Coco, Pukkie, Punky, Minggu en Einstein

Gestart door Kolkkie, 5 juli 2003, 15:21:35

« vorige - volgende »

Speedy

:D :D :D

Ja inderdaad Andrea, die is goed....zal vast wel gebeuren, zo verleidelijk lijkt me dat.

Nou, succes Mariska,.....we horen het wel.

Groetjes,
    Trudie

Rene

14 november 2003, 22:09:17 #406 Last Edit: 14 november 2003, 22:11:26 by Rene
Hoi Mariska,

Pas maar op dat Paul dit niet leest, anders wordt het extra veiligheidscontrole bij de uitgang: alle jassen en tassen omkeren om te voorkomen dat er geen valkjes meegesmokkelt worden ;D

Stan en Taco zijn leuke vogels, maar als je graag een nestje wilt volgend jaar is dat een verkeerde keus: Taco is een solitair van voor het valkenvirus bij Paul toesloeg, en Stan weet alleen hoe die jonkies moet verzorgen niet hoe die ze moet maken :D :D :D

78 graden, da's bloedheet :o kun je bijna een ei bakken op je processor :P   En sloom zou ik je PC echt niet noemen, de mijne draait op een pentium II 400, bijna het stenentijdperk (gelukkig komt er dit weekend een grote stoomboot uit Spanje aan, wie weet wat ik straks nog in m'n schoen vind ::) :D)

Groetjes,

-- Rene

Kolkkie

CitaatHoi Mariska,

Ja en Paul heeft nu ook een nestjes, dus heel verleidelijk hoor.
Misschien twee vliegen in een klap, kun je Einstein ophalen en een jonkie uitzoeken.
Lachen... Geintje natuurlijk, maar wel een leuk idee ;)

Groetjes Andrea

Citaat:D :D :D

Ja inderdaad Andrea, die is goed....zal vast wel gebeuren, zo verleidelijk lijkt me dat.

Nou, succes Mariska,.....we horen het wel.

Groetjes,
    Trudie

Hoi Andrea en Trudie,

Zucht.....

Dit is gewoon niet leuk meer, en met jullie wordt het alleen maar moeilijker :D :D.

Groetjes,
Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Citaat78 graden, da's bloedheet :o kun je bijna een ei bakken op je processor :P   En sloom zou ik je PC echt niet noemen, de mijne draait op een pentium II 400, bijna het stenentijdperk (gelukkig komt er dit weekend een grote stoomboot uit Spanje aan, wie weet wat ik straks nog in m'n schoen vind ::) :D)

Groetjes,

-- Rene

Hoi Rene,

Gecontroleerd wordt ik bij Paul toch al. Ik kom daar gewoon niet weg zonder gefoellieerd te zijn. Ik bedenk wel iets.

Ik weet niet hoe warm die processor was geworden als ik die waarschuwing niet had gehad. Ws had ik echt een ei op kunnen bakken.
Zonder gekheid, dan fikt alles op het moederbord ed weg dat moeten we ook niet hebben.
Dat probleem lijkt voorlopig opgelost.

Ook heb ik het vermoeden dat mijn videokaart ook niet goed meer is. Af en toe wordt het spel wat ik speel ineens vervangen door een foutmelding.
Er wordt dan verschillende oorzaken aangegeven (wat het kan zijn) o.a een virus (heb ik niet), oververhitting van de hardware (ws de videokaart??) of dat mijn systeem niet aan de eisen voldoet.
De eisen van het spel zijn:

800 MHz processor, 128 MB geheugen, 1,8 GB op de HD, grafische kaart 32 MB.

Mijn PC: AMD Athlon 2000+, 256 MB geh., 105 GB vrij op de HD en mijn grafische kaart is een GeForce 4 Ti 4200 128 MB.

Dus daar zal het probleem echt niet liggen.

Maar ik kom er wel een keertje achter.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Andrea

Hoi Mariska,

Het schiet niet op met jou he?
Wanneer gaat het er van komen met je toekomstige wildkleur man?
 :D :D :D

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Andrea

Hoi Mariska,

Pukkie was toch ook met de rui even gestopt en ging daarna zo weer verder met veren verliezen?
Ik dacht dat Sparkle gestopt was met ruien, ik heb namelijk haar geen veertje meer zien verliezen de afgelopen 2 weken.
Alleen sinds het weekend is het rui festival weer in volle gang.
Ze heeft nu zelfs 2 vliegpennen verloren en natuurlijk weer een bult kleine veertjes.
Ze is nu prikkelbaarder dan ooit. Ze wil niet aangehaald worden en blaast bij het minste of geringste.
Het is net of ik haar pijn doe of zo, als ik haar oppak.
Ik ben benieuwt wanneer al haar veren nu verruit zijn, want het duurt nu toch al een kleine 2 maanden.
Hoe lang is Pukkie nu dan eigenlijk al aan het ruien?

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Andrea

Hoi Mariska,

Het is hier een beetje rustig merk ik... zeker druk met werken enzo...
Niet gaan verzaken he :D :D :D

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi -

Hoi Andrea,

Mijn pc is volgens mij de pijp aan Maarten aan het geven, althand bepaalde onderdelen. Ik dacht dat al die ellende met de CPU fan voorbij was, maar dus niet.
Bovendien maakt mijn harddisk hele rare krakende geluiden, alsof hij een bepaald deel niet kan lezen ofzo. Om verdere beschadigingen te voorkomen heb ik de pc nu op dit moment niet zoveel meer aanstaan. Dan kan ik morgen als ik vrij ben alle belangrijke dingen op onze server zetten en op een DVD branden (dus 2x backup voor de zekerheid).
Als het goed is kan ik van de week wel ff langs de pc winkelgaan, want dit wil bijna niet meer.
Het enigste wat het nog goed doet is mijn DVD brander en windows XP :).

