18 juni 2025, 00:57:18

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Petra

Het gaat goed met de drie schatjes van je als ik het zo lees. Super toch!

Hoi Debby

Ik zie dat jij ook al ontdekt heb wie Eugenie nu eigenlijk is. Haha. Noem me maar gewoon Mara hoor, is veel korter en makkelijker. Ik heb een gemengde voliere maar dat had je denk ik al gezien. Erg leuk hoor!! Ben benieuwd of jullie plannen voor de toekomst doorgaan.

Mara

Peggy

Hoi Petra,  het gaat nog steeds goed hier.  Die close up foto van Duuk ;  prachtig  :o  wat is ie mooi.
Fijn hè,dat je eerste nestje het zo goed doet.dan kan je echt genieten.

Met de jongens gaat het al wat beter hier...ze zijn,denk ik ook gewoon moe van school...ze waren ook echt aan vakantie toe.  Gisteren hebben ze bijna de hele dag rustig gespeeld in de huiskamer,  af en toe op de bank gelegen,  een filmpje gekeken,wat gelezen...heerlijk rustig aan dus.

Enne...hier wordt iedere dag gewipwapt tussen dirkje en belle  ::)

gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Sanna

Oeh Peggy, spannend!! Belle-delle heeft het dus al ontdekt :D. Hoe oud is ze nou??

Groetjes, Sann

*Petra*

Hoi Mara,

Ja, het kon eigenlijk niet beter gaan, dus mag echt niet klagen  ;D!

Hoi Peggy,

Is ook heerlijk, een dagje niets...
En ook daar hebben de kids wel eens behoefte aan hoor!
Fijn dat ze in ieder geval niet meer ziek zijn!
En Dirkje en Belle hebben de smaak te pakken dus!
Heb je ze ook al een keer betrapt?

Ik had vanmorgen de 3 jonge valkjes eruit, en hoorde allemaal vreemde, wel bekende, geluidjes en ja hoor; ze waren ook weer bezig  :o.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra,

Ze weten avn geen ophouden ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

♥Debby♥

whahaha.. jouw blok ligt weer vol voordat je hem weg kan halen!  ;D

dan moet die voliere hier maar snel komen vind je niet! hahahahahaha....

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Nee nee, dat blok heb ik afgelopen dinsdag toch al opgeruimd  ;D!

Gr. Petra  :D

♥Debby♥

*Petra*

Hoi,

Nee, nu niet meteen wéér een blok hoor!
Het is voor de ouders vermoeiend, maar voor ons ook wel!
De spanning of alles goed gaat, het tam maken en tam houden, het is echt heel leuk hoor, maar kost toch ook een hoop tijd en energie. Maar had het voor geen goud willen missen  ;D!! 

Ik heb net even de moeder Noeka, uit de kooi gehaald. Ze was wel wat bang, maar ik heb haar gepakt en op de standaard gezet. Ze bleef ziten, en haar man Sweety  ;) , floot de mooiste deuntjes naar haar, vanuit de andere ruimte.
Toen heb ik haar weer gepakt en terug in de kooi gezet.
Wat is ze lief, met haar gaat het echt weer lukken!!
Sweety ??? Dat weet ik niet, hij is nog altijd boos, als ik de kleintjes uit de kooi haal ... ::). Maar er komt zo meer tijd.

*Petra*

Zojuuist mijn Dirkje op de verkooppagina gezet ...  :-\.
Met een dubbel gevoel, maar goed, indien het via dit forum lukt, denk ik wel een goed huisje te kunnen vinden...

♥Debby♥

Ik hoop dat je een lief huisje vind voor Dirkje en dat je hem misschien via dit forum nog kan blijven volgen... kan me voorstellen dat je gevoel dubbel is..

Sanna

Aggosss...... heeft Demi gewonnen? ;) ;D
Dirkje vindt best een goed huisje hoor!

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Petra

Wat jammer dat je Dirkje moet verkopen. Je weet het he, als ik plaats had gehad.....maar helaas.  :'( Ik weet zeker dat Dirkje een goed huisje zal krijgen.

Mara

Anja

Hoi Petra,

Snap best dat het een dubbel gevoel is.
Dus Doerakje blijft bij jullie?
Dirkje komt vast goed terecht zodat je hem nog gewoon kunt blijven volgen.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja, Mara, Sanna en Debbie,

Het zou geweldig zijn als ik hem kon blijven volgen, maar hij moet wel ergens terecht komen bij mensen, die een tam valkje willen. Want hij is zo supertam, dat ik het zonde zou vinden als hij in een voliere zou komen. En Sanna, klopt, Demi wint  ;). Maar alleen omdat ze er ok volop mee bezig is hoor! Doerak blijft bij ons, en op zich heb ik voor Dirkje ook nog wel plaats, maar ik wil ook nog plaats over houden..
Dirkje is extra gevoelig voor mij, omdat hij echt mijn eerste zelf gekweekt valkje is, als ik dit valkje weg kan doen, is de rest een eitje  :-\. Nee hoor, blijft gevoelig denk ik  ;).
En indien er niemand reageert, blijft hij automatisch lekker bij ons  ;D. Aan de andere kant, hoe langer hij hier is, hoe meer je je aan hem hecht.....

Groeten Petra  :D