13 mei 2025, 09:28:21

Mutatie calculator

Gestart door Lucky Charlie, 23 mei 2006, 20:41:37

« vorige - volgende »

Lucky Charlie

Hallo,

Een poosje geleden had ik al een vraag over waarom de mutatie calculator het niet doet. Nu staat er bij, en dat staat er al heel lang bij, dat hij tussen 24-04 en 15-05 niet goed tot niet werkt. Nu zijn we al een week na 15 april en hij doet het nog steeds niet, ik weet al een vervangende calculator :), maar mijn vraag is: wanneer doet deze het weer? Alvast bedankt.

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Lin

Deze vraag kan je beter aan Peter of Lique vragen. Zij zijn net verhuisd en hadden daarvoor een tel. modem. Ik denk dat het vast niet lang meer zal duren.

Hier kan je een andere vinden misschien werkt deze wel.

http://www.kirstenmunson.com/cockatiels/breeder_nederlands.html

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

M.

De mutatiecalculator is gerepareerd had ik gezien, het stukje in rode letters staat er niet meer boven, maar nu krijg ik als ik de kleuren invoer, en op bereken druk het bericht dat de pagina niet weergegeven kan worden.

Hoe zit dit?

Lin

dan moet je Lique of peter even een im sturen dan krijg je wel antwoord.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

M.

Heb ik gedaan, alleen tot op heden nog steeds geen reactie gehad ???

*Esther*

bij mij heeft ie het even gedaan en doet het nu ook niet meer
ik heb de beveiligings opties al lager gezet maar ook dat helpt bij mij niet.
doet ie het bij anderen wel??
gr Esther

Lucky Charlie

Hier heeft ie t een poosje gedaan, maar nu ook niet meer

Groetjes Lutske

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

M.

moddy's? ???

De kirstenmunson doet t mij bij zoiezo al niet, kan ik niet openen, maar de calculator van deze site deed het altijd goed, totdat ie er uit lag, en hij doet t nog steeds niet  :-\

Rianne

Ik denk dat er nog server problemen zijn, zal eens informeren. :)

M.

als je dat wilt doen Rianne, graag  ;D

Heb hier namelijk een aantal vogels waarvan ik de mogelijke jongen en splits zou willen berekenen, en dat gaat moeilijk zonder die calculator ;) en de kirstenmunsons doet het hier niet helaas.

Rianne

Hoi,

als je de mutaties en splitten hier vermeld, is er vast wel iemand die het voor je uit wil rekenen. :)

M.

Kan ik ook doen natuurlijk  :D

Goed komt ie:

Bonte witmasker man x cinnamon geparelde witmasker pop (split gewone witmasker, maar weet niet zeker)

Bonte man (wit met bont aan vleugel) x wildkleur pop, met klein bont plekje in de nek.

En ik zou graag willen weten wat er uit de bonte witmasker en de wildkleur pop zou kunnen komen, en wat er uit de witbonte man x de cinnamon geparelde witmasker kan komen.

Dan heb ik nog een wildkleur man x een wildkleur geparelde pop zitten.

Dat was het eerst geloof ik  ;D

Rianne

Bonte witmasker man x cinnamon geparelde witmasker pop (split gewone witmasker, maar weet niet zeker)

Een witmasker kan niet nog eens split zijn voor witmasker ;)
Hier krijg je in ieder geval witmasker jongen uit, split bont, gepareld en cinnamon.

Bonte man (wit met bont aan vleugel) x wildkleur pop, met klein bont plekje in de nek.

Hoe bedoel je dit? Heb je een foto van de man? Is het een witmasker bont of een wildkleur bont? In geval van gewoon bont en geen splits:
allemaal bonte jongen, als de pop ook bont is, anders wildkleur split bont.

En ik zou graag willen weten wat er uit de bonte witmasker en de wildkleur pop zou kunnen komen.
wildkleur (split bont en witmasker)

en wat er uit de witbonte man x de cinnamon geparelde witmasker kan komen.
Witbont? Is dat een witmasker of een wildkleur bont? In het geval van de witmasker komen er witmaskers uit, en/of wildkleur.

Dan heb ik nog een wildkleur man x een wildkleur geparelde pop zitten.
Allemaal wildkleur jongen tenzij paps nog een split heeft.

Dit was het zo uit mijn hoofd. Even nog wat over bont: Als je van Bont spreekt, heb je het over een 'wildkleur bont'. Witbont zegt mij niet zoveel, witmasker bont wel. ;) Mijn bonte man heeft namelijk ook witte vlekken maar is geen witmasker. Als je mijn vragen nog even kan beantwoorden, is het voor iedereen duidelijk wat je bedoeld en kunnen ze het makkelijk invullen in de calculator. :D

Rianne

25 juni 2006, 16:30:09 #13 Last Edit: 25 juni 2006, 16:32:04 by Rianne
Ah, hij doet het weer:

Ouders:
Vader=Witmasker Bont
Moeder=Witmasker Cinnamon Gepareld

Nageslacht:
Jonge man
100.0 % Witmasker split to Bont {X2:Cinnamon} {X2:Gepareld}

Jonge pop
100.0 % Witmasker split to Bont

Ouders:
Vader=Bont
Moeder=Wildkleur split voor Bont

Nageslacht:
Jonge man
50.0 % Bont
50.0 % Wildkleur split to Bont

Jonge pop
50.0 % Bont
50.0 % Wildkleur split to Bont

Ouders:
Vader=Witmasker Bont
Moeder=Wildkleur

Nageslacht:
Jonge man
100.0 % Wildkleur split to Witmasker Bont

Jonge pop
100.0 % Wildkleur split to Witmasker Bont

M.

ik zal even een foto van de man inladen Rianne misschien dat jij weet hoe of wat, voor mij is ie gewoon bont ;D