10 mei 2024, 05:13:28

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Petra

Niet meteen verschieten. Kun je die man niet bellen en vragen hoe het zit, of hij daar van af weet? En misschien weet Caroline of je op die ziekte kunt testen?

Mara

Caroline

Waarschijnlijk zal het allemaal wel loslopen.

Het feit dat jullie die mannen kennen zal toch hopelijk genoeg zijn. Ik denk tenminste niet dat hij ze mochten ze ziek zijn bewust aan een bekende gaat verkopen.

Maar .... als hij ze ook niet zo lang heeft, kunnen ze natuurlijk drager zijn zonder dat hij het weet.

Helaas weet ik niet meer de naam van de ziekte. Ik heb het hele verhaal vorig jaar gevolgd bij Mariska. Ik heb namelijk zelf ook Bourkes en Turquoisines buiten.  ;)

Maar ja, er is nu toch niks meer aan te doen en veranderen.

Maar ben in het vervolg alsjeblieft voorzichtig.  ;)

Nu gewoon lekker gaan genieten van je beauty´s hoor enne .... we willen wel foto´s hoor.  ;) :D 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

óooooooooooohhh gelukkig.. ik ben niet de enige die zo heerlijk impulsief kan zijn!!!  :D

Ik liep vorige week op die vogelmarkt en ik heb echt heeeeeeeeeel veel moeite moeten doen om dat valkje niet mee te nemen hoor.. maar ik dacht, eerst duuk... hhahahaha

maar of ik de volgende keer ook zo standvastig ben??? 't blijft een vraagteken.. hahahaha

Meid, het gaat vast goed.. en ik ben reuze benieuwd hoe je nieuwste aanwinsten eruit zien.. 't is vast een supermooi gezicht zo'n gemengde binnenvoliere.. en je kooi is er groot genoeg voor..

Wie weet kunnen we volgend voorjaar weer jonkies bij je halen voor in onze voliere.. hahahaha

Ga er maar wat meer gerust op zijn meis..  probeer er wel wat van te genieten hoor!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

Trouwens Peet,

waarom zet je anders niet tijdelijk even de tussenwand in je grote kooi.. de 4 nieuwe aan de ene kant en twied, sweet, noek en doerak aan de andere kant..

kunnen ze in ieder geval niet bij elkaar komen en allemaal even wennen aan elkaar..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Petra,

Het was ook niet de bedoeling om je van streek te maken :'( :'( :'(
Maar stel dat het mis zou gaan  :'(

We gaan er nu maar vanuit dat het allemaal goed gaat en ook ik ben erg benieuwd naar de foto's.

Groetjes Anja

♥Debby♥

psst.. als je morgen foto's maakt...  ::) zet je onze knapperd dan ook op de gevoelige plaat??  :-*


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Bello

Hoi Petra


Wat is dat nou? Petra en die koopt er ineens vogels bij?
Ja wat mijn voorgangster zeggen daar heb ik (nog) geen ervaring mee dus weet ik daar niets op te zeggen.

Dus van onze kant uit veel succes met je nieuwe aanwinsten en natuurlijk willen we daar wel foto's van zien he dat nsap je wel ;D


Dorothé

ps wat zei je vriend toen je ermee thuis kwam?????


Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

♥Debby♥

je bent vandaag natuurlijk druk aan het werk.. alles goed gegaan met de vogels??

enne, namen??


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Petra

Hoe is het met je? En met je nieuwe aanwinsten? Het was zeker niet de bedoeling om je ongerust te maken hoor. Echt niet.

