3 augustus 2025, 10:29:55

de valkjes van mar kweek 2007 foto's

Gestart door mar, 25 mei 2006, 15:55:39

« vorige - volgende »

mar

hallo
dank je wel mara jij natuurlijk ook de beste wensen en een gezond nieuwjaar
ik heb twee nieuwe vogels erbij zitten nu boven op me kamer .Ze kunnen nog niet naar buiten omdat ze daar ook binnen zaten en ik moet ze toch eerst apart houden ivm eventuele ziektes. Ik heb ze sinds gisteren maar ik heb ze nog niet zien eten. Ik hoop wel dat ze snel gaan eten .Hier een foto van de twee [/img]

groetjes mar

Mara

Hoi Mar

Zijn het bourkes? Ze zijn wel mooi. En nu is het ook te koud om valkjes die binnen gewend zijn, naar buiten te doen.

Liefs

mara

mar

hallo
ja mara dat zijn bourkes ik heb ook een koppel turqoisines( ik weet niet hoe je het schrijft ) in de schuur zitten en de valkparkieten buiten in de voliere en 1 in huis en een parkietje die ik zelfgevoert heb eet inmiddels zelfstandig zie foto samen met tica[/img]

groetjes mar

Mara

Hoi Mar

Ik heb binnen twee valkjes en een handgevoerd, tam grasje. En buiten heb ik valkparkieten, grasparkieten, roodruggen en rosella's.

Liefs

Mara

Mara

Ow Mar, trouwens. Een mooi parkietje en een prachtige valkparkiet.

Liefs

mar

4 maart 2007, 21:30:31 #80 Last Edit: 4 maart 2007, 22:28:53 by mar
hallo
me nieuwe koppel tenminste als de linkse wel een man is zoals de verkoper zei moet nog blijken

groetjes mar

mar

hallo allemaal
weet iemand van jully hoe dat gaat met het dna test .Heb maar 1 valkje waar ik het van wil weten. Hoeveel veertjes je het best uit kan trekken  er staat van 5 tot 7 geloof ik, en wat schrijf je op het zakje ? ik hoop op antwoord

groetjes mar

eefje nieuwenburg

heb je er geen folder bijgekregen?
daar staat nl op wat ze van je verwachten...
ik zit nu op mijn werk maar zal als ik thuisben even het setje erbij zoeken en dan zal ik het hier neer zetten.

groetjes eefje

mar

hoi eefje
moet nog eerst zo'n zakje aanvragen staat dat er allemaal bij dan hoe je dat moet doen ?
bedankt ga het nu even doen dan

groetjes mar

eefje nieuwenburg

ja er staat op de site al uitgelegd wat ze willen en bij de zakjes staat er ook nog een uitleg bij.

groetjes eefje

margreet

hallo Mar,

Mooi koppeltje heb jer erbij, ga je DNA opsturen van de geparelde?
Heb ik ook een keer gedaan bij Gendika, echt heel simpel en de uitslag had ik binnen een paar dagen met een echt certificaat.
En nu dan maar hopen dat het een man is toch?

groetjes Margreet

mar

hoi margreet
dank je wel.Die linkse toen ik ze net gekocht had hoorde ik hem of haar wel fluiten maar thuis niet meer ze zitten voorlopig nog een tijdje in de schuur en elke keer als ik gaat kijken dan hoor ik ze niet dus daarom doe ik toch maar een dna test .Ik kan ze ook een poosje naar binnen halen in de huiskamer eventueel maar dan word het wel vol .ze komen uit een voliere en vind het dan een beetje zielig in een kooi in huis

groetjes mar 

mar

hallo
inmiddels de zakjes gekregen de veertjes erin en morgen op de post.En nu maar hopen dat het een man is

groetjes mar

margreet

Hallo Mar,

Veelk succes, zal mij ook benieuwen.

groetjes Margreet

margreet

Halllo Mar,

Als hetr goed is het jij de uitslag binnen van de geparelde, is het een zij of een hij?? Ben benieuwd.
Verder alles goed  of krijgen je valkjes ook al broedneigingen met dit mooie weer.

groetjes Margreet