27 juni 2025, 14:41:14

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

danielle

Wouw wat een dotjes  :-*
Ik ben nu al benieuwd hoe ze eruit gaan zien  ;D .

Groetjes Danielle

*Manon*

Hoi Petra,

Wat een leuke vogelkamer heb je zeg en heel erg mooie donsjes  ;D ;D

Groetjes Manon

Caroline

Ik kwam even snel hi zeggen  ;D

Ik had het van Jeanine gehoord dat numertjes 4 geboren was, super weer een meisje.  :D

Leuke namen ook.  :-*

Knuffeltje voor mijn mooie Shadow.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Petra,

Omdat jij het geconstateerd hebt, krijg jij mijn 5000ste berichtje  ;D

Je hebt ook een vogelkamer weten in te richten? Is op zich wel prettig hè?
Hij is wel mooi geworden.

En je jongen. Wat zien ze er goed uit. En wat gaat het weer hard. Je kan dus wildkleur en lutino jongen krijgen. Ze zien er schattig uit  :-*

Geniet er maar lekker van nu ze nog zo klein zijn. Voor je het weet komen de nieuwe baasje ze alweer ophalen.

Groetjes,
Monky

*Petra*

Dank je wel, allemaal !
Jij ook Monique, voor je 5000e bericht  ;D !
Ze groeien echt weer als kool, de kleintjes.
alleen de jongste, is nog echt piep ...
Ik hoop in het weekend eenfoto te kunnen plaatsen  ;).

Groetjes Petra  :D 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Ik dacht ik zal hier ook weer eens een kijkje komen nemen  :D  je donsjes zien er weer adembenemend uit Petra!  ben benieuwd hoe groot ze inmiddels weer geworden zijn.
Verder alles oké meis?

Groetjes Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

danielle

Hoi Petra,
Hoe gaat het bij jou? Zijn de donsjes al groot geworden?
Ben wel benieuwd hoor.

Het gaat super me Spikey, hij weegt nu al 90 gram, het word nog echt een fors, stoer valkje  :D! En het is echt een kroelertje.

Groetjes Danielle

Mara

Hoi Petra

Sorry dat ik een tijd niet hier geweest ben. Druk gehad en zo. Hoe is het verder met de kids?

Mooie kleintjes heb je zeg. Prachtig.

Mara

*Petra*

Hoi Peggy,

Ik ga woensdagmiddag weer een paar foto's maken.
Je kent ze echt niet meer terug, als je de foto in de handtekening bekijkt!
Beetje druk gehad, en eigenlijk nog wel.
We zitten met wat gezondheidsproblemen in de familie, waar best  veel tijd in gaat zitten, mijn oom heeft al 2 keer foto's laten maken in het ziekenhuis, bloed prikken, maar nog niets gevonden. Nu donderdag in de scan, want mijn oom vergaat bijna van de pijn, dus er zal echt wel iets aan de hand zijn..  :-\. Ik probeer zoveel mogelijk mee te gaan, zijn 73 jaar en hebben zelf geen kids.
En een tante van me, een nog gruwelijker verhaal..
Er wordt al gesproken door de doktoren over het amputeren van haar benen  :o.
Mijn schoonvader gaat volgende week voor verder onderzoek, omdat hij bloed had overgegeven  :(.
Dus al met al ..... maar goed, dat brengt natuurlijk ook de leeftijd met zich mee, van ouders, ooms en tantes.
Het enige wat ik kan doen, is nu voor hen klaar staan, zij staan ook altijd voor mij (ons) klaar.

Hoi Danielle,

Ze zijn echt al heel groot geworden, behalve de laatste, dat is echt nog een ukkie. Maar daar zit ook 5 dagen tussen, dus begrijpelijk. Woensdag maak ik tijd voor wat foto's, beloofd! 
Fijn om te lezen dat Spikey al 90 gram weegt! Doerkaje, een manneke uit het 1e nestje, woog na een tijdje 120 gram  :o!
Ik houd wel van een lekker stevig valkje  ;).