Mara

*Petra*

5 november 2007, 18:27:56 #1749 Last Edit: 5 november 2007, 19:06:36 by Peetie
Hoi Debbie,

Ja, drukke dag, maar het ziet er goed uit bij de vogels qua acceptatie  ;D. En namen, daar zijn we nog niet aan toe gekomen...
Debbie, het is nu al donker en ik wil woensdag foto's maken.
De reden dat ik ze niet met vieren apart heb gezet, is dat die man twijfelde of de roodruggen met de bourkes wel goed zou gaan. Hij zei'als ze nu genoeg ruimte hebben,... Dus daarom wilde ik de kooi niet in twee-en delen en opsplitsen.  De roodruggen waren aan valkjes gewend, en dat merkte je ook. Andersom moesten mijn valkje wel wennen, maar ze doen nu gewoon relaxed. En het ziet er iid heel leuk uit! Het zijn ook beiden heel rustige koppels. Ik koop zelden iets impulsiefs, maar deze keer heb ik me laten gaan  :-[.  

Hoi Dorothé,

Mijn vriend zag het ook wel zitten, hij was erbij en betaalde ze  ;).

Hoi Anja,

Ja, ik ga er nu toch vanuit dat het goed gaat. Zat gisteren in de zitzak bij de voliere en mijn vriend kwam kijken en zei; wat is er aan de hand? Maar nu is het al een beetje gezakt.  

Hoi Caroline,

We hopen er maar het beste van..
En kweken? Tja, het zijn koppeltjes, dus het kan altijd.
Maar dan wel OF de bourkes OF de roodruggen OF de valkjes. Want dan haal ik dat koppel uit de kooi, als ik het ga proberen. 

Hoi Mara,

We hebben het telefoonnummer van die man gekregen.
Dus hopelijk zegt dat genoeg. En ik weet dat alle reacties goed bedoeld zijn hoor. Natuurlijk! Maar je schrikt en gaat twijfelen.. 

Groetjes Petra  :D




Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Rob S

Oei, ik wist dat ook helemaal van neophema's. Ik heb afgelopen voorjaar ook 2 splendids gekocht en die moesten toen, omdat ik geen plek had voor quarantaine, direct in de voliere. Gelukkig is het goed gegaan, erg veel geluk gehad dus :D

Mara

Hoi Petra

Ik denk dat als het iemand is die je vertrouwd en die een goede naam heeft bij een vogelvereninging, jij je geen zorgen hoeft te maken. TEnminste, daar ga ik van uit. En je hebt inderdaad het telefoonnummer, dat is ook belangrijk.

Mara

♥Debby♥

woensdag...........  :o hahahahahaha

Is goed hoor... doe maar rustig aan..

ik ben benieuwd welke namen je in gedachte hebt..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Hoi Debbie,

Morgen ook werken, en als ik thuis kom, is het al donker.
Dus dacht ik, woensdag foto's  te maken, van Duuk en de nieuwe vogeltjes. Ik heb nog geen namen in gedachten hoor.
Heb eventjes te druk om me daarop te concentreren  ::).
Mijn schoonvader, die helemaal niet goed is  :-\, mijn oom en tante (lees 2e moeder) die 50 jaar getrouwd is, en waar we eea voor moeten organiseren, verzinnen en maken, mijn werk, heb een andere functie gezien, maar is ook op een andere locatie, solliciteren of niet  ??? (nu rijd ik altijd samen met mijn zus naar het werk), en dan nog de zorg voor de vogeltjes, tam te houden, en dan nu de zorg en twijfels over de nieuwe vogeltjes. En vanavond ook nog een reservering voor dirkje vastgelegd. Dus mijn hoofd loopt over  :( :'(. Komt wel weer goed hoor, maar even te veel.

Groeten Petra 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

He... dus je hebt misschien een huisje voor dirkje??

iemand van het forum??

en dan ook nog heen en weer sjezen voor je kindjes.. 't is een drukte van jewelste.. dat hoor ik wel!

Ik zal je nog even een berichtje sturen voor je adresgegevens..

wel handig voor zondag.. hahahaha.. anders komen we er niet he..

en dan natuurlijk even tijd enzo.. ik mail je wel even via hier...

rustig aan meis.. 't komt woensdag wel hoor.. nog een paar dagen dan heb ik hem hier.. dat overleef ik wel hoor!! en daarna zal ik vaak genoeg hier foto's van hem plaatsen..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.