en vast zit. Boeken, snoeren, lucifers, en van de week wilde hij ook nog eens de sigarettenpeuken uit de asbak halen, maar daar heb ik snel een stokkie voor gestoken.

Ik ga nu maar snel naar het werk :-/ (helemaal geen zin vandaag) anders mis ik de bus nog.

Veel plezier met Solo ;).

Groetjes,

Mariska, Coco, Einstein en Pukkie

demi

hoi mariska

wat heb je toch mooie valkjes
en pukkie is toch een schatje om te zien hoor!!

groetjes diana w

Andrea

Hoi Mariska,

Hoe is het met je sloopexpert alias Pukkie?
Die van mij kan er inmiddels ook wat van. De speeltjes in de kooi heeft ze al ontdekt. En net als Coco en pukkie ook mijn oorbellen. Die zijn natuurlijk lekker knaagbaar.  :D
De rust is ook voorbij want ze wil er graag uit en fluiten heeft ze inmiddels ook ontdekt. 8)

Groetjes Andrea en Sparkle

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi Diana,

Dank je dat je het leuke valkjes vind. Eigenlijk zijn alle valkjes mooi.
Pukkie is echt een scheetje hoor. Een behoorlijke dondersteen al.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi Ellen,

Ik denk ook dat Pukkie een mannetje is. Mijn gevoel zegt dat ook, en de naald en draad ook. Ik zou ook in een deuk liggen als het toch een popje lijkt.
Ik geniet lekker van de badderperikelen van Pukkie. Coco moet er helemaal niets van hebben, en Einstein badderd in de drinkbak. Nu ook eigenlijk niet meer, omdat er andere bakjes in de voliere hangen. In de oude kooi kon hij daar lekker in badderen. Ik sproei haar nu af en toe na in de douche, maar dat is ook een karwei want ze is niet tam (ze is halftam). Gelukkig heb ik een lekker baddervalkje in huis.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi Andrea,

Met mijn 2de sloopexpert gaat alles goed. Het is ook 1 grote slijmbal. Of even erg als Coco, of net iets erger, maar daar ben ik nog niet over uit.

Ik vond Sparkle er trouwens vandaag goed bijzitten. Ze is ook erg rustig zoals ik het zag. Ook een lekkere sloopexpert en kroelbedelaar aan het worden. Ook was ze ook helemaal niet bang voor de hond, maar dat komt omdat ze er denk ik aan gewent is bij Mandy.
Groetjes,

Mariska

Andrea

Hoi mariska,

Helaas was Pukkie niet al te gecharmeerd van de hond, toen jullie gisteren bij mij op viste waren. De bedoeling was een leuke ontmoeting tussen Pukkie en Sparkle. Maar Pukkie schrok zo van het opgewonden standje, die trouwens meer herrrie maakt dan dat ie iets doet. Helaas schok Sparke weer van Pukkie, zodat de ontmoeting niet zo liep als we dachten:(
Gelukkig laat Sparkle zich niet kennen door de hond, ze reageert er nauwlijks op. Alleen het kuifje staat dan even omhoog, maar ik laat haar ook niet los bij de hond, dat vertouw ik toch niet helemaal. Ondanks dat de hond verder best lief is.
Gelukkig is er de keuken waar ik haar los kan laten vliegen, als er niet gekookt wordt, en na de vakantie ga ik samen met Sparkle terug naar mijn kamer in Enschede en Pukkie is hierbij van harte uitgenodigd om Sparkle te komen begroeten. Want hier kunnen ze lekker los vliegen.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle