18 juni 2025, 21:43:09

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi Danielle en Manon,

Ga het wel proberen, om naar het NOP te gaan, zag al wel dat Demi net op 13 september wel een judo traning heeft..
Ik zou het leuk vinden als ze mee ging, maar ff vragen..

Ik had vanmorgen 8 valkjes los, en het was weer heerlijk.
Naderhand ging Dirkje met zijn kop en de voerbak lekker zitten fluiten. Of hij het gewoon hoort, dat het dan zo 'lekker' klinkt! Hij fluit dan zo mooi!
Tegenwoordig is het wel moeilijk om te horen, wie er nu aan het fluiten is. Shadow kan er namelijk ook wat van!
En het gaat allemaal steeds meer op elkaar lijken! Sweety fluit wat bedeesder, maar heel lief hoor.
Volgende maand ga ik het bonte koppeltje eens apart zetten met een blok. Heb er nu al zin in.
Ik ga er wat meer moeite voor doen, om eens wat leuke valkjes bij elkaar te zetten......

Groetjess Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

danielle

Hihi grappig gezicht is dat he als ze met hun kopje in het voerbakje gaan om te zingen!
Spikey doet dat ook heel vaak, echt geen gezicht. Maar ze hebben wel gelijk, want het geluid komt dan wel mooi tot z'n recht  ;D

doerak

hoi hoi petra hoe is het daar bij je in het vogelparadijs
hier gaat het goed het kleintje van doerak is niet meer klein
neem maar eens een kijkje bij de verhalen van melanie (doerak)
de kleine is genaamd tayko maar dat had ik geloof ik al verteld

groetjes wendy melanie en de rest van de fam

*Petra*

Hey vogelvrienden  ;D,

Weer een tijdje geleden, dat ik hier iets geschreven heb.
Dus nu maar snel een update;

Ik heb een heel mooi vriendinnetje voor Shadow gevonden, haar naam is Shiny! Ze is een primrose pop, 50% split witmasker. Ik heb haar sinds 2 weken. Ze is geboren op 15 juni. Ze zittten samen in een kooi, en eten en slapen al samen. Vandaag zag ik dat ze beiden een kroel aan elkaar vroegen! Het klikt dus blijkbaar wel, en daar ben ik erg blij mee  ;).

Bo en Dirkje heb ik apart zitten, om ze heel binnenkort een blok te geven. Ik kan er bijna niet mee wachten...

Met Twiedie is alles oké, prachtig in de veren, zoals altijd eigenlijk. Sweety daarentegen heeft een flinke optater gehad; beide kanten zijn zijn vleugelveren afgebroken  :-\.
Ook Noeka plukt zichzelf toch weer, gelukkig valt het niet zo op, als ze gewoon op stok zit, maar ga weer met de biotex aan de slag.

Vanmorgen heb ik lekker alles uitgesopt met dettol. Ze hebben heerkijk gesnoept, lekker los gevlogen en zelfs (niet tamme) Shiny zat even op mijn hand  :D.

Verder offtopic, ben ik vorige week in een nieuwe functie begonnen, heb een mooie shopper aangeschaft, en heb deze week mijn nichtje en een hondje te logeren.

Groetjessssssssssss Petra  :D 

Caroline

Leuke updeet!!!!

SUper, SHiny als op je hand gezeten en een klik met Shadow .... bevalt je nieuwe job??

EN gefeliciteerd met je nieuwe shopper, is het een Shadow geworden??

Veel plezier met je nichtje (dezelfde die hier was?? ) en de hond.  :D

Het wordt echt tijd dat we een keer afspreken .... we blijven zeggen ik kom een keer.  :-[

Ik ga je van de week mailen voor een afspraak.  ;)

Ik duim voor een goeie afloop voor Bo & Dirkje.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline,

De shopper is een Marauder geworden, misschien kan ik daar ook eens een leuke valkjesnaam van maken  ;D.

En ja, dát nichtje, de dochter van mijn tweelingzus.
Ze is gisteren met schoonfamilie vertrokken voor een weekje Turkije.

De job bevalt goed, natuurlijk eerst veel inleren, maar het lijkt me nu al meer 'mijn ding' dan wat ik voorheen deed!

