27 april 2024, 22:13:23

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Mara

Hoi PEtra

Wat voor werk doe je? Goh, kan ik niet een van hun plaatsen innemen, dan wordt je vast en zeker weer gemotiveerd!

Mooi kooi, echt super!!

MARA

*Petra*

Hoi Mara en Anja,

Ik werk er al ruim 16 jaar, maar wel al op 3 verschillende vestigingen. 5 jaar in Den Bosch, 10 jaar in Tilburg en nu sinds een jaar in Eindhoven. Dit laatste jaar in Eindhoven heb ik heel ander werk, wat betekende dat ik helemaal opnieuw moest beginnen.
We doen de administratie voor mensen die in een instelling zitten.
Zorgkantoor noemen ze dat, afdeling AWBZ.
Het zit ondergebracht bij Zorgverzekeraar VGZ, waar nu ook gedwongen ontslagen zullen vallen. Er werd alleen gekeken naar leeftijdsgroepen en dienstjaren. Dus of je je altijd goed ingezet hebt of altijd ziek was, maakt helemaal niet uit. Als je vrijwillig vertrekt, krijg je in mijn geval 12 maandsalarissen mee (het aantal dienstjaren met een max. van 12). Ik heb het geluk dat ik niet bij die groep hoor, ik mag blijven, dat wel.
Ik ben nooit met tegenzin naar mijn werk gegaan, zag het al die tijd meer als een uitje. Mijn tweelingzus is al die tijd met me mee gegaan, ook al die vestgingen af, soms hadden we samen een duobaan, en nu op dezelfde afdeling als mij in een ander team.
Alleen de laatste tiid zie ik het niet meer zo zitten. Maar het kan ook aan mezelf liggen hoor. Ik zie er tegenop om te gaan, terwijl het aan het eind van de dag toch eigenlijk altijd mee valt. Ik kan het niet goed omschrijven, weet zelf niet goed waar het vandaan komt, maar het is wel lastig om er zo tegenop te zien. 

Groetjes Petra.   


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Petra

Ik weet hoe het is om tegen je werk op te zien. En ik denk niet dat het aan jou ligt maar gewoon aan de situatie. Gedwongen ontslagen, dat is gewoonweg niet fijn, ook al kun je blijven.

Liefs en heel veel sterkte.

mara

Anja

Hoi Petra,

ik sluit me bij Mara aan. Mss ben je door de hele situatie ook onzekerder geworden. Dat speelt natuurlijk ook mee.

Ook van mij veel sterkte en krabbel er maar gauw weer bovenop.

Groetjes Anja

*Petra*

Dank je Anja en Mara,

Ik hoop ook dat het weer over gaat.
Ik zal maar niet overhaaast met die 12 maandsalarissen instemmen, al was de verleiding wel aanwezig  ;).

Gr. Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

Citaat van: Peetie op 28 februari 2007, 18:20:01... en dus ben ik vandaag actief geweest en heb een supermooie kooi gevonden:



Eeehhhm.... tot hoeveel valkjes was je van plan uit te breiden?? Want ik geloof dat er hier wel een stuk of 20 in passen hahaha ;D.
Maar sterkte met je werk joh, ik hoop dat je er gauw weer een beetje lol in krijgt.

Groetjes, Sanna

*Petra*

Hey Sanna,

De eerste kooi die ik kocht, nog geen jaar geleden, dacht ik dat ruim genoeg zou zijn.
Dus nu pak ik het maar gelijk groots aan, en al zitten er dan niet zo veel in, dan hebben ze lekker de ruimte, en er kunnen er altijd bij, als het nodig is.
Maar eeh, ik fantaseer ook maar een beetje hardop hier op het forum hoor  ;D ;D. Hij is nog niet in bestellnig gegaan.

Groetjes Petra  :D
ps het zal wel goedkomen op mijn werk, daar ga ik vooralsnog van uit tenminste, bedankt!..


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

Citaat van: Peetie op 28 februari 2007, 21:49:15... en al zitten er dan niet zo veel in, dan hebben ze lekker de ruimte, en er kunnen er altijd bij, als het nodig is.


Hihi, ik denk dat je er zelf ook nog wel bij past whahahahaaa :D ;D ;D

Bello

Hoi Petra,

Gatsie wat een problemen op je werk.
Ja dat is ook niet motiverend om dan zin in werken te hebben zeg.

We hopen maar op het beste meid!!

Wat een mooie villa is dat, kun je zelf ook in gaan zitten
(grapje)

Nou meid doe je best met je valken verzameling (genoeg keuze)

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Nou dames,

Ik kan er ook bij gaan zitten  ;D ;D.
Maar ik zie het dan ook meer als een volliere, maar dan eentje binnen. Enne .. ik weet van mezelf ook, als er ooit eens jonkies bij mij zullen komen, dat ik er echt wel een paar van wil houden.
Daarom nu maar beter in één keer goed investeren, dan straks spijt krijgen. Ik ben hard op weg met  mijn verzameling  ;)..
Groerjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Petra*

1 maart 2007, 21:43:00 #820 Last Edit: 1 maart 2007, 21:50:39 by Peetie



Dit vind ik ook een superschattig kooitje, maar of het ook praktisch is  ??? De maten zijn ongeveer 160 x 90 x 85. Hoeveel valkjes zouden het naar hun zin kunnen hebben in deze kooi? 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

Jaaaaa hier heb ik ook bij staan kwijlen toen ik mijn kooi kocht... ;D ;D ;D
Maar ik vond alleen de afmetingen tussen de spijlen gevaarlijk groot... volgens mij past daar met gemak een valkekoppie tussendoor... :-\

Groetjes, Sanna

*Petra*

Bij die grote kooi die ik eerder plaatste, is de afstand 25 mm.
Zou dat kwaad kunnen?


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Esther*

Zou je dan niet liever naar buiten uitbouwen als je dan toch wilt investeren? ;D
In verhouding zijn die binnen kooien dan best een grote investering, in vergelijking met een simpele buitenvoliere.

Ik vind hem wel erg mooi!

gr Esther

*Petra*

Ik vind het wel fijn als ze binnen zitten.
We hebben al 2 konijntjes buiten zitten, die de hele winter geen aandacht krijgen  :-[.
En ik wil ze ook tam hebben, en ze er regelmatig uit kunnen halen.
Maar die spijltjes van 25 mm  ??? ???.

Groetjes Petra 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !