28 april 2024, 19:40:31

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Caroline

Sterke en succes met alles.  :D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hoi petra,  ik lees het al ;  je hebt het er maar druk mee meid! Er komt zo ook heel wat op je af.  en een nieuw huisje voor Dirkje ? toch snel gegaan.  Het nieuwe baasje v Dirkje krijgt wel een heel lief tam valkje.
Succes met alles Petra!
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Petra,

Let je ook een beetje op jezelf?

Heel veel sterkte met alles meid.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Petra

Let je wel een beetje op jezelf? Niet zo veel zorgen maken, het komt allemaal goed.

Fijn dat je een huisje hebt voor Duuk. Iemand van het forum?

Mara

Anja

Citaat van: Mara op  6 november 2007, 18:25:12
Hoi Petra

Let je wel een beetje op jezelf? Niet zo veel zorgen maken, het komt allemaal goed.

Fijn dat je een huisje hebt voor Duuk. Iemand van het forum?

Mara


Ja Duuk gaat naar Debby :P :P :P

Mara

Hoi Anja

Ik raak helemaal in de war van allemaal die D'tjes.  ;D

Hoi Petra

Ik bedoelde natuurlijk Dirkje... :-\  :-[

Mara

♥Debby♥

hoho.. duuk is van mij... pas op hoor mara!  :P


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

Hoi Petra,
ik heb gelezen dat je nu ook een gemengde volière hebt. Ziet er volgens mij echt hartstikke leuk uit hoor! Geniet er maar van meid. Hopelijk is het heel gezellig en accepteren ze elkaar goed. En ik lees dat Dirkje nu ook een huisje heeft gevonden. Ik weet zeker dat hij bij een goed huisje terecht komt, als jij hem aan die persoon toevertrouwt.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Bello

En waar gaat jullie Dirkje wonen Petra?


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi Debbie,

Dirkje komt niet ver van ons vandaan te wonen.
Het is niet iemand bekends van het forum, maar wel via de advertentie op valkparkiet.com bij me terecht gekomen.
Het zal zijn 1e valkje worden.
In 1e instantie wilde ik liever dat hij bij andere valkjes kwam, maar aan de andere kant; jij en ik zijn ook met één valkje begonnen toch? Dus ja, dan kan ik daar ook niet over oordelen. waarschijnlijk wordt hij zaterdag al opgehaald, en zul je hem niet meer zien  :(.

Hoi Caroline, Peggy, Anja, Mara en Debbie

Bedankt voor jullie bezorgdheid  :-*!.
Soms wilde ik dat ik wat makkelijker beslissingen kon nemen, en het dan ook los kon laten, maar ja, aard van het beessie  :-\.

Hoi Sharon,

Ik hoop het echt heel erg.

Groetjes Petra








Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Dan is het allemaal ineens heel definitief he..

't komt vast goed... is hij in de toekomst wel van plan een 2e erbij te nemen??

Met een beetje geluk raakt hij ook vanzelf besmet met het virus.. en met zo'n lief valkje van jou is die garantie bijna 100% hoor!

Probeer vandaag even rustig aan te doen..als ik alles zo lees ben jij dit weekend uitgeput...


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

7 november 2007, 08:28:12 #1767 Last Edit: 7 november 2007, 08:33:55 by Peetie
Hoi Debbie,

Dat was ik toen ook niet van plan om er twee te nemen, dus dat wil ook niet alles zeggen. Ik hoop ook gewoon dat het virus toeslaat ;D.
Het is gewoon dat ik met jou al lang een bijna dagelijks contact heb, en met de koper van Dirkje heb ik 6 mailtjes gewisseld. Maar dat wil niet zeggen dat het geen goed baasje is. Het komt omdat het mijn allereerste gekweekte valkje  is, maar ik kan Mark ( dat is zijn naam) toch geen foto's van de nieuwe huisvesting vragen? Hij heeft ook wel heel luke dingen gemaild, zodat ik toch wel overtuid was dat hij goed terecht zou komen.  Ik heb hem ook gevraagd of ik hem later nog eens mag benaderen of alles goed gaat, en dat was geen probleem.

Ik kom er nu wel achter dat Doerak en (oom) Twiedie niet zo geweldig klikken  :(. Dan hoor ik een geruzie, ga gauw kijken, want dan denk ik meteen aan mijn 'vreemde' vogels, maar dan zijn het die twee  :o. Ik ga nu Doerak niet bij Dirkje en Duuk zetten, want hij heeft bij de 'vreemde' vogels gezeten en ik ga met hun geen enkel risico lopen. Dan zie ik na het weekend wel verder, als de kleine kooi leeg is ... 

Het zal van het weekend wel weer gaan hoor. het is vooral 'emotionele' druk, maar komt allemaal best goed.

Groetjes Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Het blijft toch moeilijk Peet,

je moet maar op z'n woord geloven dat het goed zit en dan ook nog je eerst geborene.. ja.. emotioneel zal het zeker zijn..

maar als je er echt een fout gevoel bij had dan had je het niet gedaan meid.. en dirkje is zo'n lieverd en zo lekker tam.. komt vast goed..

al met al wordt het een raar weekend voor jou..

Wel balen zeg dat doerak en twiedie niet zo wil samen..  zou je dan zondag doerak apart zetten?? of is het misschien een optie om een popje te zoeken voor oom twiedie??

We krijgen komend weekend lekker weer  :-X ben allang blij dat we richting den bosch komen en niet, zoals eerst de bedoeling was, met een minicruise naar engeland... pfffff


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Hoi Debbie,

Geven ze zo'n slecht weer aan?
Ik vind het wel behoorlijk koud, nu ook  :-\.
Ga maar op internet zoeken of er in de buurt iets is wat je kunt doen, mocht het echt slecht weer zijn.
En anders kom je lekker zaterdagavond bij Duuk op bezoek  ;D!

Oom Twiedie is over het algemeen niet geinterresseerd in andere valkjes. Wel komt hij meteen naar me toe, om een kroel te halen, echt altijd!  Wat dat betreft, is hij heel aanhankelijk, en meer een mensenvalkje. Zo lijkt het.

Dus ik zou ook Twiedie apart kunnen zetten, weet het nog niet. Ze hebben ruimte genoeg in de grote kooi om elkaar te ontwijken , maar dan nog...
Heb er ook al aan gedacht om de bourkes in de 'kleine' kooi in de keuken te zetten, maar het gaat eigenlijk heel goed met ze in de grote kooi....

Het zal raar zijn om een lege kooi te zien , na  jullie geweest zijn, maar gelukkig hebben we de hele middag alweer afleiding door de judo.
En aan de andere kant, bespaart het me natuurlijk ook tijd, want er gaat stiekem toch veel tijd in zitten om alle drie de jonkies tam te houden.

Groetje Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !