16 mei 2025, 00:02:01

man of pop

Gestart door leoni, 20 mei 2006, 20:48:38

« vorige - volgende »

leoni

hoii,

ik heb een geelwang pop gekocht (paar maanden geledn) als een pop zo ziet ze er ook uit met maar staart vissengraat partoon en zefluit niet. n u was een koppel aan het paren en de man ging van de pop(lutino) af en toen ging de geelwang op de lutino zitten om te gaan paren maar me lutino wilde dat neit en jaagde haar van haar rug af. wat denkken jullie dat het is ene man of pop???

groetjes leoni

leoni

hoi,

vandaag gebeurden het weer, een ander koppel was ana het paren en zij ging er boven op, ook echt paren met die staart enzo en toen daarna ook echt fleugels wijt en fluiten, maar vorrige keer zat ze kippetjes en ging er een man boven op:S is het wel ees meer voorgekomen?
ik weet zeker dat het de zelfde is ik heb maar 1 geelwang ik ik stond voor de voliere toen het gebeurden.
wat denken jullie?

groetjes leoni

Roosje

Dat is een apart geval, ik kan je niet helpen hiermee :-X

leoni

hoii roosje,

ja dat vind ik ook echt heel raar ik naar binnen rennen voor een fototoestel te pakken maar was net te laat.

groetjes leoni

Christine

Dat is enorm vreemd...
Ik hoop dat iemand anders een antwoord op geeft! :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

leoni

hoii,

ja ik vind het ook raar, maar ik heb wel een man gereseeert en die ga ik ook wle ophalen hoor want ene kant dnek ik het is ene pop, ze heeft een gestreeptje staart en ze is 1,5 a 2 jaar. en ze staat kippetjes en paart ook en dan is zij zeg maar de onderste.
maar aan de andere kant, ze fluit best veel niet echt mooi maar ze doet het wel en dan groot maken enzo, en ze zat gistere op de albino te paren en dan echt paren met die staat dus niet alleen er opzitten. ik zat  zelf te denken om z'n DNA onder zoek te doen dat je veertjes op moet sturen, maar weet niet precies hoe dat moet ;)

groetjes leoni

Christine

Ik wou het ook al zeggen, veertjes opsturen voor DNA is de enigste manier om zo een dingen te weten te komen!
Je gaat naar http://www.gendika.com/hoofdpagina.htm
Dan zie je aan de linkerkant formulier instaan! Dat invullen en dan krijg je de zakjes opgestuurd! In dat pakketje staat al de uitleg wat je moet doen!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Is ze eigenlijk al door de rui geweest? want het kan zijn dat ze nog het poppenkleed heeft.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

wim roskam

beste lezers , als het de vogel van de foto is en het is bijna 2 jaar jong , dan is het een pop die dringend aan een man toe is denk ik , ze zal waarschijnlijk sexueel gestrest zijn , mvg wim roskam .

Lin

Citaat van: Lin op  5 juni 2006, 18:23:28
Is ze eigenlijk al door de rui geweest? want het kan zijn dat ze nog het poppenkleed heeft.

oh is al zo oud ja dan moet het een pop zijn..

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

leoni

hoii,

bedankt voor de reacties, moet ik er wat aan doen ofzo omdat ze dan misschien gestrest is?? of gewoon zo laten?

groetjes leoni

vickie

Het enige dat je kan doen is haar een man geven en hopen dat ze elkaar accepteren zodat ze een nestje kan hebben. Als ze heeft  :censuur en een nestje heeft gehad zou die sexuele frustratie normaal moeten afnemen  ;D
Ik heb 8 valkjes nu, waarvan al 2 koppeltjes.