25 juli 2025, 20:49:55

De valkjes van Marianne

Gestart door Marianne, 4 juli 2003, 15:18:08

« vorige - volgende »

Marianne

En de laatste foto van vandaag.
Jewel en Zazou op het schommeltje.

Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Kolkkie

Hoi Marianne,

Wat een knapperds heb je zeg :o. Je hebt de foto's ook mooi bewerkt, kan ik nog iets van leren ;D.
Het nieuwe speeltje valt ook in goede smaak. Echt leuk hoor.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Marianne

28 augustus 2003, 14:37:39 #122 Last Edit: 28 augustus 2003, 14:38:02 by Marianne
Hoi Mariska,

Ik ben ook niet zo'n crebea maar ik heb sinds kort het programma Jasc Paint Shop Pro 8 en daar staan die randjes gewoon op.
Dan is het een kwestie van een leuke uitkiezen en op het knopje drukken en het is klaar.
Nou dat lukt me dan nog wel.
Misschien ook iets voor jou dan ?

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Kolkkie

Hoi Marianne,

Ik gebruik zelf Adobe Photoshop 7. Ws staan daar ook wel randjes in, maar ik ben net bezig om het programma door te krijgen. Het zal denk ik nog wel ff duren, maar ik kom er wel ;D.
Ik denk dat ik er vanmiddag mee verder ga. Coco heb ik al iets mee uitgespookt, Pukkie en Einstein moeten nog. Dan zet ik ze lekker alle 3 in 1 plaatje. Wat ik daarna er mee wil gaan doen, moet ik nog ff zien.
Het klinkt vrij simpel he :D? Of het zo is......? Kweenie.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Marianne

Goedemorgen.

Even weer een nieuwtje.
Zazou is een popje.
Bassie zat vanmorgen bovenop haar, dus dan lijkt het me toch duidelijk.
Zo, dan ga ik nu naar mijn werk.

Groetjes en tot een volgende keer,
Marianne

Ellen

1 september 2003, 17:16:34 #125 Last Edit: 1 september 2003, 17:16:58 by Ellen
En wat als Bassie nu een beetje Bi is?...... :D

Ellen

Marianne

Hoi Ellen,

Ja dat kan natuurlijk ook nog maar daar ben ik nog niet van uitgegaan.
Als het zo is laat ik het je weten, weer eens wat anders ...... een Bi valkje..

Groetjes Marianne

Kolkkie

Hoi Marianne,

Zo jong nog, en dan al zulke praktijken uithalen die eigenlijk bedoeld zijn voor 18+ :D.
Wel hardstikke leuk dat het zo goed gaat tussen Bassie en Zazou, allees ze moeten denk ik nog wel ff geduld oefenen.

Groetjes,

Mariska

Marianne

Hoi Mariska,

Tja ze zijn nog wel erg jong hè?
Ik weet ook niet hoe oud ze zijn om zich te gedragen als 18+ ers.
Ik doe er voorlopig niets mee hoor, geen nestkastje plaatsen. Ze gaan hun gang maar met oefenen.
Ik vind het wel leuk dat ik nu weet dat Zazou toch een popje is want dat was maar afwachten natuurlijk.
Wie weet volgend jaar..............

Groetjes en tot een volgende keer,
Marianne.

ria

Hallo,

Heb me nu al een aantal dagen wat afgevraagd.
Wie is Egillius? Ik kom er niet op. Vind het wel een mooie naam maar wil graag weten waar ik dan het valkje naar vernoem. Enne, Hedwig is in aantocht, een foto heb ik inmiddels al.

Groetjes,
Ria

Marianne

Hoi Ria,

Egillius is de uil van de familie Wemmel.

Ik heb net de foto gezien en al iets in je dagboek geschreven.
Tot de volgende keer.

Groetjes Marianne

Marianne

Hallokiedokie,

Hier weer eens een berichtje van onze kant.
Het gaat hier geweldig goed met de valkjes.
En volgens mij heb ik echt 2 koppeltjes en is Bassie geen bi.
Het gewipwap is gelukkig al minder want in het begin leken ze er geen genoeg van te krijgen.
Nu is het nieuwtje er misschien een beetje af.

Verder vliegen ze met z'n viertje elke dag aardig wat rondjes door de kamer en moet je uitkijken als je rond loopt want voor je het weet vliegt er eentje rakelings langs je hoofd.

Allemaal een veertje en kroeltje van Bassie, Dobey, Jewel en Zazou en tot een volgende keer.

Groetjes Marianne

daan

Hoi marianne,

ik heb eerst maar eens 5 pagina's terug gebladderd in je dagboek, wan tik zag ineens een vreemde naam staan, Zazou. Wat een plaatje meid, heel erg mooi valkje. ik las ook minder goed nieuws, wat naar, maar ik ga geen dingen oprakelen. Leuk he dat Bassie en Zazou het zo goed kunnen vinden met elkaar, geweldig toch.

Dat berichie van je broetje vond ik ook erg lief.

Nou ik ga je dagboek weer netjes bijhouden hoor.

Groetjes Daan

Natanella

11 september 2003, 01:28:36 #133 Last Edit: 11 september 2003, 01:29:43 by Natanella
Hoi Marianne,
Ik ben er vanavond maar weer eens even voor gaan zitten en weer bijgelezen in je dagboek!Wat een ontzettend leuke foto`s zeg! Ziet er heel profi uit hoor!
Wat een leukerdje is Zazou! En wat zou het leuk zijn als je 2 koppels hebt, dan kun je in de toekomst misschien ook wel aan de kweek ;)

Jewel is dus een (half)zusje van Ruby he? Ja Ruby is ook een ontzettende kroeler en heel onverstoorbaar in doen en laten!
Echt druk is ze niet, maar als Solo "tiuu" zegt, zegt zij consequent "tjoe" ze heeft ook duidelijk een veel zachtere stem als Solo. En eten dat ze kan! Echt ongelooflijk!
Maar het is wel een lieverdje hoor! Echt totaal anders als Solo, al is die nog veel meer op mij gericht. Maar dat is logisch, hij is tenslotte een poos alleen geweest en Ruby is hier nog maar 1.5 week! Je zou het bijna vergeten, zo gewoon is het al dat ze er is!

Marianne

Hoi Daan,

Zo dan ben je er even voor gaan zitten als je wel 5 pagina's terug heb gebladerd.

Ja, ik heb een lieve broer en hij heeft erg met me meegeleefd toen Jacco dood was.

De pijn is nu verzacht door Zazou en dat ze een koppeltje vormt met Bassie dat is helemaal te gek natuurlijk.

Leuk dat je mijn dagboek gaat bijhouden.
Tot de volgende keer dan maar!

Groetjes Marianne