Coco, Pukkie, Punky, Minggu en Einstein

Gestart door Kolkkie, 5 juli 2003, 15:21:35

« vorige - volgende »

Andrea

Hoi Mariska,

Hoe is het daar bij jou?
Ik kan bijna naar Apeldoorn. Eindelijk is de expo afgelopen en afgebouwt. Tijd voor vakantie. Ik moet hiet alleen nog wat dingen regelen en heb ik problemen dat ik afsparaken in de ochtend en is alleen het stadskantoor waar ik ook heen moet alleen rond die tijd geopend. !@#$%^& >:(
Geen zin om hier een dag extra voor te moeten blijven.
Nog even geduld en ik heb eindelijk vakantie en kan ik es met mijn donders jouw donders bezoeken ;D

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi Andrea,

Met mijn donders gaat het op zich goed alleen heeft Punky net weer overgegeven. Ik zal hem zo weer Yakult geven. Ik had het voor de zekerheid in huis gehaald.
Voor de valkjes lijkt het te helpen, maar mijn darmen moeten er niets van hebben :-/.

Mss is het leuk om ze a.s. zaterdag mee te nemen naar mijn huis. Ik ben beniewd hie Pukkie op haar broertje/zusje reageerd.

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Andrea

Hoi Mariska,

Even kijken wanneer ik van de week kan. Want a.s. zaterdag ga ik ws met mijn ouders shoppen. Ik  had nog een kado voor mijn eindexamen tegoed. Even kijken wanneer jij vrij ben of dat ik sávonds op bezoek kom. Ik ben ook wel benieuwt hoe Pukkie en Binkie op elkaar reageren. (ik vraag me af of ze uberhaubt wek kunnen beseffen of ze familie zijn ::)) Maar het idee is voor ons wel leuk. ;)

Ik had al gehoord dat het weer beter ging met Punky. Ik vraag me af waarom hij toch regelmatig moest overgeven.
Ach ja als het maar beter met hem gaat  :-/

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi Andrea,

Het zou kunnen zijn dat hij ws Pukkie wil voeren. Elke keer als Punky Pukkie ziet gaat hij op een bepaalde manier piepen.
Punky eet verder normaal. Als hij echt ziek zou zijn dan zal hij denk ik ook niet meer eten.

Bovendien heeft Punky in de tussentijd dat ik thuis ben nog niet overgegeven.
Hij is juist ook heel actief geweest toen hij uit de voliere mocht samen met de rest.

Groetjes,

Mariska

p.s. weet niet hoelang ik nog op forum kan zijn, mijn pc heeft kuren.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Andrea

Hoi Mariska,

Hoe is het nu met Punky nu hij op het yakult en trosgierst dieet is?
Ik vraag me het echt af wat hij nu heeft. Kan het zijn dat hij een wondje in zijn krop heeft en dat als daar zaadjes 'verkeert'tegen aan komen dat hij daardoor begint te spugen?

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

CitaatHoi Mariska,

Hoe is het nu met Punky nu hij op het yakult en trosgierst dieet is?
Ik vraag me het echt af wat hij nu heeft. Kan het zijn dat hij een wondje in zijn krop heeft en dat als daar zaadjes 'verkeert'tegen aan komen dat hij daardoor begint te spugen?

Groetjes Andrea

Hoi Andrea,

Ik heb Punky inmiddels gewoon weer bij de anderen zitten met gewoon zaad.

Hji heeft tot nu toe niet meer overgegeven. Ik ben benieuwd wat Dr. Feld heeft kunnen vinden in de ontlasting van Punky.
Ik zal mogren denk ik langs Dr. Feld moeten dus wordt het een drukke dag.

Eerst met Punky naar de DA en later moet ik ze allemaal wegbrengen naar hun vakantieadres.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi allemaal,

Punky blijft paratyfus te hebben (salmonella). Al mijn valkjes moeten nu voor 14 dagen aan de AB.

Zal je net zien dat het gebeurd voordat je met vakantie gaat  :-/.

Ze zitten nu op hun vakantieadres en daar zal goed voor ze gezorgd worden.

Het gekke is, is dat Punky de enigste is met de ziektesymptomen, al zijn die heel a-typisch. Overgeven en toch nog erg gezond ogen.
De rest lijkt nergens last van te hebben.

Ik ga zometeen eerst alles goed schoonmaken. De kamervoliere, de kooi en alles waar maar ontlasting kan zitten.

Ik ga zometeen eerst Dettol halen. Dat is dan de eerste keer dat ik het gebruik.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi allemaal,

Met mijn kanjers gaat het goed, alleen houdt Paul ze voor de zekerheid een week in de voliere.
Dit is om besmetting van zijn valkjes te voorkomen.
De ruimte waarin ze zitten is groot zat dus ze kunnen evt. wel lekker hun vleugels uitslaan.

Voor de rest is het hier superstil in mijn kamer. Geen valkjes die naar je fluiten als je thuis komt of die bedelen om een lekkere kroelbeurt.
Het is wel erg saai zo, maarja......

Morgenmiddag vertrek ik naar Zeeland. Eigenlijk is het ook best lekker om naar Zeeland te gaan. Ff lekker aan zee. Mmmmm.

Groetjes,

Mariska

Theetje

Hoi mariska,

Als je 2 weken dit weer krijgt is het hier aan zee ook niet alles hoor ;). Geen weer om in de bikini aan het strand te liggen.

Maar Zeeland heeft de meeste zonuren van het land, dus wie weet.

Prettige vakantie alvast!

Groetjes

Theetje

Kolkkie

CitaatAls je 2 weken dit weer krijgt is het hier aan zee ook niet alles hoor ;). Geen weer om in de bikini aan het strand te liggen.

Ik woon niet direct om de hoek van de zee dus het is gewoon heerlijk om bij de zee te zijn. Weer of geen weer.

Heb me al wel voorgenomen om in ieder geval zo en zo een keer de zee in te springen, weer of geen weer :D.

Groetjes,

Mariska

Theetje

Hoi Mariska,

Als je zo een fanaat bent bij de zee is de nieuwjaarsduik een aanrader voor je!

Lekker met -10 in de zee springen :D

groetjes

Thea

Kolkkie

CitaatAls je zo een fanaat bent bij de zee is de nieuwjaarsduik een aanrader voor je!

Lekker met -10 in de zee springen :D

groetjes

Thea

Hoi Thea,

Als je niet dagelijks de zee ziet, wil je er gewoon in springen, ongeacht hoe koud het wel niet is.

Ik heb niet voor niets een nieuwe duikbril en flippers gekocht. Ik wil dan wel gaan snorkelen op een klein schelpenstrandje. Daar zitten witte krabben omdat de bodem daar wit is van de schelpen.
Lekker kijken naar al die beestjes.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hoi allemaal,

Ik heb hier 2 foto's van mijn kanjers bij Paul. Het zijn niet alle foto's omdat ik nog steeds mijn tas moet inpakken, dus heb niet zo gek veel tijd.

Hier Coco en Einstein. Wat een stoere vent is Coco he, met die wijde vleugels :P

Hier Pukkie, Punky en Einstein.

Groetjes,

Mariska

Andrea

19 juli 2004, 14:58:43 #643 Last Edit: 19 juli 2004, 15:02:05 by Andrea
Hallo,

Nou ik ben ook een echte zee fanaat. Weer of geen weer.
Ik ben al blij dat als we weg gaan dat het droog is. Het is verder wel warm (voor mijn doen dan ;)).
Ik kan namelijk niet zo goed tegen sterke zon. Ik heb ws een zonne allergie. De laatste keer dat ik naar zee ben geweest, afgelopen april op Texel, ben ik heel ziek terug gekomen. Bleek ik een zonnesteek te heben :-/ Terwijl ik niet eens ben gaan bakken op het strand. Dat hoef ik zo wie zo al niet te gaan doen, want dan doe ik mijn sterrenbeeld eer aan en niet zo'n klein beetje ook (zo rood als een kreeft)

Dus daar moet ik mee uitkijken en als ik maar een paar keer kan zwemmen in de zee en snorkelen ben ik ook tevreden.(voor degenen die het niet weten, ik ga dus mee met Mariska naar Zeeland)
Zolang dat weer van afgelopen zaterdagavond zich niet gaat herhalen :o

Groetjes Andrea

ps voor Mariska: Ik kan niet de foto's zien van de valkjes

Binkie en Sparkle

Kolkkie

31 juli 2004, 01:23:20 #644 Last Edit: 31 juli 2004, 01:25:30 by kolkkie
Hoi allemaal,

Ik ben inmiddels weer terug van mijn vakantie.
Vandaag 1 dag gewerkt en dan ben ik ruim 2 weken vrij.

Ik wilde gisteren hier al wat neerzetten alleen deed internet het niet (was iets mis met de router).
Het probleem is inmiddels weer verholpen.

Morgen ga ik al mijn kanjers ophalen in Rotterdam. Na ruim 2 weken zonder ze wil ik ze echt weer een keertje zien.

Met Coco, Pukkie, Minggu en Einstein gaat het goed, met Punky alleen minder.
Hij schijnt ineens niet meer goed te kunnen vliegen en hij valt dus als een baksteen naar beneden.
Het kan komen door de antibiotica, maar er kan natuurlijk ook meer aan de hand zijn.
Paul had Dr. Feld al gebeld alleen was hij met vakantie, dus zal ik denk ik maandag naar hem toe moeten bellen als het nog niet over is.

Ik heb sinds een paar dagen een eigen digitale camera, dus kan ik naar hartelust foto's maken van mijn kanjers zonder dat ik eerst naar de pc van mijn vader moet. Bovendien moet ik ze dan op het netwerk zetten. Ik vind dat allemaal zo omslachtig gedoe, daar ben ik een beetje te lui en ongeduldig voor.

Nu ga ik eerst de voliere eens inrichten en de was van de vakantie nog eens doen.

Groetjes,

Mariska