28 april 2024, 15:51:03

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Nou volgens mij niet hoor.. maar ik denk dat het wel zo gaat lopen!  ::)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Petra,

Wat een mooi gebaar van jou en Demi zeg.

Veel plezier vandaag.

Groetjes Anja

Peggy

Een heel mooi gebaar hoor van jou en Demi.
En natuurlijk heb je hier een beetje een dubbel gevoel bij, dat snap ik wel maar je hebt nu zeker iemand heel gelukkig gemaakt en dat moet goed voelen.Ik vind het top van jullie.

Aha dus S&N hebben alweer een blok gekregen;  superrrr.

Twiedie blijft dus '' vrijgezel ''.

Ben toch wel benieuwd of Snowy en Shadow mss naar elkaar gaan trekken  ;D ;D

Tot strakjes hè.  Gezellig hè.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Citaat van: Caroline op 10 januari 2008, 23:53:54
:o :o :o dat staat net op de planning.  ;) :P


Haha, ik denk dat Caroline bedoeld; Dat staat niet op de planning!
Je maakt me wel een beetje bang, Debbie, want je hebt al vaak goed geraden.
Ik denk dat ik de kooi in 2-en splits, zodat ze niet bij elkaar kunnen  :P.

Enne.. Peggy, zeker gezellig, ik heb er reuze zin in   ;D!!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Whahahaha... aaahhh.. dat is zielig!!  Caroline moet maar snel met Amor en Diegah gaan praten dat ze dit nestje nog ietsjes beter hun best doen..  met een beetje geluk heb je over een week of 10 nog een kleintje erbij!  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

Hoi Petra,
ik heb hier even bijgelezen, en nu lees ik dat Shadow en Snowy geen koppel mogen gaan vormen, dat je daar dan zelfs een stokje voor wilt gaan steken dat het niet kan gebeuren.
Waarom is dat? Mogen ze dan niet zelf kiezen wie ze leuker vinden?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Mara

Hoi Petra

Wat een lief gebaar zeg. Echt ontroerend, ook van Demi hoor. Hartverwarmend.

Mara

Caroline

Het was gezellig vanmorgen, ik vond het leuk om Shadow bij je te zien slapen.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Citaat van: Sharon op 11 januari 2008, 10:08:35
Hoi Petra,
ik heb hier even bijgelezen, en nu lees ik dat Shadow en Snowy geen koppel mogen gaan vormen, dat je daar dan zelfs een stokje voor wilt gaan steken dat het niet kan gebeuren.
Waarom is dat? Mogen ze dan niet zelf kiezen wie ze leuker vinden?

Liefs
Sharon


Nee, eerlijk gezegd mogen ze dat in dit geval niet.
Noeka mocht nog wel haar mannejte zoeken, maar met Shadow heb ik andere plannen. Klinkt misschien best hard, maar ik wil al heel lang een (voor mij) droomkoppel, en heb daar de exacte mutaties met splits voor nodig. Nu ik na 1 1/2 jaar het mannetje heb, laat ik deze niet vrij, om een vrouwtje te kiezen, maar ik beloof dat hij een super mooi popje krijgt  ;).

En Caroline,

Het was echt super, de tijd vloog, ik durfde op een moment bijna niet op mijn horloge te kijken, was bang dat het over twaalven was, terwijl dan de kids uit school komen. Gelukkig nog net niet, dus snel vertrokken, thanxxx :-*.

Groeten Petra  :D   


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

zolang ze de mogelijkheid niet krijgen om te koppelen weten ze toch ook niet wat ze missen meid..

Ik hoop dat het popje snel erbij komt zodat shadow en z'n popje het snel samen gezellig krijgen..

en Snowy vind haar vriendje ook vast wel.. of in ieder geval met wat hulp van jou!  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Manon*

Hoi Petra,

Wat een mooi gebaar van je om Doerakje weg te doen aan die vrouw.
Ik heb haar oproepje ook gelezen hier op het forum, maar ook ergens anders op het net nog weer en ik had ook erg met haar te doen en dat ze inderdaad vertelde van die negatieve reacties!
Daarom ook vind ik het heel leuk te lezen dat ze nu een valkje van jou krijgt. Supermooi gebaar ;)

Shadow is prachtig en de naam ook!
En wat fijn dat je vanmorgen alvast even hebt mogen proeven aan het samenzijn met Shadow!

Groetjes Manon

Peggy

Hoi Petra,

Wat was het gezellig vanmorgen hè..ik zag jou ook zo heerlijk gelukkig stralen met mooie shadow in je armen.  Hij sliep idd ook zo lief bij je.  We krijgen wel echte beauty 's hè ?
En ik snap het heel goed hoor dat je een droomkoppeltje wilt nu en ik ben er van overtuigd dat mooie shadow vast een keer een mooi popje krijgt. Daar zorg jij gewoon voor en met een beetje hulp van Caroline en haar valkjes natuurlijk,  moet dat zeker lukken.
Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Peggy,

Tja, echt gaaf om alles zo in het echt te zien, wat een lieve valkjes ook. Caroline pakte ze zo handig vast allemaal  ;).
En ook heel leuk om jou eens te zien, we hebben al zoveel afgekletst. Ik heb je eens loop een foto gezien in een boekje, dacht ik, maar je leek er niet meer op  ???.

Ik weet zeker dat Shadow een leuk popje krijgt  ;D.

Ik heb net nog even met Doerakje zitten kroelen. Het is een fors valkje, hij woog bijna 120 gram  :o. Toch ziet hij er niet dik uit, gewoon een beetje fors. Persoolnijk houd ik daar wel van. Bij de valkjes dan hé  ;).
Maar misschien moet ik toch een beetje opletten met de zonnepitten. Ga toch Twiedie ook eens wegen, om te kijken of het niet TE wordt.

Morgenvroeg brengen we hem weg. Ik heb net al gemaild, als het niet klikt met haar ander valkje, ik hem gewoon weer op kom halen  ;).

Vanmorgen zo'n leuk valkenbezoekje gehad, en morgenvroeg de kleine Doerak (van 120 gram!!) wegbrengen..  ::).
Ach ... misschien klikt het wel niet ...
Grapje, we zien wel, beloofd is beloofd. 

Maar ik ben wel heel blij, Manon, dat ik nu weet dat er een heel lief valkje naar mij komt, want echt, ze waren allemaal zo lief en tam, heerlijk gewoon. Je kon er alles mee doen, super!! Maar dat merk je zelf ook nog wel  ;D!      

Groetjes Petra    


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Manon*

Hoi Petra,

Zoals je misschien wel weet komt Lizzy ook bij Caroline weg!
En Lizzy was toen ook al zo'n schatje die niet echt bang was en al die aandacht geweldig vond!
Komt toch echt wel door de goede verzorging van Caroline hé... heerlijk te weten dat ze zo lekker tam zijn... ik vind het toch wel een verwennerij hoor!! ;D ;D

Lijkt me moeilijk om Doerakje weg te doen... en als ik zo je verhaaltje lees, vind je het zelf ook erg moeilijk, wat natuurlijk ook heel erg te begrijpen is.
Ik wens je sterkte morgen om afscheid te nemen van  Doerakje.

Groetjes Manon