4 mei 2025, 14:17:44

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 5 mei 2006, 19:00:06

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: ManjaV op 12 september 2006, 22:33:38
Hoi Saar,

Wat heb jij een leuke stel grasjes en valkjes :D Gezellig ziet dat eruit! Die kleine grasjes zijn erg lief om te zien  :-* die witte vind ik bijzonder mooi!
Leuke foto's heb je gemaakt :D

Groetjes,
Manja

dank je wel voor t compliment :D
groetjes Saar :-*

Caroline

:D :D Geweldige foto's!!!  :D :D

Sterkte met je pc.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op 13 september 2006, 00:18:59
:D :D Geweldige foto's!!!  :D :D

Sterkte met je pc.  :-\

ja dank je wel
net weer 2 foutmeldingen :-\ :-\
weer over de hardware.... ::) :-\
Zaterdag gaan we waarschijnlijk naar een computerwinkel hier in het winkelcentrum... dus even wat gegevens meenemen van de pc en kijken wat hij zegt... maar goed de pc doet t nog.... de vraag is alleen tot wanneer ;D

Wilma1

wat een geweldige foto's heb je gemaakt....en lief, die kleine grasjes...ik heb ze ook gehad, maar moest keuzes maken ivm de uitbreiding van de valkjes. Een heerlijke grote voliere....prachtig hoor!!

Hopelijk blijft je pc het doen, want WAT moet je zonder tegenwoordig ???  ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

nou er zijn inmiddels al 5 van de 6 jongen uitgevlogen en er zijn er ook al 5 gereserveerd. In een ander blok zijn alle 5 de eitjes van de grasjes uitgekomen :D groot nestje maar de ouders redden dat wel :) 1 roodoogje en 4 zwartoogjes. Als ik mazzel heb, is dat roodoogje weer een albino :D als die zijn uitgevlogen dan haal ik de blokken weg... dan is t dit jaar afgelopen voor hun.

De valkeneitjes komen volgende week uit... Het eerste eitje is  de 1e gelegd, dus die moet de 19e uitkomen... ( of dat moet t onbevruchte eitje zijn geweest dan word t de 21e) dus t word weer spannend :D

Saar

jeeeeeeeeejjjj ;D ;D ;D ;D
Ik heb een piepei :D
het valkje piept hard dus ik heb vanavond of morgenochtend een donsje :D jipppieee ben zoooo blij :D

Rob S

Hey Saar!

Hopelijk komt t valkje snel ter wereld, zou wel leuk zijn als dat vandaag nog gebeurd!

Groetjes Rob

Saar

Citaat van: Rob S op 19 september 2006, 17:19:43
Hey Saar!

Hopelijk komt t valkje snel ter wereld, zou wel leuk zijn als dat vandaag nog gebeurd!

Groetjes Rob

idd
t is maar goed dat ik nu boven zit anders kijk ik t valkje uit t ei ;D

Raymond

Zeker mooie foto's. Ik kan niet wachten tot ik ooit verhuis en een grote voilere kan bouwen en mijn kwartet kan uitbreiden naar tientallen!!

Ik word steeds gekker op die beestjes. Zeker met al die mooie foto's van iedereen!!. Ga door met maken van die mooie foto's

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

•=Bonnie=•

LOL, ik heb straks ruimte genoeg maar wil het aantal koppels toch beperkt houden.  :) Voor mij is het grote voordeel van het verhuizen meer ruimte voor iedereen, niet meer iedereen in de beschikbare ruimte ;)

Saar

Citaat van: Bonnie op 19 september 2006, 17:53:52
LOL, ik heb straks ruimte genoeg maar wil het aantal koppels toch beperkt houden.  :) Voor mij is het grote voordeel van het verhuizen meer ruimte voor iedereen, niet meer iedereen in de beschikbare ruimte ;)

;D ;D ;D ;D ;D

Saar

Nou het lutino valkje en een groen grasje zit binnen.
T valkje moet gewoon zelfstandig zijn.. dan maak ik haar toekomstige bazinnetje blij en de wildkleur man... die kan zich dan volledig op de donsjes gaan richten :) Ze zit heel lief op m'n schouder met m'n ketting te spelen ;) ;D

Marianne

Hoi Saar,

Succes met het valkje uit het ei kijken  ;D

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Saar

Citaat van: *Marianne* op 19 september 2006, 18:39:24
Hoi Saar,

Succes met het valkje uit het ei kijken  ;D

Groetjes Marianne

haha dank je wel ;D

Saar

Citaat van: Ray op 19 september 2006, 17:26:07
Zeker mooie foto's. Ik kan niet wachten tot ik ooit verhuis en een grote voilere kan bouwen en mijn kwartet kan uitbreiden naar tientallen!!

Ik word steeds gekker op die beestjes. Zeker met al die mooie foto's van iedereen!!. Ga door met maken van die mooie foto's

dank je wel voor t compliment :D
en jou tijd komt ook nog wel hoor ;)
even geduld hebben en das soms heel erg moeilijk ;D