13 mei 2025, 09:27:29

Gepareld

Gestart door jellevdl, 17 augustus 2005, 15:55:46

« vorige - volgende »

jellevdl

Haai,

Ik ben even in de war.
Bij een geparelde man, gaan de vlekjes weg na de rui, toch ?
En bij een pop niet. of ook ?

Ik kan aan die mutaties niet goed aan uit hoor. Ons eerste nestje was super mooi : albino, cinnamon, wildkleur en geparelde cinamon.
de volgende nestjes ( uiteraard van hetzelfde koppeltje) zijn bijna allemaal wildkleuren :(

gr
Jelle

Sander

Hallo

Bij mannetjes gaan de parels inderdaad (gedeeltelijk) weg na de eerste rui. Bij de popjes blijven ze.

Inderdaad jammer dat je nu enkel wildkleuren hebt, maar het is ook een mooie mutatie!

sander

jellevdl

Ik dacht dat Wildkleur geen mutatie was ? Of bedoel je dat het misschien een  split is ?

Roosje

Euuhm wildkleur is gewoon wildkleur... :P Het klinkt raar, maar ik vind wildkleur best mooi, ook al zijn er zoveel van. Als ik er uit een nestje een zou krijgen , en het is een man, zou ik hem zeker houden, dan heb ik een man en een pop wildkleur.

angel310

hoi
als je goed naar de foto onder mijn bericht kijkt zie je dat mijn wildkleur man ook gepareld is
zo is hij na de rui geworden
goretjes angelique

Lin

Hey,

als je verteld wat de ouders zijn kunnen we ook nog de andere mutaties uitrekeken die je in je nest kan hebben. Inderdaad een mooi nestje. Je kan ook nog geparelde wildkleur krijgen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marga

hoi
ik heb een vraagje
houd een geparelde man na de rui zijn gele staart
groetjes marga

Rianne

Hoi Marga,

nee, deze zullen ook verdwijnen en (donker)grijs worden.