18 juni 2025, 03:08:52

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Petra*

Wat is er toch een hoop slecht nieuws in de boekjes te lezen. Zowel met de valkjes als privé. Wordt er gewoon verdrietig van  :'(.
Dan moeten we ons maar vasthouden, om te waarderen wat we nog wel hebben, en niet wat we al moeten missen.
Maar dat valt niet altijd mee  :(. 

Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi petra,

ja soms is het aan een stuk door ellende, helaas. gelukkig hebben wij het forum en steun van elkaar. ;)

is het nog gelukt met je droom?

groetjes kim

*Petra*

Hoi Caroline en Kim,

Een ieder kent wel zijn verdriet.
Mijn moeder is volgende week dinsdag alweer 16 jaar geleden, overleden, ze is maar 45 jaar geworden. Dat is het grote verdriet in mijn leven..
En zo heeft ieder huisje wel zijn kruisje, maar er blijven moeilijke momenten.

Aan de andere kant heb ik een tweelingzus, tevens mijn beste vriendin, waar ik altijd op kan bouwen. Staat altijd voor me klaar, en natuurlijk ik voor haar. En mijn vader en mijn kids, en natuurlijk mijn vriend, dus zie je, hoeveel goeds ik om me heen heb  ;).   

Caroline, bedankt voor je troostknuffel, hij doet me goed  :-*.

Kim, het is fijn om dingen even te schrijven, waar je eigenlijk niet graag over praat. Dus idd, fijn dit forum! Even van je af schrijven, zonder in je directe omgeving te zeuren of anderen verdrietig te maken. Bedankt!

En mijn motortje, er verschijnt alweer een lichte glimlach, ga ik woensdagavond bewonderen. Over de prijs zijn we het al eens, nu hoeft hij enkel nog maar aan mijn verwachtingen te voldoen. En dan is het rond..

Groetjes Petra 

Kimm

hoi petra,

jeetje dat is erg jong van je moeder. dat lijkt mij erg zwaar hoor om je moeder zo te verliezen.
en inderdaad is het fijn om op het forum even lekker dingen van je af te schrijven. en wij zijn gelukkig hier allemaal lief voor elkaar ( soms niet ;)) en dat geeft toch wel troost in bepaalde dingen.

woensdag lekker kijken, heerlijk dan heb je weer iets om je op te verheugen! :D ik hoop dat ie aan jouw verwachtingen voldoet, dat zou super zijn!!! :D

groetjes kim

Caroline

Alweer bijna 16 jaar meis .... je vertelde me het al ooit, ja .... je moeder op zo'n jonge leeftijd verliezen blijft een groot verlies.

Bij elke gebeurtenis altijd weer, wat zou mama ervan hebben gevonden .... wat jammer dat ze er niet bij kon zijn .... jeetje, wat zou ze nu trots zijn geweest ....

Ed verloor zijn moeder toen hij 8 was, toevallig ook volgende week alweer 30 jaar geleden, dit gemis verdwijnt nooit.  :'( :'( :'(

Als ik dan al die verhalen lees knijpt mijn keel ook weleens dicht .... bang dat dit ook mij ooit staat te wachten .... ik hoop dat het nog heel lang duurt.  :'(

Ik zie de glimlach op de gezicht voor me .... wat onderzettend leuk voor, super de super!!! Ik hoop zo dat jouw bijna nieuwe Shadow aan je eisen voldoet.

Ik ga heel hard voor je duimen.  :D

Voor dinsdag wil ik je dit geven, niet echt maar in gedachten kun je dit bij haar neerzetten.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Dank je wel Caroline, nu lach en huil ik tegelijk  :-*.
Het wordt een rare dag; een 1e werkdag na 8 weken vakantie, met daarbij in de ochtend een sollcitatiegesprek en in de middag een teamuitje in s-'Hertogenbosch met bosche bol en een rondvaart op de Diezen.
Voor mij zal de dag toch wel snel gaan, met genoeg afleiding, maar eigenlijk was ik liever bij mijn zus.

En Ed 8 jaar, mijn zus en ik waren nog thuis, maar wel 21 jaar. Zo zie je, het kan ook nog erger. wij hebben ze nog 21 jaren bij ons gehad. Zij heeft ons toch nog groot kunnen brengen. Het leven kan soms zo hard zijn ...   :'(. 

Maar mijn Shadow en jouw Shadow, zijn echt de 2 grootste hobbies van mijn leven  ;).

Dank je wel Caroline,
Petra  :-*   

Hermien

Petra, je hebt gelijk. Tel al uw zegeningen.......
en ik tel er hier op dit moment drie op een slaaptouw en een vierder op komst.

;D   ;D   ;D
        ;D

*Petra*

*Manon*

Hoi Petra,

Wat een emotionele dingen deze week voor jou.
Moeilijk allemaal hoor, ben blij dat je er over kunt praten hier, dat heeft een mens soms even nodig.

Hoe is het gisteravond gegaan met het kijken naar je zwarte Shadow?

Groetjes Manon

*Petra*

Hoi Manon,

We maken allemaal vervelende dingen mee, jij en ik en iedereen. Maar ik vind het ook fijn om het eens te schrijven.

En dan de zwarte shadow..
Hij heeft me een nachtrust gekost, en toen ik vanmorgen besloot om het niet te doen, was ik opgelucht  ::).
Dat betekent voor een twijfelaar als ik, dat het de goede keuze is.

Ik ga wel verder kijken, wil wel weer een motor rijden, maar hij moet wel aan mijn eisen voldoen. En tja, mij kennende, weet je dat ik vrij veeleisend ben  :-X. Ook altijd vwb de valkjes  :-[ ;).

Groetjes Petra  :D

Caroline

Balen .... je zwarte Shadow .... ik duim dat er snel een mooie ergens op je staat te wachten.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Petra,

Dat gevoel van opgelucht zijn bij een keus maken... dat ken ik!
Fijn dat je nu weet wat de beste keus is voor je en de motor... die komt vast nog wel eens aan je voorbij zoeven en dan zul je vast ineens weten.... Dat is de motor waar naar ik op zoek was  ;) ;) ;)

Groetjes Manon

danielle

Hoi Petra,
Leuk om weer wat te lezen van jou en je valkjes.
Fijn dat alles goed gaat met de valkjes  :D .
Ik kreeg wel een brok van in mijn keel bij het lezen van je verhaal. Ik kan me niet voorstellen hoe het is om je moeder op zo'n jonge leeftijd te verliezen, maar het lijkt me verschrikkelijk.

Jammer dat de zwarte shadow niet door is gegaan. Ik hoop voor je dat je een hele mooie gaat vinden.

En het lijkt me leuk als je ook naar het NOP toe komt!

Groetjes Danielle