En mailen voor een afspraak? Doen, leuk !!!!

Groetjes Petra  :D

Sharon

Hoi Petra

ik wist al van je nieuwste aanwinst af  :) Ik heb die beauty kunnen bewonderen toen ik Angel en Boyd bij je kwam ophalen. Ze is echt prachtig hoor. Super om te lezen dat het klikt met Shadow.

Leuk dat je binnenkort een broedblok op gaat hangen voor Bo en Dirkje. Ben benieuwd!

Jammer dat Sweety op het moment zo'n pech heeft met zijn verenpakje en dat Noeka weer plukt. Hopelijk houdt het snel op en geneest het snel.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Manon*

Hey Petra,

Leuk weer wat van je te horen  ;D

Leuk dat Shadow nu ook een vriendinnetje bij heeft. Ik krijg voor Tibeau ook snel een vriendinnetje, hopelijk gaat dat net zo goed klikken als die twee van jou  ;)

Ik ben wel benieuwd hoe Shiny eruit ziet  :D
En een mooie shopper... gaaf!
Hoe bevalt je nieuwe baan en wat voor werk doe je nu?
veel vragen hé  :P :P

Groetjes Manon

♥Debby♥

Kijk nou eens wat een knapperd!!!!

moest ik gewoon even aan je laten zien!!

Leuk dat je binnenkort een blok op gaat hangen bij Bo en Dirkje.. ben benieuwd hoe het zal gaan.

Wel jammer dat je wat minder op het forum bent maar wel begrijpelijk.. Je moet ook aan jezelf denken.

Leuk hoor een nieuwe functie.. bevalt het wel goed??

Nou groetjes maar weer..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

Joehoeeeeeeee Petra.. wakker worden.. het zonnetje schijnt!! de lucht is blauw!!

Hoop dat alles goed met je gaat.. Ik heb nog een klein nieuwtje.. 't is nu nog klein.. hopelijk over een paar weken wordt het groot nieuws...  :)

Duuk & Didi zitten apart met een blok erbij en zijn er reuze druk mee.

Ze mogen het gaan proberen.. na eerder eitjes op de bodem van de kooi gehad te hebben waar ze weinig tot niets mee deden omdat het te open was en te druk in de kooi... mogen ze dus nu voor het echie.. Ik hoop je binnenkort te vertellen dat je Oma bent geworden!  :D

Ik hou je natuurlijk op de hoogte.. ik zal Didi laten bellen als ze bij de verloskundige is geweest!  ;) ;D ;D ;D

Caroline

Ben heel erg benieuwd naar foto's van Shadow en Shiny saampies.  ;)

En van je shopper uiteraard .... rijdt ie een beetje fijn??

Hebben Bo en Dirkje al een blok??

Spannend weer hè??

Hier krijgen 3 koppeltjes maandag 29 september een blok.  :D

Heb je een fijne week gehad met je nichtje?? Vast wel, het is een leuke meid.

SUper dat je nieuwe job helemaal je ding is.

Fijn weekend.  :D

PS. hoe is het met de judoka's?? Is het nieuwe seizoen alweer gestart??

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Bedankt voor de lieve en leuke reacties. Ik zal er snel op reageren.
Helaas hier weer iets minder; grieperig, blaasonsteking, en dat terwijl alles toch door moet gaan (van mezelf  :-X ). Maandag uitslag van de urine die op kweek is gezet.
Weer een drukke week, kom niet aan rusten toe, laat staan aan mezelf..
Nog een sterfgeval van mijn tante van 64, gelukkig heb ik haar op haar laatste avond nog bezocht en dat iig niet uitgesteld  :-\.

Petra

Sharon

Hoi Petra

hè, wat vervelend nu meid  :-\ Ik wens je heel erg veel beterschap toe. Wordt maar snel weer beter!

Gecondoleerd met je tante  :( Gelukkig heb je haar nog bezocht en heb je afscheid van haar kunnen nemen.

Doe maar even lekker rustig aan. We zien je vanzelf wel weer verschijnen. Nu even lekker aan jezelf denken.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Caroline

Gecodoleerd met je tante.

Beterschap voor jezelf.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Ook namens mij, gecondoleerd met het verlies en beterschap... :-*