Hoi Mara,

Maakt niet uit hoor, ik kan ook echt niet alles bij houden ;).
Met de kids is het prima, Demi doet komende zaterdag mee aan de nederlands judo kampioenschappen voor de jeugd.
Dus heel spannend, voor haar maar ook voor ons :D.

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Sterkte met alle zieken je in familie.
Fijn dat je voor hun klaar staat.

We wachten geduldig op de foto's.
Dat het goed met ze gaat is toch het allerbelangrijkste.

Wens je Demi veel succes voor zaterdag. En jullie tuurlijk sterkte met de zenuwen in bedwang houden ;)

*Manon*

Hoi Petra,

Heel veel beterschap voor alle zieken in je familie en wat goed dat je hun zoveel mogelijk helpt  ;D
Maar ja.. dat slokt wel veel tijd op hé, nou ja.. als dat het enige is wat het je kost..... het komt uit een goed hart hé en dat is het belangrijkste.
Ik hoop dat ze snel opknappen en met je schoonvader.... hij was laatst toch ook al in het ziekenhuis geweest en toen hebben ze hem toch zo naar huis laten gaan, terwijl iedereen verwacht had dat er nog wel wat onderzoeken gedaan zouden worden?

Neem de tijd hoor, we horen je wel weer en natuurlijk heel veel succes voor Demi a.s. zaterdag  :D

Groetjes Manon

Caroline

Sterkte met alles meis .... heel veel succes maar ook plezier voor Demi en jullie het weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Jeanine,

Ik ga morgen lekker foto's maken, heb er nu al zin in!
Ze zien er al zo mooi uit!
En ja, zenuwen in bedwang houden, ik moet je eerlijk zeggen, dat ik blij ben als het voorbij is..
Dit gaat me echt kilo's kosten, phoe, zit echt zo in spanning straks op die tribune.

Hoi Manon,

Klopt met mijn schoonvader, maar hij is zo naar huis gestuurd. Alleen zijn longen zijn gecontroleerd, terwijl hij bloed overgaf. Ik ben geen dokter, maar verwacht toch dat ze naar zijn maag zouden kijken. het is tenslotte geen bloed ophoesten.. ::) ???.
Maar goed, ze gaan hem dus opnieuw onderzoeken..
Morgenmiddag ga ik toch lekker tijd nemen voor de valkjes, lekker even ontspanning en afleiding, heeerlijk !!
Bedankt voor de succes wensen, ik geef ze aan haar door  ;).

Hoi Caroline,

Bedankt hoor, gaat wel lukken. Ookal is het mijn naaste familie, het is niet mijn vader (mam leeft niet meer), en ook niemand uit het gezin.
Dat is voor mij toch makkelijker om mee om te gaan, emotioneel gezien. Klinkt misschien hard, maar zo voelt het. Ik doe wat ik kan, en voel dat dat goed is.
En het weekend, tja, zaterdag stress, maar zondag hebben we voor de afwisseling eens; HELEMAAL NIETS!
Ik kan je niet vertellen, hoe heerlijk ik dat vind, en hoe zeer ik er naar uit kijk  ;).

danielle

Hoi Petra,
Vandaag dus foto's  :D . We zullen ze wel niet meer terug herkennen en ik geloof het graag dat het al weer pracht baby valkjes zijn geworden. Het laatste eitje is dus toch niet meer uitgekomen.
Je hebt nu eigenlijk een drieling en een nakomertje, wel grappig hoor.
Je hebt het dus erg druk met familie. Gelukkig gaan ze je schoonvader wel verder onderzoeken. Vreemd dat ze dat niet meteen hebben gedaan. En van je tante, dat is wel hevtig hoor, hoop echt dat het niet zo ver hoeft te komen. En van je oom is het vooral erg dat hij zoveel pijn heeft. Echt super van je dat je hun zoveel helpt. Ik werk zelf in de thuiszorg als vpk en zie hoe fijn het is als mensen thuis, familie of naasten hebben die hun helpen en steun geven.

Groetjes danielle

*Petra*