21 juli 2025, 01:46:11

De valkjes van Marianne

Gestart door Marianne, 4 juli 2003, 15:18:08

« vorige - volgende »

daan

Hoi Marianne,

Mooie valkjes heb je hoor, en leuke foto's ook.
Gefeliciteerd he'Timo met je verjaardag.

En weet je Marianne, wij hebben altijd 1 x per jaar kermis en dan wordt er ook een optocht gehouden van allemaal zelfgemaakte karren en costuums. En wat denk je dat we gaan doen. Harry Potter, we zijn al druk bezig met de pakken aan het naaien, en de kar aan het bouwen, het is in september, en we zijn met 21 mensen dus het is best veel werk, maar wel onwijs leuk hoor, en de dag zelf is helemaal te gek.

Groetjes Daan

Marianne

Hoi Tara, Trudie en Daan,

Allemaal bedankt namens Timo voor de felicitaties. :)
Hij vroeg zich af of hij misschien beroemd aan het worden was. Maar hij was er duidelijk mee in zijn nopjes. :)

Erg leuk onderwerp hè Daan ?!
Je kunt er best wel veel mee met het thema Harry Potter.
Ik ben heel benieuwd hoe het er in september bij jullie er allemaal uit gaat zien.
Laat je het tegen die tijd nog even weten?
Alvast heel veel succes met het bouwen en knutselen.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

daan

Dank je Marianne,

Tegen die tijd laat ik het wel horen en laat ik foto's zien.
Ja, het is idd een erg leuk onderwerp, en het word mooi hoor, want we gaan voor de 1e plek. hahaaaha

Groetjes Daan

Ellen

18 juli 2003, 02:53:42 #48 Last Edit: 18 juli 2003, 02:56:59 by Ellen
Hoi Marianne,

Leuk joh .................de gouden snaai zoeken.
Wat een giller. Had je er ook een paar vleugeltjes aan
gemaakt?

Je kan inderdaad een heleboel met het onderwerp
"Harry Potter".
Die Timo.............wordt inderdaad nog een hele bekende
persoonlijkheid hier op internet.
HAD JE MAAR NIET 8 JAAR MOETEN WORDEN HOOR  :D  :D
( en een moeder hebben die je foto lekker groot op het
   internet zet....:D )
Heel veel groetjes,
Ellen.

Marianne

Hoi,

Hier nog een fotootje van Jewel op de computerkast.

Groetjes marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Marianne

En nog leuke plaatjes van valkjes.

Marianne

Speedy

Leuk die plaatjes, heb je die zelf gemaakt?
Gaaf hoor.

Groetjes,
Trudie

Marianne

Hoi Trudie,

Helaas ik heb de plaatjes niet zelf gemaakt, ik ben niet zo'n crea bea dan de sommige van deze site.
Ik heb ze gevonden tijdens het surfen op het net.

Groetjes Marianne

Kolkkie

Hoi Marianne,

Pas maar op met een valkje op de systeemkast. Coco zat er bij mij eens op, en bijna waren er wat kabeltjes gesneuveld. Maar gelukkig heb ik het weten te voorkomen.
Jewel en Pukkie zijn allebei erg ondeugend als ik alles zo zie en lees :D. Heeft Mandy soms meer meegegeven als een hoge kroelfactor :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Marianne

Hoi Mariska,

Zeker weten, beide erg ondeugend.
Maar wel erg gezellig zo, vind je niet ?!
Ik heb Jewel nog niet kunnen betrappen op het kauwen op kabeltjes, en hopelijk blijft dat zo.

Groetjes Marianne

Kolkkie

Hoi Marianne,

Pukkie begon gelijk de eerste dag al aan de kabeltjes de knagen. Dus ik denk dat je geluk hebt of dat het nog komt, maar ik denk het laatste. Dan kan je je hart vasthouden, of je moet ze echt onder toezicht houden. Want als ze ineens stil zijn.........zijn ze bezig met knagen.

Ik had een nieuw toetsenbord nodig, dus ik heb meteen maar een draadloze aangeschaft, omdat nu met  2 knaagdier immiterende valkjes op mijn kamer zit. Nu hebben ze beide het snoerje van de ontvanger gevonden, dus die ga ik ff verstoppen binnenkort.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Marianne

Hoi Mariska,

En dan is het te hopen dat ze het snoertje niet meer vinden.
Maar je weet hoe nieuwsgierig ze zijn en hebben het dan vaak zo weer gevonden.

Op het moment is het hier een fluit en trommel concert. Bassie is Jacco aan het imponeren en ach Dobey probeert hetzelfde bij Jewel.
Het is een mooi gezicht, Bassie en Jacco zitten te kroelen met elkaar. Dobey zit op een stokje erboven en kijkt dan met heel veel studie hoe dat dan toch eigenlijk wel moet. (net een klein kind die zijn ouders ziet kroelen).

Ben je er al achter wat Pukkie is ?
Ik denk hier nog steeds dat Jewel een pop is. Rustig en vind alles wel best. Terwijl Dobey van het begin af aan Bassie heeft nagedaan en nu ook heel goed fluit (Dobey is van maart)

Tot de volgende keer.

Groetjes Marianne

Kolkkie

Hoi Marianne,

Je hebt dus elke dag muziek in huis :D. erg gezellig vind ik het altijd, ik vind het alleen minder als ze het 's ochtends doen. Dan zijn ze net een wekker :-/. Aan de andere kant wordt ik liever wakker van de vogels dan van de wekker :D.

Pukkie is denk ik een mannetje. Zijn koppie is al witter geworden, en Pukkie maakt aardig wat geluid. Ook probeerd hij alles te slopen wat er te slopen valt, dus heb ik zometeen 2 sloopexperts in huis. Dan kan ik echt valkjes oppas gaan spelen.

Veel plezier met Jewel.

Groetjes,

Mariska

Marianne

Hallo,

Zoals ik al eerder vertelde gaat Jewel op de meest rare plaatsen zitten.
Nu heb ik van een van haar favoriete plaats foto's genomen.
Ze zit hiet op een lantaarn waar een kaars in zit.