Pukkie is nu voorlopig gestopt met ruien, als zijn er nog wel nieuwe veren aan het terugkomen.
Al met al heeft het wel een aantal maanden geduurt, iets van 2 mnd.
Minggu is op dit moment aan het ruien. Dus ben ik nog niet val al die verenzooi af (maakt het uit) :D :D.

Groetjes,

Mariska

Rene

Hoi Mariska,

Ik heb goed nieuws voor je, je nieuwe handtekening foto is klaar, dus je kunt nu bij Paul het oudste jonkie van Roxy en stiefvader Stan gaan ophalen. :D :D :D  Ik las elders dat Paul controleert met infrarood, als je je nieuwe aanwinst dus op een plek stopt waar het normaal al warm is (onder je arm of zo) kom je vast wel door de bewaking heen ;D ;D

Om de stemming van woensdagavond er lekker in te houden heb ik de achtergrond nu maar voetbalgrasgroen gemaakt :P :D  

Groetjes,

-- Rene

Kolkkie

Hoi Rene,

Wat moet ik nou met jou??
Dit is niet goed voor mij :D :D.

Hij is heel erg gaaf :).

Zucht..........

Ik moet wel 100% zekerheid hebben dat het een mannetje is. Als ik weer een popje er bij krijg, weet ik het niet meer.

Wat moet ik nou met een verhouding van 1:3, waarvan het enigste mannetje niet wipwapt.
Ik wil graag een keer een nestje.

Groetjes,

Mariska

Speedy

Whoehahahahhaha  :D :D

Die is leuk.....wel heb je dan een Cinnamon als je de 1e of 2e jong neemt van Paul, ik zag net de foto's, mooi hoor.
Ja ja, dus nu is de verleiding heel groot he Mariska? nou we horen wel wat je gaat doen.
En als je wilt weten of het een man is, ja...probeer toch maar eens met de naald en draad, wie weet lukt het.

Groetjes,
    Trudie

Kolkkie

Hoiu Trudie,

In die naald en draad geloof ik niet zo. Volgens die methode was Pukkie een mannetje, maar Pukkie is toch echt een popje.

De verleiding is verder idd erg groot....zucht.

Een ding weet ik wel zeker, het moet een mannetje zijn.

Groetjes,

Mariska

Andrea

Hoi Mariska,

Hoe staat het nu met je computer?
Alles oke daar met jou en de valkjes?
Verleidelijk he, die jonkies van Paul.
Als ik jou was wist ik het wel hoor, en je hebt nu ook een mooie grote kamer voliere. Maar alle gekheid op een stokje... dat moet allemaal zelf bepalen natuurlijk.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je graag een man wilt. Misschien moet je eens kijken naar een valkje die wat ouder is. Dan heb je meer zekerheid dat het een man is. Maar het is zeker moeilijk zoeken een man die wat ouder is en tam? Of is dat laatste geen voorwaarde...wel leuker natuurlijk als ie tam zo zijn.
Alleen dan landen er binnenkort 5 valkjes op je nog natte haar, dan heb je 5 aan elkaar gegelde valkjes :D

Groetjes Andrea

p.s. Hoe gaat het met Einstein bij Paul, komt ze binnenkort weer in het Apeldoornse?

Binkie en Sparkle

Rene

Hoi Mariska,
CitaatHoi Rene,

Wat moet ik nou met jou??
Dit is niet goed voor mij :D :D.

Ja, erg he? :P

Ik was in een creatieve bui en toen ik de fotos van de jonkies bij Paul zag kreeg ik meteen een visioen hoe goed die oudste in je handtekening foto zou passen. :D :D

Maar ik begrijp je dilemma, het is erg moeilijk om aan zulke jonge valkjes te zien of het mannetjes of popjes zijn. Gedrag is ook niet altijd eenduidig. Net als jij met Pukkie verkeerde ik ook lange tijd in de veronderstelling dat ik een mannetje thuis had zitten, maar na de rui kwamen de gele staartveren terug en het kopje kreeg er ook geen extra geel bij, dus nu is wel duidelijk dat hij een zij is ;)

In ieder geval sterkte met deze beproeving, mocht er toch een nieuw valkje jouw kant opkomen dan lees ik dat t.z.t. hier wel ;D

Groetjes,

-- Rene

Andrea

Hoi Mariska,

Hoe is alles daar met jou en de valkjes?
Lekker druk aan het werk?
Sparkle heeft nu ook 2 de grootste staartveren verruit en dus die twee vliegpennen. Ze verliest nu nog steeds talloze kleinere veren, en heeft veel nieuwe veerhulsjes in haar nek.
Net als Pukkie toen de tijd (of nog steeds?), is ze vaak aan het schreeuwen als je haar vast wilt pakken en zelfs als ze haar eigen verenpak schoon poetst.
Dat is nog erger dan een paar weken geleden. Ze krijgt nu nieuwe veren en die zijn echt citroengeel gepareld i.p.v. witgelig.

Het is behoorlijk stoffig op dat kleine kamertje van mij. Ben benieuwt hoe dat er bij jou aan toe gaat met 3 ruiende valkjes.
Minggu begon toch ook al te ruien?

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle