24 juli 2025, 11:01:13

De valkjes van Marianne

Gestart door Marianne, 4 juli 2003, 15:18:08

« vorige - volgende »

Nes

Ja, een hele mooie valk! En wat fijn dat het zo goed klikt tussen die twee  :)
Ben benieuwd naar het vervolgverhaal  :D

Groetjes Nes.

Marianne

Hallo,

Hier een duidelijkere foto van Zazou.

Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Marianne

en nog eentje.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

anika_en_spirit

hoi marianne,

zow hey... mooi valkje hoor die zazou.
leuke naam ook.
ik hoop echt dat bassie zich nu weer helemaal gelukkig gaat voelen.
maar dat zal vast wel lukkern... met zo'n mooi valkje moet je wel hè  :P :P

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Mandy

Ik dacht al, welk valkje is dat nou van Marianne, ik dacht is Jewel nou zo veranderd?! :D
Maar nee, je hebt een mooie nieuwe valk, het is een plaatje hoor! ;)
Ik ben benieuwd wat het straks blijkt te zijn...
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Marianne

Hallo,

Zazou is inmiddels helemaal geaccepteerd door de andere.
Bassie loopt zich nog steeds uit te sloven maar dan wel zowel voor Jewel als voor Zazou.
Jewel vindt het prachtig maar Dobey komt nog steeds tussen beide.
Verder geen nieuws.

Groetjes Marianne

Marianne

26 augustus 2003, 00:37:58 #111 Last Edit: 28 augustus 2003, 00:51:20 by Marianne
Hallo,

Ik weet niet of 'vreemd'gaan bij valkjes in de genen zit maar Jewel die een dochter is van Pino van Mandy neemt het ook niet zo nauw.
Ze laat zich opwarmen door Bassie. Hij fluit, imponeerd, knuffeld en kroelt met haar maar als dan eenmaal zover is gaat Dobey er bovenop. Bassie kijkt toe en plukt dan aan de veertjes in haar koppie.

Zazou is nog vrij rustig, ik kan nog niet zeggen wat het is. De ene keer denk ik een pop maar dan doet hij/zij weer iets en dan denk ik dat het een mannetje is.
De tijd zal het leren al ben ik wel erg benieuwd.
Ze komt lekker kroelen en heeft nog niet geprobeert te 'bijten' terwijl we ze vasthebben.

Dat was het weer voor vandaag.

Groetjes Marianne

Kolkkie

Hoi Marianne,

Het gaat dus lekker bij jou. Lekker hoor.

Valkjes kunnen ook vreemdgaan hoor. In een boekje dat ik heb staat dat ze voor het leven trouw aan elkaar blijven. In de praktijk werkt het toch soms ff anders. Je zag het bij Mandy, Pino& Truus en Truus&Marrie d8 ik.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Natanella

Hoi Marianne, ik ben toch wel een klein beetje geschokt hoor! Ik had nl ook in een boekje gelezen dat ze net als kauwtjes een partner voor het leven kiezen, en wat lees ik hier en daar op het forum: 1 losgeslagen orgie is het af en toe :o :o
Het lijkt wel een of andere goedkope soap!!
En dan te bedenken dat ik ook net een dametje besteld heb bij Mandy.....
Dat wordt `s avonds op tijd de gordijnen dicht, vrees ik ;) ;)

groetjes, Anita

Marianne

Hoi Anita,

Heb jij ook een geparelde besteld bij Mandy?
Dan hebben we misschien we zusjes (of halfzusjes met Pino als vader).
Wanneer mag je haar op gaan halen?
Spannend hoor.

Groetjes Marianne

Marianne

Hallo lezers van mijn dagboek,

Ik ben weer druk bezig geweest met het maken en bewerken van foto's van mijn valkjes.
Hieronder volgen de resultaten, hopelijk genieten jullie ervan.

Dit is Bassie.

Je kan op deze foto zien dat hij of gepareld is of split is voor bont want hij heeft vlekjes op zijn rug.
Wat denken jullie ?

Marianne

En hier hebben we Dobey.

Hij is het vriendje van onze Jewel en hard opweg om een echte witte kop te gaan krijgen zoals dat bij mannelijke witmaskers hoort natuurlijk.

Marianne

En dit is Jewel.

Zij is een echt "feestbeest". Ze geniet overal van. Laat zich knuffelen en kroelen door Bassie maar de daad mag Dobey alleen met haar doen. Eerst was het wel 4 keer per dag maar nu gelukkig maar 1 keer meer.

Marianne

En dit is mijn laatste aanwinst Zazou.

Ik kan niet zeggen of het een man of pop is. Op het moment denk ik dat het een popje is maar de tijd zal het leren.
Ze immiteert Jewel heel erg, ziet haar als een voorbeeld dus wie weet.........

Marianne

Verder heb ik ook nog een nieuw speeltje aangeschaft voor deze vier.
Jewel vindt hem het aller leukst want die krijgt er geen genoeg van.
Hier zijn Jewel en Dobey.