4 mei 2025, 15:11:32

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 5 mei 2006, 19:00:06

« vorige - volgende »

Mara

Saar

Citaat van: Mara op 28 april 2007, 11:22:46
Hoi Saar

Dat is balen zeg....

Mara

Inderdaad.
Gelukkig is ie alweer wat opgeknapt. Ze ligt nu weer lekker tussen haar zusjes en/of broertje. Ze staat nog steeds een klein beetje wankel, maar het is een hele verbetering vergeleken met vanmorgen. Ik zal even kijken of ik een filmpje kan maken van haar. Ze kotst nu gelukkig ook geen slijm meer op :)
Groetjes Saar :-*

Anja

Hoi Saar,

Wat lees ik nu toch allemaal. Gelukkig gaat het nu weer wat beter en ik hoop dat het goed blijft gaan.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: elfelfje op 28 april 2007, 14:21:11
Hoi Saar,

Wat lees ik nu toch allemaal. Gelukkig gaat het nu weer wat beter en ik hoop dat het goed blijft gaan.

Groetjes Anja

Ik hoop het ook.
Ik heb net een nieuw filmpje gemaakt. Die ben ik nu aan het uploaden :)

Saar

Zo was het donsje vanmorgen:
http://www.youtube.com/watch?v=yczm4vdYv3o

en zo is ze nu:
http://www.youtube.com/watch?v=O09qZJmWWjA

Is wel een hele verbetering moet ik zeggen :)
Paps die wilde net gaan voeren, maar toen knalde die  :censuur buren de deur weer eens hard dicht. Paps die schrok zich een hoedje :o Net zoals die doffe klap die je hoort in het 2e filmpje. Dat is weer een deur die dichtklapt. Zodra ik iemand zie dan zeg ik er wat van. Die arme vogels schrikken ze allemaal wezeloos :-\

Christine

Het donsje ziet er idd wat beter uit!
Geef het wat tijd maar hou het zeker in het oog!

Je doet het super!
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Saar

Citaat van: Christine op 28 april 2007, 14:45:56
Het donsje ziet er idd wat beter uit!
Geef het wat tijd maar hou het zeker in het oog!

Je doet het super!
Christine :-*

:D :D
Ik houd de kleine zeker in het oog :D

*Yvon

Hoi hoi

Gelukkig gaat het weer wat beter.
Het is toch altijd schrikken als je zo'n klein mormeltje zo ziet.  :-\
Hopelijk blijft het nu alleen maar beter gaan en wordt het een mooi, gezond valkje.   ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Saar

Gelukkig gaat het wat beter met het kleintje.

Mara

Anja

Hoi Saar,

Het is idd een verschil tussen de 2 filmpjes. Ik hoop dat het allemaal goed komt met het donsje.
Hoe is het nu?

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: elfelfje op 28 april 2007, 20:50:47
Hoi Saar,

Het is idd een verschil tussen de 2 filmpjes. Ik hoop dat het allemaal goed komt met het donsje.
Hoe is het nu?

Groetjes Anja

Het donsje ligt nog steeds bij de ouders en ze werden net gevoerd :)

margreet

hallo Saar,

Gelukkig dat het kleintje weer wat is opgeknapt, zag er inderdaad al een stuk beter uit.
Bij mij eten ze ook veel bruinbrood tijdens de broedperiode, niet te vers geven want dat kan verstopping opleveren.
Veel succes met je donsje.

groetjes Margreet

Saar

ik ben boos op mijn witmasker man Guido >:( >:( Hij maakte de wildkleur man helemaal gek. Die was meer met zijn vrouwtje bezig dan met de jongen :-\ Ik heb Kuif, bonte pop en aanhangel 'Teen' in het binnenhok opgesloten met de jongen. Die laat ik daar dan 2 weken zitten. Als Guido daarna nog niet is afgekoeld, dan moet ik even gaan denken wat ik moet gaan doen :-\

En mijn kleine lutinotje is vertrapt :( Het andere donsje van gisteren doet het nu wel weer goed ::)Kan er af en toe geen touw aan vast knopen ::)

De kleintjes zijn goed gevoerd en er word nu weer keurig op gebroed :) Ze zijn nu ook heel erg rustig. En guido is ook gepareld geweest. Ik zag pareltjes in zijn staart :)

ManjaV

Hoi Saar,

Wat erg dat je lutinootje is vertrapt. Door wie?
Ik hoop dat het met het andere donsje nu goed blijft gaan.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Saar

Citaat van: ManjaV op 29 april 2007, 14:05:17
Hoi Saar,

Wat erg dat je lutinootje is vertrapt. Door wie?
Ik hoop dat het met het andere donsje nu goed blijft gaan.

Groetjes,
Manja

Door de andere 3 donsjes :-\
Het lutinotje was nogal aan de kleine kant, en als er dan 3 grote donsjes op je gaan staan, maak je weinig kans :-\ En ik hoop het ook dat t het met de andere 3 goed blijft gaan :)