4 mei 2025, 15:01:25

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 5 mei 2006, 19:00:06

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Ondanks dat ze het bij jou allemaal in 1 groot hok doen,gaat het er wel gemoedelijk aan toe.  ;) ;D
Bij ons krijgen ze blokken en maken ruzie met elkaar.  :-\
En al 7 bevruchtte eitjes,kunnen de andere ook nog bevrucht zijn?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: Yvon en Rene op  4 april 2007, 23:18:58
Hoi hoi

Ondanks dat ze het bij jou allemaal in 1 groot hok doen,gaat het er wel gemoedelijk aan toe.  ;) ;D
Bij ons krijgen ze blokken en maken ruzie met elkaar.  :-\
En al 7 bevruchtte eitjes,kunnen de andere ook nog bevrucht zijn?

Groetjes Yvon

Hoi Yvon
Dat is minder dat ze zo veel ruzie maken :-\
Er zou denk ik nog 1 eitje bevrucht kunnen zijn. Die is vandaag gelegd. Anders had ik in die andere 4 eitjes nu wel iets moeten zien. Ik wacht af wat t laatste eitje doet :)
Groetjes Saar :-*

Saar

Yes!!!
in eitje nr 8 komen ook adertjes :D
Ik denk alleen dat 1 ei niks word ondanks dat ie bevrucht is. Er zit een 'sterretje' in het ei ::)

De eitjes waren lekker warm en werden goed bewaakt door de bonte pop. Het cinnamonnetje was even een slokje water gaan drinken dus die eitjes kon ik zo bekijken :D

Het is wel voor het eerst dat ik zoveel valkenjonkies in 1 keer heb :o Normaal legde de pop 5 of 6 eitjes en er waren er dan hooguit 3 bevrucht ::) Als ze het eventueel niet bij kunnen houden, dan help ik wel een handje :) Maar ze zijn in totaal met z'n 5jes dus ik denk niet dat er problemen zullen komen :)

Rob S

Hey Saar,

Wat leuk dat je 8 bevruchte eitjes hebt ;) En ik heb vorig jaar ook een jonkie gehad die uit een ei kwam waar een deuk in zat, dus dat wil nog niet altijd wat zeggen. Als er geen vocht uit het ei is gelekt wil het nog wel eens goed gaan ;).

Groetjes

Saar

Citaat van: Rob S op  5 april 2007, 17:31:13
Hey Saar,

Wat leuk dat je 8 bevruchte eitjes hebt ;) En ik heb vorig jaar ook een jonkie gehad die uit een ei kwam waar een deuk in zat, dus dat wil nog niet altijd wat zeggen. Als er geen vocht uit het ei is gelekt wil het nog wel eens goed gaan ;).

Groetjes

ahaa okee :D
Dan maar hopen dat t 'sterretje' niet gaat lekken :)

Saar

Het eitje met het 'sterretje' erin heeft zich niet verder ontwikkeld :( Maar de andere 7 ontwikkelen zich super!
Ik denk dat ik met 2 weken donsjes heb :D
Spannend!!!

Anja

Saar

Het eerste grasparkieteneitje van dit jaar is ook gelegd :D :D :D

Mandy

Spannend met die bevruchte eitjes. Hopelijk blijft de rest goed gaan, een nest van 5 is groot zat. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Saar

Citaat van: Mandy op  9 april 2007, 19:53:15
Spannend met die bevruchte eitjes. Hopelijk blijft de rest goed gaan, een nest van 5 is groot zat. :)

Zelf denk ik dat het wel goed blijft gaan :)
Het ervaren koppel bestaat uit een trio :)
Maar het blijft natuurlijk altijd spannend :D Er kan jammer genoeg zoveel mis gaan :-\ Maar ik blijf positief denken :D

Mara

Hoi Saar

Ik hoop dat alles goed gaat met je eitjes.

mara

Saar

Het laatste eitje wat gelegd is, eitje nr 12, is ook bevrucht :D :D
Dus nu heb ik 8 bevruchte eitjes :D

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je 8 bevruchtte eitjes !!  ;D
Wij gaan waarschijnlijk een beetje gelijk op met het uitkomen van de eitjes.  ;)
Bij ons kan de eerste rond 25 apr. uitkomen.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: Yvon en Rene op 10 april 2007, 15:53:19
Hoi hoi

Gefeliciteerd met je 8 bevruchtte eitjes !!  ;D
Wij gaan waarschijnlijk een beetje gelijk op met het uitkomen van de eitjes.  ;)
Bij ons kan de eerste rond 25 apr. uitkomen.

Groetjes Yvon

Dank je wel :D :D
Ik denk dat we over 1,5 week de eerste donsjes kunnen verwachten :D Dus dan lopen we idd gelijk op ;D ;D
Ik ben benieuwd wat voor mutaties er allemaal uit komen rollen :D