28 april 2024, 09:03:50

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Bello

Ach en arme Twiedie dan?

Koop je gewoon toch nog een valkje

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi hoi,



Nog eentje dan ...
En goed geraden hoor, de beekse bergen!!

Klopt Dorothé, we kopen er een valkje voor Twiedie bij  ;D ;D!
Alleen nog ff kijken, wanneer ..  ;)

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Mooie fotos, van de kids in de Beekse bergen ;)

Het zusje van Bello heeft mooie jonkies bij Chantal (hint hint)

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Dorothé,

Op het moment dat jij mij schrijft, zit ik Chantal te mailen.
Ik denk dat ik weer verliefd ben  ;D ;D.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Hoi Petra,

Laat me ff denken.....

Het is de cinnamon??? die je leuk vind???

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

caro

Hoi Petra,

Heb je een nieuw valkje op het oog. Spannend, ben erg benieuwd.

Leuke foto's trouwens van je kids.


Groetjes

Caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Anja

Hoi Petra,

Gezinsuitbreiding lees ik. Hou je ons wel op de hoogte?

Gefeliciteerd alvast.

Groetjes Anja

Bello

Hallooooo

Hallooooo


HALLLOOOOOOOO

Is daar iemand?

Kom eens van die roze wolk af en laat ons niet in spanning!!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

27 februari 2007, 22:17:01 #804 Last Edit: 28 februari 2007, 09:45:30 by Peetie
Hhhhooooiiiiiiii, hier ben ik weer!!!

Ik was eigenlijk op zoek naar een bont cinnamon primrose popje, maar onze Chantal heeft een nestje met één cinnamon gepareld bont popje, en ze ziet er natuurlijk weer supermooi uit!
Ze staat in het dagboek van Bello.
Dus de verleiding is heel groot, zeker nadat ik vandaag voor het eerst Sweety echt op Noeka zag  :o :o! Het is echt aan tussen die twee, Noeka liet het ook toe. vond het gelijk heel sneu voor Twiedie, ondanks dat ik ook weet, dat het maar afwachten is, of het tussen het nieuwe popje en hem wel zal klikken. Maar nu zal hij zich toch wel buiten gesloten voelen.
Dus ... reden genoeg om wat sneller tot actie over te gaan  ;D ;D!
Ik wil eigenlijk niet dat ze te veel op Noeka lijkt, dus wil graag eens gaan kijken in helmond ;). Het is natuurlijk ook fijn om te weten dat je jonkie bij Chantal vandaan komt, want dan weet je dat je met evt. problemen altijd bij haar terecht kunt, uit ervaring.
Dus al met al, heerlijk om naartoe te leven, misschien een andere kooi, andere plek, weer over nadenken  ::) en lekker afleiding uit de dagelijkse vevelende werkzaamheden, waar je af en toe de balen van krijgt  :(.

Groetjes petra  ;)         


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Petra*

Hoi allemaal,

Sweety en Noeka hebben het samen gedaan!
Kroelen doen ze niet veel samen, ze willen beiden liever gekroeld worden.. Maar nu hebben ze iets nieuws ontdekt  ;D !
En Anja, nu weet ik wat de wipwapgeluidjes zijn! Jij sprak erover in jouw dagboekje en ik was al benieuwd ..  ;D.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

Hahahaha, nou gefeliciteerd dan maar ;D ;).

Mara

Hoi Petra

Gefeliciteerd met je eerste wipwap geluidjes! Haha, hoe is het verder met je?

Groetjes

mara

*Petra*

Hoi Mara,

Tja, wel leuk dat het in ieder geval klikt, tussen die twee.
Met mijzelf gaat het verder wel.
Eerlijk gezegd ook afentoe wel de balen van mijn werk.
We zitten met viertjes aan een blok en 3 daarvan zijn ook echt heel actief aan het solliciteren naar ander werk.
Dus de motivatie is vrij slecht, en dat heeft vanzelf ook invloed op mij. Om half negen smorgens!! hoor ik al; "ik heb geen zin meer."
Maar ja, gelukkig werk ik maar 50%, maar dat is toch nog te veel als je ervan baalt maar ja. Ik probeer ook maar te relativeren en lekker afleiding bij de valkjes te zoeken, en dus ben ik vandaag actief geweest en heb een supermooie kooi gevonden:



Er hangt natuurlijk wel een flink prijskaartje aan, dus nog niets besteld hoor. Ik heb wel ruimte gemaakt al, heb er wel een heel mooie plaats voor  ;D ;D. 

groetjes Petra  ;)


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra,



Dat is een heel kasteel ipv een kooi.
Super zeg.

Wat je werk betreft kan je geen andere plaats vragen of is er geen mogelijkheid toe? Je raakt zo door andere gedemotiveerd terwijl je het wel leuk werk vind toch.

Groetjes Anja